Vikt
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Vikt

    Så nu har jag verkligen bestämt mig. JAG SKA GÅ NED I VIKT.
    Har så där 5 kg kvar som sitter som sten, men attans den som ger sig.
    Nån som har lust att hänga på. Jakten på vikten
  2. 1
    Vikt Så nu har jag verkligen bestämt mig. JAG SKA GÅ NED I VIKT.
    Har så där 5 kg kvar som sitter som sten, men attans den som ger sig.
    Nån som har lust att hänga på. Jakten på vikten
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Ja den pågår ständigt tyvärr.... tänk om jag också bara hade fem kg kvar... Men det går stadigt neråt allti något ocj jag har gått ner alla gravidkilon för denna gången, alltid något... =)
  4. 2
    Ja den pågår ständigt tyvärr.... tänk om jag också bara hade fem kg kvar... Men det går stadigt neråt allti något ocj jag har gått ner alla gravidkilon för denna gången, alltid något... =)
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Gärna!!! jag har oxå bestämt mig, men hur ska du göra? jag vet inte riktigt hur jag ska börja...

    Jag va o tog prover idag för min struma, o jag måste byta upp mig på mina tabletter, så jag hoppas att även detta hjälper till lite (eller är det bara ett alibi?)
  6. 3
    Gärna!!! jag har oxå bestämt mig, men hur ska du göra? jag vet inte riktigt hur jag ska börja...

    Jag va o tog prover idag för min struma, o jag måste byta upp mig på mina tabletter, så jag hoppas att även detta hjälper till lite (eller är det bara ett alibi?)
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    Jag hade tänk försöka köra så mkt GI som möjligt, för jag måste få bort mitt socker beroende. Är en riktigt sucker för GODIS. Speciellt på kvällarna. Sambon jobbar mkt kvällar och morrrr snor bilen så jag har svårt att ta mig nånstans. Man blir ju sittandes när barnen lagt sig.

    Men GI och sen utmana lincolns stegräknare sen så fick jag wii fit i födelsedags present det kommer vara mina metoder för en viktminkning. Och självklart är alla tips välkomna.

    Struman kan nog vara en stor bov i dramat, r inte en av dom största symtomerna där just viktförändring ?
  8. 4
    Jag hade tänk försöka köra så mkt GI som möjligt, för jag måste få bort mitt socker beroende. Är en riktigt sucker för GODIS. Speciellt på kvällarna. Sambon jobbar mkt kvällar och morrrr snor bilen så jag har svårt att ta mig nånstans. Man blir ju sittandes när barnen lagt sig.

    Men GI och sen utmana lincolns stegräknare sen så fick jag wii fit i födelsedags present det kommer vara mina metoder för en viktminkning. Och självklart är alla tips välkomna.

    Struman kan nog vara en stor bov i dramat, r inte en av dom största symtomerna där just viktförändring ?
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5

    Kanske

    Jag har nu 23 kilo kvar. Det är svårt att gå ner när jag ammar. Förra gången fick jag vänta till han slutat amma sen råbantade jag.
    Blir nog så nu med. Jag orkar verkligen inte ta tag i det just nu. Är för trött o sliten. Känns bra att kunna tröstäta lite "skit" ibland nu och det går ju inte om jag ska går ner i vikt.
    Anna m goa barna Love (maj -06) + Ebba (nov -08)
  10. 5
    Kanske Jag har nu 23 kilo kvar. Det är svårt att gå ner när jag ammar. Förra gången fick jag vänta till han slutat amma sen råbantade jag.
    Blir nog så nu med. Jag orkar verkligen inte ta tag i det just nu. Är för trött o sliten. Känns bra att kunna tröstäta lite "skit" ibland nu och det går ju inte om jag ska går ner i vikt.
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Jag ammar oxå fortförande inte lika mkt som förut för nu äter elias regelbundet annan mat och det r det som gjort att jag nu tänker sätta fart. Mitt största dilemma r att min karaktär suger.
  12. 6
    Jag ammar oxå fortförande inte lika mkt som förut för nu äter elias regelbundet annan mat och det r det som gjort att jag nu tänker sätta fart. Mitt största dilemma r att min karaktär suger.
  13. Medlem sedan
    Sep 2008
    #7
    Yay! Jag är inte ensam om att ha 'sug-karaktär'!!
    (har 14kg kvar, 4 till inskrivningsvikt och 10 till välmående)
  14. 7
    Yay! Jag är inte ensam om att ha 'sug-karaktär'!!
    (har 14kg kvar, 4 till inskrivningsvikt och 10 till välmående)
  15. Medlem sedan
    Apr 2008
    #8
    Jag har också sisådär 5-6 kg som hade varit gott att få bort.. eller 10 när man ändå är på G Springer ju lite i veckorna men det är så korta rundor så jag vetifan om det hjälper så mkt. Var på spinning i måndags och det ska jag nog fortsätta med, ska försöka få mig att gå dit två ggr i veckan... när det gäller mat så är jag _sämst_ på att banta eller på något sätt kontrollera vad jag äter... jag kan bestämma mig 20 ggr om dagen och ändå sitter jag och mumsar på en chokladbit på kvällen sen.. men istället för att förbjuda sånt helt så tar jag bara lite lite grann, det funkar för mig.. Har funderat på att testa nån sån där Nutrilett eller nåt nu när jag har slutat amma, det är ju så j*vla dyrt bara ^^
  16. 8
    Jag har också sisådär 5-6 kg som hade varit gott att få bort.. eller 10 när man ändå är på G Springer ju lite i veckorna men det är så korta rundor så jag vetifan om det hjälper så mkt. Var på spinning i måndags och det ska jag nog fortsätta med, ska försöka få mig att gå dit två ggr i veckan... när det gäller mat så är jag _sämst_ på att banta eller på något sätt kontrollera vad jag äter... jag kan bestämma mig 20 ggr om dagen och ändå sitter jag och mumsar på en chokladbit på kvällen sen.. men istället för att förbjuda sånt helt så tar jag bara lite lite grann, det funkar för mig.. Har funderat på att testa nån sån där Nutrilett eller nåt nu när jag har slutat amma, det är ju så j*vla dyrt bara ^^
  17. Lincoln
    #9
    VARFÖR sitter dessa kilona så hårt????
    VARFÖR??

    5 kilo här med som SKA bort!!!
    Innan har jag alltid gått ner så mycket jag velat..superlätt!!

    Efter jul la jag på mig allt jag gått ner efter graviditeten!
    Måste ha bort dom men dessa äckliga kilo sitter fast som om de var spikade på mig!!

    Ska på festival om 11 dagar!! Känns inte kul att vandra omkring som en blobb där!! =(
  18. 9
    VARFÖR sitter dessa kilona så hårt????
    VARFÖR??

    5 kilo här med som SKA bort!!!
    Innan har jag alltid gått ner så mycket jag velat..superlätt!!

    Efter jul la jag på mig allt jag gått ner efter graviditeten!
    Måste ha bort dom men dessa äckliga kilo sitter fast som om de var spikade på mig!!

    Ska på festival om 11 dagar!! Känns inte kul att vandra omkring som en blobb där!! =(
  19. Medlem sedan
    Apr 2008
    #10
    Mmm den där föreställningen om dom där snygga kläderna man skulle ha på festivalen får nog ändras lite :/ Får satsa på att vara en Hot Mama till nästa år istället
  20. 10
    Mmm den där föreställningen om dom där snygga kläderna man skulle ha på festivalen får nog ändras lite :/ Får satsa på att vara en Hot Mama till nästa år istället
  21. Medlem sedan
    Apr 2006
    #11
    Jag hänger på... har nu 18-20kg som ska bort och första målet är -13 kg tills i slutet av augusti då vi ska på bröllop.
    Ammar nästan inte alls längre så nu hoppas jag att dom tänker släppa lite lättare

    Nu kör vi. Kram
  22. 11
    Jag hänger på... har nu 18-20kg som ska bort och första målet är -13 kg tills i slutet av augusti då vi ska på bröllop.
    Ammar nästan inte alls längre så nu hoppas jag att dom tänker släppa lite lättare

    Nu kör vi. Kram
  23. Medlem sedan
    Aug 2002
    #12
    Oh yes! *imt*
  24. 12
    Oh yes! *imt*

Liknande trådar

  1. Vikt dâ
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 12:18
  2. Upp och ner i vikt
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 16:56
  3. På tal om vikt.
    By Landsbyggsmamman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 21:22
  4. vikt
    By Petrea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 15:48
  5. vikt ?
    By lillan in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 16:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar