AD-dropparna...
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    AD-dropparna...

    ... ska man göra uppehåll under juni-aug? Jag har för mig att det var så när T o S var små men minnet är ju som bekant kort.
    Alva växer o frodas, är väldigt framåt fysiskt (började gå tidigt osv) men hon säger ännu inte mer än några ord. Hon är väldigt söt när hon "sjunger" o skakar på rumpan , inte lika söt när hon trilskas på natten, vill sova i stora sängen mellan mamma o pappa o så länge hon sover gott så får det väl vara så...
    Hoppas allt är bra med er andra!
    "Ex abundantia enim cordis os loquitur"
  2. 1
    AD-dropparna... ... ska man göra uppehåll under juni-aug? Jag har för mig att det var så när T o S var små men minnet är ju som bekant kort.
    Alva växer o frodas, är väldigt framåt fysiskt (började gå tidigt osv) men hon säger ännu inte mer än några ord. Hon är väldigt söt när hon "sjunger" o skakar på rumpan , inte lika söt när hon trilskas på natten, vill sova i stora sängen mellan mamma o pappa o så länge hon sover gott så får det väl vara så...
    Hoppas allt är bra med er andra!
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    kan inte påstå jag är så noga med dom men barnen är ute hela dagarna på dagis så sol får dom
  4. 2
    kan inte påstå jag är så noga med dom men barnen är ute hela dagarna på dagis så sol får dom

Liknande trådar

  1. D-dropparna
    By An&Am in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 12:35
  2. De där dropparna...
    By AnnaSv in forum _0705 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 22:29
  3. dropparna
    By mullan1 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 22:08
  4. AD dropparna
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 23:06
  5. AD-dropparna...
    By Susanne in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 16:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar