Ikväll fest, nästa lördag fest näst näst
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Ikväll fest, nästa lördag fest näst näst

    a fredag fest... :-) Hhahhaaa party:-) Mne vad sks jag ha på mig på alla tillställningarna, idag coh näst nästa fredag är det lite samma pers.. Bekymmer va?!:-)
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Ikväll fest, nästa lördag fest näst näst a fredag fest... :-) Hhahhaaa party:-) Mne vad sks jag ha på mig på alla tillställningarna, idag coh näst nästa fredag är det lite samma pers.. Bekymmer va?!:-)
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Det låter

    som lite lyxproblem

    Här är de inte en fest i sikte

    Eller jo ... men inte förrän midsommar
  4. 2
    Det låter som lite lyxproblem

    Här är de inte en fest i sikte

    Eller jo ... men inte förrän midsommar
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Ja härligt att..

    man inte är kvinna

    Fast tråkigt att vara man med för vi har inte så stort urval på kläder.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Ja härligt att.. man inte är kvinna

    Fast tråkigt att vara man med för vi har inte så stort urval på kläder.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Gud vad jobbigt det skulle kännas att vara uppbokad så långt i förväg. Blir du aldrig trött på festande eller? *inser hur trist jag måste vara som gillar en dag i trädgården o Mello på kvällen istället för fest* Ta ngt åtsmitande o halvkort m svarta skor till, det går alltid hem! El ngt m vippig flytande kjol o en 40-tals top till, det är snyggt! Den där vintageklänningen du hade, den kan du väl ta? Den var ju så snygg!
  8. 4
    Gud vad jobbigt det skulle kännas att vara uppbokad så långt i förväg. Blir du aldrig trött på festande eller? *inser hur trist jag måste vara som gillar en dag i trädgården o Mello på kvällen istället för fest* Ta ngt åtsmitande o halvkort m svarta skor till, det går alltid hem! El ngt m vippig flytande kjol o en 40-tals top till, det är snyggt! Den där vintageklänningen du hade, den kan du väl ta? Den var ju så snygg!
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Har ni ju, finns hur många färger som helst att välja mellan, ta rosa nästa gång
  10. 5
    Har ni ju, finns hur många färger som helst att välja mellan, ta rosa nästa gång
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Ja färger ja...

    men inte olika kläder ju

    Rosa hade jag på vårt bröllop, kanske dags att ta upp den färgen igen

    Fast för min del är det lugnt, jag är aldrig på fest så jag behöver inte tänka på det .
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Ja färger ja... men inte olika kläder ju

    Rosa hade jag på vårt bröllop, kanske dags att ta upp den färgen igen

    Fast för min del är det lugnt, jag är aldrig på fest så jag behöver inte tänka på det .
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Jag retades bara lite Jag vet att det är tråkigare att klä söner än döttrar (shoppa), ofta finns mest kaki, vitt och marin = boring!
    Ni kan ju aldrig ha en skitsnygg swingklänning, det är orättvist så köp en sån du!
  14. 7
    Jag retades bara lite Jag vet att det är tråkigare att klä söner än döttrar (shoppa), ofta finns mest kaki, vitt och marin = boring!
    Ni kan ju aldrig ha en skitsnygg swingklänning, det är orättvist så köp en sån du!
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    he he jag var..

    och såg Tomas di leva, han hade en sådan där kaftan...kanske kan man köpa sig en sådan
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  16. 8
    he he jag var.. och såg Tomas di leva, han hade en sådan där kaftan...kanske kan man köpa sig en sådan
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    Kjol kanske?
    http://www.rodeo.net/agnes-b/2008/09/19/maen-i-kjol

    Finns lite rockigare stil också
  18. 9
    Kjol kanske?
    http://www.rodeo.net/agnes-b/2008/09/19/maen-i-kjol

    Finns lite rockigare stil också
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Nej jag blir inte trött, det är bara roligt, igår skulle jag eg också varit iväg men då ville jag vara hemma i soffan och mysa, jag gillar sådant också:-) tack för dina förslag:-)
  20. 10
    Nej jag blir inte trött, det är bara roligt, igår skulle jag eg också varit iväg men då ville jag vara hemma i soffan och mysa, jag gillar sådant också:-) tack för dina förslag:-)
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Gör en:-) En liten enkel:-)
  22. 11
    Gör en:-) En liten enkel:-)
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    Ja det är lite tunt och likriktat för män.
  24. 12
    Ja det är lite tunt och likriktat för män.
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13

    Tja varför inte...

    Kjol kanske?
    http://www.rodeo.net/agnes-b/2008/09/19/maen-i-kjol

    Finns lite rockigare stil också
    de såg rätt okey ut, skulle jag faktiskt kunna tänka mig att ha en varm sommardag.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  26. 13
    Tja varför inte...
    Kjol kanske?
    http://www.rodeo.net/agnes-b/2008/09/19/maen-i-kjol

    Finns lite rockigare stil också
    de såg rätt okey ut, skulle jag faktiskt kunna tänka mig att ha en varm sommardag.
  27. Medlem sedan
    Nov 2004
    #14
    HOmer hade ju nån o även Al Bundy när han steriliserade sig. Storblommigt hippieaktigt.. Skitsexigt o så manligt minsann! En man ska ha en kärleksaffär med tvätten, det är det jag säger..
  28. 14
    HOmer hade ju nån o även Al Bundy när han steriliserade sig. Storblommigt hippieaktigt.. Skitsexigt o så manligt minsann! En man ska ha en kärleksaffär med tvätten, det är det jag säger..
  29. Medlem sedan
    Nov 2004
    #15
  30. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    ha ha..ok

    HOmer hade ju nån o även Al Bundy när han steriliserade sig. Storblommigt hippieaktigt.. Skitsexigt o så manligt minsann! En man ska ha en kärleksaffär med tvätten, det är det jag säger..
    ja jag har nog en kärleksaffär med vår tvätt - jag tycker jag hänger allt för ofta därnere i tvättstugan, så det måste vara något sådan.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  31. 16
    ha ha..ok
    HOmer hade ju nån o även Al Bundy när han steriliserade sig. Storblommigt hippieaktigt.. Skitsexigt o så manligt minsann! En man ska ha en kärleksaffär med tvätten, det är det jag säger..
    ja jag har nog en kärleksaffär med vår tvätt - jag tycker jag hänger allt för ofta därnere i tvättstugan, så det måste vara något sådan.
  32. Medlem sedan
    Mar 1998
    #17
    Guuuuuud så jobbigt!!! Jag hade avbokat allihop och skyllt på att jag inte hade nåt att sätta på mig. Hade iaf varit en ursäkt som hade varit sann.
  33. 17
    Guuuuuud så jobbigt!!! Jag hade avbokat allihop och skyllt på att jag inte hade nåt att sätta på mig. Hade iaf varit en ursäkt som hade varit sann.

Liknande trådar

  1. Fest på lördag!
    By adora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 20:38
  2. Näst näst sista BM-besöket idag...
    By Helena m Z03 E07 F09 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 10:31
  3. Fest på lördag
    By kaki in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 20:57
  4. Näst, näst sista "måste-köpet"...
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 15:48
  5. fest på lördag
    By maria in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 16:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar