Graviditetssymtom
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Graviditetssymtom

    Vore kul att få jämföra lite symtom. Jag hade antagligen ÄL i fredags och vi höll på med produktionen under hela förra veckan. Helt plötsligt igår blev jag som en tiger gentemot min sambo helt utan anledning och jag kunde inte styra det. Antingen är det ÄL som spökar eller så händer det något i min kropp. Känns lite väl tidigt, men man blir ju så hoppfull. Säkert massor av inbillning för att man vill.

    Andra symtom:
    *Ilningar i ljumskarna
    *Frusen
    *Ena bröstet sved igår en stund runt vårtgården men det gick över

    Hur är det för er andra?
  2. 1
    Graviditetssymtom Vore kul att få jämföra lite symtom. Jag hade antagligen ÄL i fredags och vi höll på med produktionen under hela förra veckan. Helt plötsligt igår blev jag som en tiger gentemot min sambo helt utan anledning och jag kunde inte styra det. Antingen är det ÄL som spökar eller så händer det något i min kropp. Känns lite väl tidigt, men man blir ju så hoppfull. Säkert massor av inbillning för att man vill.

    Andra symtom:
    *Ilningar i ljumskarna
    *Frusen
    *Ena bröstet sved igår en stund runt vårtgården men det gick över

    Hur är det för er andra?
  3. Medlem sedan
    Jul 2008
    #2
    har haft nån släng av illamående sen i förrgår när magen blir tom, kan ju alltid hoppas att de e pga graviditeten. annars är det lite humörsvängningar. hoppas det inte bara är inbillningar
  4. 2
    har haft nån släng av illamående sen i förrgår när magen blir tom, kan ju alltid hoppas att de e pga graviditeten. annars är det lite humörsvängningar. hoppas det inte bara är inbillningar

Liknande trådar

  1. Graviditetssymtom?
    By tel005 in forum _1209 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-30, 19:49
  2. graviditetssymtom
    By ansomumsan in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-20, 15:31
  3. Hjälp med graviditetssymtom
    By Asta H in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 15:09
  4. Kön och graviditetssymtom?
    By dolphin in forum _0805 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 19:07
  5. Graviditetssymtom
    By Åsa in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar