Bra logoped i Stockholm?
Språk- och talstörningar
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Bra logoped i Stockholm?

    Min dotter, 6 år ,går hos en logoped som vi inte är helt nöjda med. Min dotter är ganska blyg, logopeden ganska lågmäld och inte så peppande, som jag tror att min dotter behöver. Hon känns inte heller så engagerad, och det är tex svårt att få henne att samarbeta med förskolan om min dotter.
    Är det nån som har tips på en bra, "lekfull", kanske lite sprallig logoped i Stockholm, gärna nära Kungsholmen.
  2. 1
    Bra logoped i Stockholm? Min dotter, 6 år ,går hos en logoped som vi inte är helt nöjda med. Min dotter är ganska blyg, logopeden ganska lågmäld och inte så peppande, som jag tror att min dotter behöver. Hon känns inte heller så engagerad, och det är tex svårt att få henne att samarbeta med förskolan om min dotter.
    Är det nån som har tips på en bra, "lekfull", kanske lite sprallig logoped i Stockholm, gärna nära Kungsholmen.
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    tyvärr, jag hade kunnat tipsa dig om hon som lillebror gått hos, men hon är pensionär sen ett par år och tar inte nya patienter.
    I much prefer whining to counting my blessings!
  4. 2
    tyvärr, jag hade kunnat tipsa dig om hon som lillebror gått hos, men hon är pensionär sen ett par år och tar inte nya patienter.
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    Eftersom ni är lite oroliga och inte känner er helt trygga så är det såklart rätt att byta logoped
    Börja med att fråga chefslogopeden om det finns någon som ni kan byta till, säg att ni inte känner fullt förtroende för den logoped ni träffar. Det gjorde vi och det gick bra. Lycka till!
  6. 3
    Eftersom ni är lite oroliga och inte känner er helt trygga så är det såklart rätt att byta logoped
    Börja med att fråga chefslogopeden om det finns någon som ni kan byta till, säg att ni inte känner fullt förtroende för den logoped ni träffar. Det gjorde vi och det gick bra. Lycka till!
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Hej! Jag föreslår Carolina Rydin på ABClogopedtjänst. De har adress StEriksgatan 10.
  8. 4
    Hej! Jag föreslår Carolina Rydin på ABClogopedtjänst. De har adress StEriksgatan 10.
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    Tack! Varför är hon bra?
  10. 5
    Tack! Varför är hon bra?
  11. Medlem sedan
    May 2009
    #6
    Hon är ganska ung, men väldigt erfaren eftersom hon jobbat på en förskola med barn med språkstörning. Hon är gladlynt, lättsam, gillar barn. Dessutom jobbar hon ju nu nära er
  12. 6
    Hon är ganska ung, men väldigt erfaren eftersom hon jobbat på en förskola med barn med språkstörning. Hon är gladlynt, lättsam, gillar barn. Dessutom jobbar hon ju nu nära er
  13. Medlem sedan
    Oct 2009
    #7
    nej, jag har varit hos henne och var inte nöjd, gå till någon annan.
  14. 7
    nej, jag har varit hos henne och var inte nöjd, gå till någon annan.
  15. Medlem sedan
    May 2006
    #8
    Hej! Kan bara hålla med dig om att Carolina Rydin är superbra!! Min son hade henne på språkförskolan när hon jobbade där och nu går min dotter hos henne!

    En rar och duktig tjej som både föräldrar och barn gillar!!

    Kram Merkur
  16. 8
    Hej! Kan bara hålla med dig om att Carolina Rydin är superbra!! Min son hade henne på språkförskolan när hon jobbade där och nu går min dotter hos henne!

    En rar och duktig tjej som både föräldrar och barn gillar!!

    Kram Merkur

Liknande trådar

  1. Ny logoped
    By LottaJ in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-26, 15:37
  2. logoped
    By victoria in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 21:29
  3. Logoped-tid
    By oxalis in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 19:07
  4. Tips om logoped i Stockholm önskas!
    By Lina in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 13:11
  5. Logoped?
    By annalisan in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 21:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar