Fru Karlslind kikar in...
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Fru Karlslind kikar in...

    Nuuuuuuu hinner jag titta in lite! (sitter på jobbet)

    Haft mycket att göra och det har tagit lite tid för mig att landa från de rosa molnen...

    Bröllopsdagen blev precis så underbar som vi någonsin kunde önskat! Hade så vansinnigt roligt och allt flöt precis så där bra som det bara kan!

    Kunde ju såklart inte hålla gråten borta helt under vigseln. Redan när dörrarna öppnades och vi skulle gå in började jag snörvla, så jag fick verkligen bita ihop för att inte börja fulgråta...
    Allt var så vackert och vigseln bjöd på både tårar och skratt...och ett par tappade hakor när vi körde Metallicas "nothing else matters" som utgångsmarch... :-)

    Första dansen dansade vi till Josh Grobans "You raise me up" och efter halva så blev det fågeldansen! Det blev verkligen startskottet för festen!


    Festen blev superlyckad och jag fick massa beröm för hur fint jag hade gjort och alla hade verkligen jätteroligt!

    Dansade hela natten lång...eller ja, nästan. 3:00 kom taxin och hämtade oss och körde oss till hotellet. Lite bubbel och chokladdoppade jordgubbar i badkaret innan vi hoppade i säng.
    Och en fullbordning av äktenskapet hann vi också med innan vi slocknade...

    Morgonen efter bytte vi morgongåvor och åt god frukost. Badade lite och käkade praliner... Sen åkte vi till festlokalen och städade.

    Har massor med bilder från fotograferingen! Drygt 1000 bilder tog våra fotografer! Har lagt in en del på facebook! Ska lägga in lite här sen också, men det får bli i morgon för jag är på jobbet nu. Är ni galet nyfikna så får ni gärna lägga till mig som vän på facebook och kika på bilderna där.

    Kram på er alla!
    //FRU Linda Karlslind
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Fru Karlslind kikar in... Nuuuuuuu hinner jag titta in lite! (sitter på jobbet)

    Haft mycket att göra och det har tagit lite tid för mig att landa från de rosa molnen...

    Bröllopsdagen blev precis så underbar som vi någonsin kunde önskat! Hade så vansinnigt roligt och allt flöt precis så där bra som det bara kan!

    Kunde ju såklart inte hålla gråten borta helt under vigseln. Redan när dörrarna öppnades och vi skulle gå in började jag snörvla, så jag fick verkligen bita ihop för att inte börja fulgråta...
    Allt var så vackert och vigseln bjöd på både tårar och skratt...och ett par tappade hakor när vi körde Metallicas "nothing else matters" som utgångsmarch... :-)

    Första dansen dansade vi till Josh Grobans "You raise me up" och efter halva så blev det fågeldansen! Det blev verkligen startskottet för festen!


    Festen blev superlyckad och jag fick massa beröm för hur fint jag hade gjort och alla hade verkligen jätteroligt!

    Dansade hela natten lång...eller ja, nästan. 3:00 kom taxin och hämtade oss och körde oss till hotellet. Lite bubbel och chokladdoppade jordgubbar i badkaret innan vi hoppade i säng.
    Och en fullbordning av äktenskapet hann vi också med innan vi slocknade...

    Morgonen efter bytte vi morgongåvor och åt god frukost. Badade lite och käkade praliner... Sen åkte vi till festlokalen och städade.

    Har massor med bilder från fotograferingen! Drygt 1000 bilder tog våra fotografer! Har lagt in en del på facebook! Ska lägga in lite här sen också, men det får bli i morgon för jag är på jobbet nu. Är ni galet nyfikna så får ni gärna lägga till mig som vän på facebook och kika på bilderna där.

    Kram på er alla!
    //FRU Linda Karlslind
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    Va hände med Hellström ;-)

    Bilderna är sååå fina!

    Kram
  4. 2
    Va hände med Hellström ;-)

    Bilderna är sååå fina!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Hehehe...

    När mannen äntligen gav sig och var villig att ge upp Karlsson (trodde jag ALDRIG), så fick jag ju snällt klura ihop nåt namn vi kunde heta... Och vi ville använda delar av våra namn för att få ihop det...
    Efter många vändor och telefonsamtal till PRV blev det Karlslind.
    Vi ville haft Karlhell, men se det fick vi inte!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Hehehe... När mannen äntligen gav sig och var villig att ge upp Karlsson (trodde jag ALDRIG), så fick jag ju snällt klura ihop nåt namn vi kunde heta... Och vi ville använda delar av våra namn för att få ihop det...
    Efter många vändor och telefonsamtal till PRV blev det Karlslind.
    Vi ville haft Karlhell, men se det fick vi inte!

Liknande trådar

  1. Kikar in
    By Mammahill in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-06, 18:25
  2. Kikar in här
    By tiva in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 20:26
  3. Kikar in :)
    By Småtrollsmamman in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 13:08
  4. Kikar in
    By * Jocke * in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 09:25
  5. Nu kikar vi in hos er!
    By småbarnsmamma in forum _05 Höstbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 23:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar