Feber....
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Feber....

    I går "natt" klockan hann bli 23 vaknade sonen och bara grät och grät. Sa att han hade jätteont i rumpan och verkade ha ont i magen med. Rejält varm vart han med, men när han väl hade fått lite Ipren och en stor dos pappagos så somnade han om. I morse vaknade han med 38,4 i feber och inte så jättekaxig.
    Så idag får han vara hemma från dagis förståss och jag har bäddat ner honom i soffan framför bollibompa.
    Life is NOT a dress rehearsal so......LET US eat CAKE
  2. 1
    Feber.... I går "natt" klockan hann bli 23 vaknade sonen och bara grät och grät. Sa att han hade jätteont i rumpan och verkade ha ont i magen med. Rejält varm vart han med, men när han väl hade fått lite Ipren och en stor dos pappagos så somnade han om. I morse vaknade han med 38,4 i feber och inte så jättekaxig.
    Så idag får han vara hemma från dagis förståss och jag har bäddat ner honom i soffan framför bollibompa.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Lille gubben då... inge kul med feber speciellt inte när det är fint väder ute! Hoppas han kryar på sig snabbt, det brukar ju gå över lika fort som det kommit om man har tur.
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  4. 2
    Lille gubben då... inge kul med feber speciellt inte när det är fint väder ute! Hoppas han kryar på sig snabbt, det brukar ju gå över lika fort som det kommit om man har tur.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Stackarn

    Är han bättre nu?

    Tog fö en sväng in på din sida och tittade på dina bilder, vilken söt son du har- fast det vet du väl redan förstås
  6. 3
    Stackarn

    Är han bättre nu?

    Tog fö en sväng in på din sida och tittade på dina bilder, vilken söt son du har- fast det vet du väl redan förstås
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4
    Nu på morgonen hade han 39,4... det känns inte som om det går åt rätt håll.
    Jag känner mig så splittrad, kycklingmammadelen av mig vill jättegärna ge honom mängder med febernedsättande och "sjuksköterskan" i mig säger att jag borde låta det värka ut av sig själv, att febern är kroppens sätt att försvara sig... och han verkar ju okej, men det känns så tokigt att inte lindra... fast han har ju inte ont...
    *suck*

    Hur som helst - tack för komplimangen - sonen är så söt så man kan äta upp honom... och charmig så man smälter. Så jag har mycket att stå emot

    kram,
    R
  8. 4
    Nu på morgonen hade han 39,4... det känns inte som om det går åt rätt håll.
    Jag känner mig så splittrad, kycklingmammadelen av mig vill jättegärna ge honom mängder med febernedsättande och "sjuksköterskan" i mig säger att jag borde låta det värka ut av sig själv, att febern är kroppens sätt att försvara sig... och han verkar ju okej, men det känns så tokigt att inte lindra... fast han har ju inte ont...
    *suck*

    Hur som helst - tack för komplimangen - sonen är så söt så man kan äta upp honom... och charmig så man smälter. Så jag har mycket att stå emot

    kram,
    R
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Usch, det låter inte roligt! Hoppas att han kryar på sig!
  10. 5
    Usch, det låter inte roligt! Hoppas att han kryar på sig!

Liknande trådar

  1. Hög feber, låg feber, hög igen
    By heke4 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-29, 21:33
  2. Feber?
    By Sinkan in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 13:59
  3. Feber
    By *Lillan* in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 19:12
  4. Feber :(
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 08:43
  5. Feber?
    By Moonbeam in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 07:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar