Lillebror är här!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Lillebror är här!

    Heeeej tjejer!!!!

    Igår klockan 14:23 kom våran lillebror Wiggo till oss.
    48,5 cm och 3265 gram
    Dunderfin såklart..men lite ovant att han är så LUGN Han har sovit hela första natten i sin lilla bebis"kåpa" här på BB..

    Snart kommer läkaren hit så vi kan bli utskrivna och åka till banken och skriva på papprena till lägenheten och påbörja flytt...samt träffa mina små pojkar Saknar dem otroligt mycket!!!

    Allt har gått kanonbra!!!
  2. 1
    Lillebror är här! Heeeej tjejer!!!!

    Igår klockan 14:23 kom våran lillebror Wiggo till oss.
    48,5 cm och 3265 gram
    Dunderfin såklart..men lite ovant att han är så LUGN Han har sovit hela första natten i sin lilla bebis"kåpa" här på BB..

    Snart kommer läkaren hit så vi kan bli utskrivna och åka till banken och skriva på papprena till lägenheten och påbörja flytt...samt träffa mina små pojkar Saknar dem otroligt mycket!!!

    Allt har gått kanonbra!!!
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Oh vad underbart!! GRATTIS!! Förstår att du saknar dina små pojkar! Skönt att han sovit bra så ni kanske har hunnit återhämta er lite. Mycket på gång just nu med flytt också! Lycka till!!

    Kramar
  4. 2
    Oh vad underbart!! GRATTIS!! Förstår att du saknar dina små pojkar! Skönt att han sovit bra så ni kanske har hunnit återhämta er lite. Mycket på gång just nu med flytt också! Lycka till!!

    Kramar
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    GRATTIS!
    vad härligt att allt gått så bra! Vilket fint namn också!!

    KRAM
  6. 3
    GRATTIS!
    vad härligt att allt gått så bra! Vilket fint namn också!!

    KRAM
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Grattis till lillebror!!!
  8. 4
    Grattis till lillebror!!!
  9. Medlem sedan
    May 1998
    #5
    Grattis! Härligt med sykon!

    Just nu är ju mina två (20 månader emellan) ganska krävande, längtar till Svante är 2 år åtminstone... pust
  10. 5
    Grattis! Härligt med sykon!

    Just nu är ju mina två (20 månader emellan) ganska krävande, längtar till Svante är 2 år åtminstone... pust
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Åhhh grattis så mycket till lille Wiggo :-)! Skönt att allt har gått bra! Vad sa storebröderna när de fick träffa lillebror då :-)?!
  12. 6
    Åhhh grattis så mycket till lille Wiggo :-)! Skönt att allt har gått bra! Vad sa storebröderna när de fick träffa lillebror då :-)?!
  13. Medlem sedan
    Apr 2007
    #7
    Jättegrattis till lillebror
  14. 7
    Jättegrattis till lillebror
  15. Medlem sedan
    Jul 2005
    #8
    Stort grattis till Wiggo! Ni är inte dåliga, att flytta samtidigt som man är nyförlöst samtidigt som man har två sen innan är mer än vad jag skulle fixat! Är riktigt imponerad

    Hoppas att allt flyter på för er!

    Kram
  16. 8
    Stort grattis till Wiggo! Ni är inte dåliga, att flytta samtidigt som man är nyförlöst samtidigt som man har två sen innan är mer än vad jag skulle fixat! Är riktigt imponerad

    Hoppas att allt flyter på för er!

    Kram
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    Grattis till lillebror!! Vilken härlig w liga du har nu.. Wiktor, William och Wiggo!! Gäller att hålla isär dem.. hihi..!!

    Lycka till med flytten också..
  18. 9
    Grattis till lillebror!! Vilken härlig w liga du har nu.. Wiktor, William och Wiggo!! Gäller att hålla isär dem.. hihi..!!

    Lycka till med flytten också..

Liknande trådar

  1. Lillebror är här
    By Johanna_74 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 20:17
  2. Mer Lillebror...
    By *Tovan 1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 09:46
  3. Lillebror är här nu!
    By Älvan in forum _0806 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 18:31
  4. Lillebror är här!
    By -Lisa- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 14:42
  5. Lillebror är här!
    By -Lisa- in forum _0607 Julibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar