Satt just och kollade gammla inlägg...
_0810 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Satt just och kollade gammla inlägg...

    Men jag känner "bara" igen typ hälften av alla namn "alias". Vart har ALLA tagit vägen???
    Mysigt att gå in och läsa vad man skrev för typ 1 år sedan, fatta, vad tiden gått fort!

    Ett litet upprop:
    Vilka är kvar sedan starten??
  2. 1
    Satt just och kollade gammla inlägg... Men jag känner "bara" igen typ hälften av alla namn "alias". Vart har ALLA tagit vägen???
    Mysigt att gå in och läsa vad man skrev för typ 1 år sedan, fatta, vad tiden gått fort!

    Ett litet upprop:
    Vilka är kvar sedan starten??
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Jag är kvar! Men heter inte längre haim781126.... :-)
  4. 2
    Jag är kvar! Men heter inte längre haim781126.... :-)
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3

    Är kvar!

    Jag var inte med från start. Hette innan Linda0123.
  6. 3
    Är kvar! Jag var inte med från start. Hette innan Linda0123.
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Jag är kvar, heter samma som då!
  8. 4
    Jag är kvar, heter samma som då!
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Jag är kvar men har varit frånvarande sista veckorna pga sjukdomar och dataproblem. Hoppas kunna läsa ikapp lite och återkomma med friskt humör
    Kramar Ann.
  10. 5
    Jag är kvar men har varit frånvarande sista veckorna pga sjukdomar och dataproblem. Hoppas kunna läsa ikapp lite och återkomma med friskt humör
    Kramar Ann.
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6
    jag är kvar, men skriver inte så ofta
  12. 6
    jag är kvar, men skriver inte så ofta
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    Jag är kvar och tänker inte försvinna

    KRAMIS
  14. 7
    Jag är kvar och tänker inte försvinna

    KRAMIS
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    Jag är kvar. Skriver inte lika ofta längre för det känns inte som att folk orkar läsa eller svara.
  16. 8
    Jag är kvar. Skriver inte lika ofta längre för det känns inte som att folk orkar läsa eller svara.
  17. Medlem sedan
    Jan 2001
    #9
    Nä, vad ledsen jag blir att du känner så. Snälla, fortsätt skriv, både när du mår bra & om det känns dåligt, om hur din lilla skrutt har det och allt mellan himmel & jord! Jag tro nog alla kan känna så ibland, att varför svara ingen på mina inlägg osv! Vi får bättra oss allihopa!!!!!!!!!!!
    Kram på dig!!
  18. 9
    Nä, vad ledsen jag blir att du känner så. Snälla, fortsätt skriv, både när du mår bra & om det känns dåligt, om hur din lilla skrutt har det och allt mellan himmel & jord! Jag tro nog alla kan känna så ibland, att varför svara ingen på mina inlägg osv! Vi får bättra oss allihopa!!!!!!!!!!!
    Kram på dig!!
  19. Medlem sedan
    Oct 2006
    #10
    Jag är kvar!!
  20. 10
    Jag är kvar!!
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11
    Heeej! Jag är kvar, men jag är inte inne här så ofta. Jag hinner inte, känns det som! Mitt första inlägg i den här gruppen skrev jag i februari 2008, det är ju jättelänge sen nu! Inte klokt vad tiden går fort!
  22. 11
    Heeej! Jag är kvar, men jag är inte inne här så ofta. Jag hinner inte, känns det som! Mitt första inlägg i den här gruppen skrev jag i februari 2008, det är ju jättelänge sen nu! Inte klokt vad tiden går fort!
  23. Medlem sedan
    Feb 2003
    #12
    Jag är kvar men har varit usel på att skriva sedan Malva kom tyvärr. Vi har och har haft en rätt tuff tid i familjen de senaste månaderna...
    Anna m. A-00, E-03, V-06 och M-08
  24. 12
    Jag är kvar men har varit usel på att skriva sedan Malva kom tyvärr. Vi har och har haft en rätt tuff tid i familjen de senaste månaderna...
  25. Medlem sedan
    Feb 2003
    #13
    Jag är också kvar men skriver och läser inte så ofta längre. Även jag har bytt namn.
  26. 13
    Jag är också kvar men skriver och läser inte så ofta längre. Även jag har bytt namn.
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14
    Jag är kvar, men livet har varit, och är fortf, rejält dassigt och jag har inte skrivit under eget nick senaste veckorna. Det är vi som ska skiljas... Tack för alla stöttande och värmande rader! Ska försöka bli lite mer aktiv och komma med glada och positiva inlägg i den mån det går.

    Kram
  28. 14
    Jag är kvar, men livet har varit, och är fortf, rejält dassigt och jag har inte skrivit under eget nick senaste veckorna. Det är vi som ska skiljas... Tack för alla stöttande och värmande rader! Ska försöka bli lite mer aktiv och komma med glada och positiva inlägg i den mån det går.

    Kram
  29. Medlem sedan
    Feb 2008
    #15
    STOR kram!
  30. 15
    STOR kram!
  31. Medlem sedan
    Aug 2005
    #16
    Du får skriva precis sådana inlägg du känner för, du vet att vi finns här för dig vännen!!!
    KRAMIS!!!
  32. 16
    Du får skriva precis sådana inlägg du känner för, du vet att vi finns här för dig vännen!!!
    KRAMIS!!!
  33. Medlem sedan
    Aug 2005
    #17
    Tror det är många som läser, men kanske inte alltid vet vad de ska skriva eller svara. Ibland räcker det med "bara" en kram tycker jag.
    Eftersom jag inte lyckats fixa en blogg ännu, så skreiver jag rätt ofta här om mig och mitt trollbo
    Skönt att kunna ventilera sina känslor med er.
    Och känns inte som om jag vill dela alla mest intima saker i en blogg heller

    KRAMIS
  34. 17
    Tror det är många som läser, men kanske inte alltid vet vad de ska skriva eller svara. Ibland räcker det med "bara" en kram tycker jag.
    Eftersom jag inte lyckats fixa en blogg ännu, så skreiver jag rätt ofta här om mig och mitt trollbo
    Skönt att kunna ventilera sina känslor med er.
    Och känns inte som om jag vill dela alla mest intima saker i en blogg heller

    KRAMIS
  35. Medlem sedan
    Apr 2006
    #18
    Gulliga dej Jag menar inte att jag blir ledsen eller tar det personligt. Det känns helt enkelt bara som om att det blir lite av envägskommunikation ibland. Våra småttingar är plötsligt så stora och många verkar vara upptagna med annat. Men ja, vi får väl bättra oss allihop Kram!
  36. 18
    Gulliga dej Jag menar inte att jag blir ledsen eller tar det personligt. Det känns helt enkelt bara som om att det blir lite av envägskommunikation ibland. Våra småttingar är plötsligt så stora och många verkar vara upptagna med annat. Men ja, vi får väl bättra oss allihop Kram!
  37. Medlem sedan
    Feb 2003
    #19
    Åhh vad ledsmat det är. Men fortsätt att skriva av dig!

    Stor kram!
    Anna m. A-00, E-03, V-06 och M-08
  38. 19
    Åhh vad ledsmat det är. Men fortsätt att skriva av dig!

    Stor kram!
  39. Medlem sedan
    Jan 2001
    #20
    Men vännen då, vi finns här i både med & motgångar, det vet du!
    Kram på dig!
  40. 20
    Men vännen då, vi finns här i både med & motgångar, det vet du!
    Kram på dig!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Satt och kollade gamla inlägg
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-05, 06:56
  2. Satt coh kollade...
    By Tindragull in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 16:10
  3. Satt just och kollade....
    By Ziggy in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 22:28
  4. Satt och kollade tv:tablån
    By Il_Capitana in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 18:26
  5. satt och kollade
    By jossan30 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 11:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar