Snart skallig...
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Snart skallig...

    och då är det inte min hårfagre son jag pratar om. Hade jag sparat alla hårstrån jag tappat den senaste veckan hade jag nog haft en hel peruk nu! Jag har dessutom inte klippt mig sen början av februari, så jag är alldeles för långhårig för min smak. Och jag som hatar lösa långa hårstrån har dem överallt! Igår hade Elias ett uppsnurrat runt nappen, stackarn.

    Nåja, triviala problem, men jag längtar efter att kunna dra handen genom håret utan att behöva gå direkt till papperskorgen... :P
  2. 1
    Snart skallig... och då är det inte min hårfagre son jag pratar om. Hade jag sparat alla hårstrån jag tappat den senaste veckan hade jag nog haft en hel peruk nu! Jag har dessutom inte klippt mig sen början av februari, så jag är alldeles för långhårig för min smak. Och jag som hatar lösa långa hårstrån har dem överallt! Igår hade Elias ett uppsnurrat runt nappen, stackarn.

    Nåja, triviala problem, men jag längtar efter att kunna dra handen genom håret utan att behöva gå direkt till papperskorgen... :P
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    samma här.. man kanske kan sälja toffsarna man tappar.. =) det positiva med långt hår är att toffsen funkar som mobil, den är jätterolig!
  4. 2
    samma här.. man kanske kan sälja toffsarna man tappar.. =) det positiva med långt hår är att toffsen funkar som mobil, den är jätterolig!

Liknande trådar

  1. Snart skallig - hjälp!
    By Simmeblim in forum _1105 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-29, 10:49
  2. Snart skallig...
    By Karamella in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 13:03
  3. Snart helt skallig
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 13:22
  4. Snart skallig vill veta...
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 22:43
  5. Skallig?
    By Jag & 3-åring + junior. in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 05:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar