En snabb fråga!
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    En snabb fråga!

    Vad äter ni till lunch? Jag är inte sugen på någonting, förutom "frukostmat", men det kan jag ju inte leva på. Jag behöver lite inspiration Tack på förhand!
    ~*~Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete~*~
  2. 1
    En snabb fråga! Vad äter ni till lunch? Jag är inte sugen på någonting, förutom "frukostmat", men det kan jag ju inte leva på. Jag behöver lite inspiration Tack på förhand!
  3. Anonym
    #2
    omelett...
  4. 2
    omelett...
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    Gårdagens middag. Gör alltid lite extra. Idag blir det Flygande Jakob til lunch!
  6. 3
    Gårdagens middag. Gör alltid lite extra. Idag blir det Flygande Jakob til lunch!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Nästan alltid gårdagens middagsrester.

    Idag spaghetti och köttfärssås.
    Annars har jag tagit en sån där långsovarperiod Alice haft och gjort storkok på potatis- och purjolökssoppa som nu står i portionsbyttor i frysen och väntar.

    Vid panikluncher där jag inte ens hunnit har det blivit en brödbit jag tuggar på i språng typ.

    Jag är inte så matsugen alls, men tvingar mig själv.
  8. 4
    Nästan alltid gårdagens middagsrester.

    Idag spaghetti och köttfärssås.
    Annars har jag tagit en sån där långsovarperiod Alice haft och gjort storkok på potatis- och purjolökssoppa som nu står i portionsbyttor i frysen och väntar.

    Vid panikluncher där jag inte ens hunnit har det blivit en brödbit jag tuggar på i språng typ.

    Jag är inte så matsugen alls, men tvingar mig själv.
  9. Medlem sedan
    Sep 2008
    #5
    Mycket bra fråga.... Min lunch fick bli för 30 minuter sedan och det blev en Cheesburgare på McDonald. Totalt emot mina principer, men min fantasi funkade inte då det inte fanns några rester från igår. Men jag håller med om att "frukostmat" är gott men att det inte går att leva på. Ska sätta mig och göra ett matschema som innefattar lunch och middagsmaten.
  10. 5
    Mycket bra fråga.... Min lunch fick bli för 30 minuter sedan och det blev en Cheesburgare på McDonald. Totalt emot mina principer, men min fantasi funkade inte då det inte fanns några rester från igår. Men jag håller med om att "frukostmat" är gott men att det inte går att leva på. Ska sätta mig och göra ett matschema som innefattar lunch och middagsmaten.

Liknande trådar

  1. snabb fråga
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 21:08
  2. Snabb fråga!
    By Fru M in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 12:34
  3. Snabb fråga..
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 18:55
  4. snabb-fråga vv
    By gabbis31 in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 13:36
  5. Snabb fråga..
    By Karolina m.W & bf3/7 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 19:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar