Fosterrörelser
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    Fosterrörelser

    Hej alla glada mammor =) Jag undrar när man ska börja känna lillan därinne? Hur känns det? Jag är i vecka 21 nu och längtar. Någon som kan lugna mina nerver. Börjar tro att jag har en slö liten en.
  2. 1
    Fosterrörelser Hej alla glada mammor =) Jag undrar när man ska börja känna lillan därinne? Hur känns det? Jag är i vecka 21 nu och längtar. Någon som kan lugna mina nerver. Börjar tro att jag har en slö liten en.
  3. Sara med A&B
    #2
    Det kan dröja lite om moderkakan ligger som en stötdämpare för eller om det är första barnet... Men snart känner du!
  4. 2
    Det kan dröja lite om moderkakan ligger som en stötdämpare för eller om det är första barnet... Men snart känner du!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Jag är i v22 nu och förra veckan började jag känna det första. Som sprattel i magen. Rätt otydligt i början så det är inte så lätt att urskilja. Men nu när det börjat känner jag lite varje morgon och kväll. Det kommer nog snart! kram!
  6. 3
    Jag är i v22 nu och förra veckan började jag känna det första. Som sprattel i magen. Rätt otydligt i början så det är inte så lätt att urskilja. Men nu när det börjat känner jag lite varje morgon och kväll. Det kommer nog snart! kram!
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Med min första bebis kände jag rörelser i v. 24. Sedan första dagen jag kände, kände jag hela tiden. Jag hade moderkakan i framvägg. Ut kom sedan en riktigt aktiv krabat.

    Det kan dröja någon vecka till eller bara någon dag för dig. Hur tidigt man känner har ingenting att göra med hur aktivt barnet är.
  8. 4
    Med min första bebis kände jag rörelser i v. 24. Sedan första dagen jag kände, kände jag hela tiden. Jag hade moderkakan i framvägg. Ut kom sedan en riktigt aktiv krabat.

    Det kan dröja någon vecka till eller bara någon dag för dig. Hur tidigt man känner har ingenting att göra med hur aktivt barnet är.
  9. Medlem sedan
    Dec 2008
    #5
    tack för era svar! Nu har jag äntligen fått känna den lilla därinne! Skumt men fantastiskt! =)
  10. 5
    tack för era svar! Nu har jag äntligen fått känna den lilla därinne! Skumt men fantastiskt! =)

Liknande trådar

  1. Fosterrörelser
    By SuperIza in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-28, 18:55
  2. Fosterrörelser
    By lotwe in forum _0805 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 22:13
  3. Fosterrörelser
    By maskr0sen in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 11:37
  4. Fosterrörelser
    By triss... in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 21:44
  5. Fosterrörelser
    By hedvig in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 08:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar