Hänger ni på?
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Hänger ni på?

    Jag tänkte gå på Barnvagnsrullet, 24 maj (söndag), Sjöhistoriska - är det någon som har lust att haka på?
    If only God would give me some clear sign!
    Like making a large deposit in my name in a Swiss bank.
    [ Woody Allen]
  2. 1
    Hänger ni på? Jag tänkte gå på Barnvagnsrullet, 24 maj (söndag), Sjöhistoriska - är det någon som har lust att haka på?
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Vad kul det låter!

    Men tyvärr, bor för långt bort för det! Hoppas att det är fler som hakar på er!
    Kram
    ~*~ Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas ~*~ JW von Goethe
  4. 2
    Vad kul det låter! Men tyvärr, bor för långt bort för det! Hoppas att det är fler som hakar på er!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Hm vet inte vad det är, men det kan man ju ta reda på via google! Ska fixa det, dock inte precis nu för mina sekunder som jag får sitta här för Alma tickar.....
  6. 3
    Hm vet inte vad det är, men det kan man ju ta reda på via google! Ska fixa det, dock inte precis nu för mina sekunder som jag får sitta här för Alma tickar.....
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    tyvärr-ska på skansen på lördag-beroende på vädret men det blir too much! En annan gång!
  8. 4
    tyvärr-ska på skansen på lördag-beroende på vädret men det blir too much! En annan gång!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men tanken på att trängas med hundratals andra barnvagnar ger mig rysningar. Så jag avstår men hoppas du (och ev andra) får en jättetrevlig utflykt!
  10. 5
    Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men tanken på att trängas med hundratals andra barnvagnar ger mig rysningar. Så jag avstår men hoppas du (och ev andra) får en jättetrevlig utflykt!
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    Vet du, jag såg reklam på tv för B-rullet o det lät supermysigt! Jag hade mer än gärna hakat på o kommit till storstan, men vi ska ut till ön o stannar nog till sön em.....eftersom sambon kör bestämmer nog han....
  12. 6
    Vet du, jag såg reklam på tv för B-rullet o det lät supermysigt! Jag hade mer än gärna hakat på o kommit till storstan, men vi ska ut till ön o stannar nog till sön em.....eftersom sambon kör bestämmer nog han....
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    Mer info finns här:

    http://www.barnvagnsrullet.se/start.html

    Har inte varit med förr men tror att det kan vara trevligt. Och om det inte är det - så hittar vi på något annat!
  14. 7
    Mer info finns här:

    http://www.barnvagnsrullet.se/start.html

    Har inte varit med förr men tror att det kan vara trevligt. Och om det inte är det - så hittar vi på något annat!
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Samma här...
    E på sommarstugan till sö em.
  16. 8
    Samma här...
    E på sommarstugan till sö em.

Liknande trådar

  1. Hänger på här :-)
    By Filliduttan in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-07, 19:02
  2. hej.. jag hänger på jag me
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 21:25
  3. hänger väl på då!
    By Jenny+fyra kottar in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 10:14
  4. just nu hänger
    By andromeda in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 13:16
  5. Nån som hänger på?
    By cat m Vilgot o Molly in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 07:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar