Mitt livs första...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2004
    #1

    Mitt livs första...

    ...gravtest ska jag ta imorgon bitti. Eller, jag har faktiskt tagit ett tidigare, men då var det under en period av mitt liv när jag inte ville ha barn. För tidigt, alltså. NU vill jag ju! Vågar nästan inte hoppas på att det kan ha funkat på första försöket, men är hela tiden uppmärksam på tecken. Förstås! Sedan sexet under ÄL det liksom dragit och svidit i livmodern rätt mycket - tror jag. Eller inbillar jag mig.

    Idag var jag på ett jobbmöte på morgonen och blev illamående. Satt och svalde och svalde klarade mig från att kräkas. Det gick sedan över av sig själv. Ett tecken - eller?

    Äsch, jag bara hoppas hoppas hoppas. Ska smyga upp innan maken imorgon och kolla, har köpt ett känsligt test eftersom jag har BIM - 3. Vi får se...
  2. 1
    Mitt livs första... ...gravtest ska jag ta imorgon bitti. Eller, jag har faktiskt tagit ett tidigare, men då var det under en period av mitt liv när jag inte ville ha barn. För tidigt, alltså. NU vill jag ju! Vågar nästan inte hoppas på att det kan ha funkat på första försöket, men är hela tiden uppmärksam på tecken. Förstås! Sedan sexet under ÄL det liksom dragit och svidit i livmodern rätt mycket - tror jag. Eller inbillar jag mig.

    Idag var jag på ett jobbmöte på morgonen och blev illamående. Satt och svalde och svalde klarade mig från att kräkas. Det gick sedan över av sig själv. Ett tecken - eller?

    Äsch, jag bara hoppas hoppas hoppas. Ska smyga upp innan maken imorgon och kolla, har köpt ett känsligt test eftersom jag har BIM - 3. Vi får se...
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Lycka till!!!!
  4. 2
    Lycka till!!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2004
    #3
    Tack, vad gulligt av dig!
  6. 3
    Tack, vad gulligt av dig!
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Nyfiken! Hur gick det med ditt livs första grav.test?
  8. 4
    Nyfiken! Hur gick det med ditt livs första grav.test?
  9. Medlem sedan
    Feb 2009
    #5
    Spännande att höra fortsättningen =)
  10. 5
    Spännande att höra fortsättningen =)

Liknande trådar

  1. Mitt livs första vab
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-15, 22:20
  2. Mitt livs första..
    By Många barn.. in forum Missfall
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 20:34
  3. Mitt livs första p-bot idag *sur*
    By Annika m H, H, F & M in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 13:35
  4. Mitt livs första..
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 23:27
  5. Mitt livs första mag-komplimang!
    By -Teddy- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar