Emma 4 år idag
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Emma 4 år idag

    Hon vaknade redan kl 6 och undrade när vi skulle komma. Snark. Gå och sov unge. Jagsa att hon fick låtsas sova tills vi kom. Så vid 6:30 klev vi in med paket och sång. I köket väntade sedan en springcykel. Stor lycka.

    Emma ser fram emot en dag på dagis där hon ska få göra den obligatoriska födelsedagskronan som man får ha på huvudet hela dagen.

    I söndags hade vi lite kalas för hennes kompisar och ikväll kommer släkten. Emma skulle få bestämma mat så hon ville ha blodpudding eller spagetti. Det blir spagetti Inte för att inte blodpudding är gott men nån måtta får det väl vara när man bjuder folk.
    Lena m Wilma, Emma & Signe
  2. 1
    Emma 4 år idag Hon vaknade redan kl 6 och undrade när vi skulle komma. Snark. Gå och sov unge. Jagsa att hon fick låtsas sova tills vi kom. Så vid 6:30 klev vi in med paket och sång. I köket väntade sedan en springcykel. Stor lycka.

    Emma ser fram emot en dag på dagis där hon ska få göra den obligatoriska födelsedagskronan som man får ha på huvudet hela dagen.

    I söndags hade vi lite kalas för hennes kompisar och ikväll kommer släkten. Emma skulle få bestämma mat så hon ville ha blodpudding eller spagetti. Det blir spagetti Inte för att inte blodpudding är gott men nån måtta får det väl vara när man bjuder folk.
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    *fniss* ser framgör mig festmiddag med blodpudding. Jag och Moltas skulle ha kommit. Grattis igen
  4. 2
    *fniss* ser framgör mig festmiddag med blodpudding. Jag och Moltas skulle ha kommit. Grattis igen
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Grattis till lilla Emma och till dej Lena somvarit mamma till henne i 4 år nu .
    Blodpuddingskalas, tja varför inte. Passar väl bra i dessa knapra tider
    Kram
  6. 3
    Grattis till lilla Emma och till dej Lena somvarit mamma till henne i 4 år nu .
    Blodpuddingskalas, tja varför inte. Passar väl bra i dessa knapra tider
    Kram

Liknande trådar

  1. Idag var Emma hos ögonläkaren
    By Nerthus in forum _01 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 08:03
  2. Emma döps idag!!
    By heje in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-03, 09:30
  3. Idag är Emma på dagis
    By -Cecilia- in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 14:59
  4. Emma 1år idag!!
    By Rut m. Emma 1år idag!! in forum _05 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 19:25
  5. Emma 1år idag!!
    By Rut m. Emma 1år idag!! in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 18:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar