Vilken storlek på cykel?
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Vilken storlek på cykel?

    Hej Augustimammor och alla barn! Hoppas allt är bra med er, snart är det sommarlov! Visst är det underbart! (Säger hon som varit föräldraledig snart 14 månader...)

    Undrar lite över vilken storlek på cykel era augustiungar har... T är 111 cm (typ) och har precis blivit av med stödhjulen, och hennes lilla cykel som hon fick när hon fyllde tre, ja den börjar bli lite liten. Så hon ska få en ny av mormor och morfar i födelsedagspresent.
    Den hon har nu har 12 tums hjul och jag tror att nästa är 14 tum? Eller, nä, 16 kanske?Är 14 kanske redan för litet...
    Nackdelen med att fylla år i slutet av sommaren. Cykeln får ju kanske hellre vara lite stor i år, för den måste ju räcka nästa år med, och gärna ett år till...

    Vad tror ni?
    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  2. 1
    Vilken storlek på cykel? Hej Augustimammor och alla barn! Hoppas allt är bra med er, snart är det sommarlov! Visst är det underbart! (Säger hon som varit föräldraledig snart 14 månader...)

    Undrar lite över vilken storlek på cykel era augustiungar har... T är 111 cm (typ) och har precis blivit av med stödhjulen, och hennes lilla cykel som hon fick när hon fyllde tre, ja den börjar bli lite liten. Så hon ska få en ny av mormor och morfar i födelsedagspresent.
    Den hon har nu har 12 tums hjul och jag tror att nästa är 14 tum? Eller, nä, 16 kanske?Är 14 kanske redan för litet...
    Nackdelen med att fylla år i slutet av sommaren. Cykeln får ju kanske hellre vara lite stor i år, för den måste ju räcka nästa år med, och gärna ett år till...

    Vad tror ni?
    //A
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    16!



    http://www.growingpeople.se/template...er_tvaahjuling


    Vad kul att hon cyklar! kan hon inte få cykeln i förtid i födelsedagspresent då? Och sen bara åt lite mindre på födelsedagen?
  4. 2
    16!



    http://www.growingpeople.se/template...er_tvaahjuling


    Vad kul att hon cyklar! kan hon inte få cykeln i förtid i födelsedagspresent då? Och sen bara åt lite mindre på födelsedagen?
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    tror inte 14 finns

    det är nog 16" som är nästa storlek, det var iaf det vi köpte till Theo efter 12"
    Nu har han en 20" sedan förra året...
    Tuva har fortfarande 12"

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  6. 3
    tror inte 14 finns det är nog 16" som är nästa storlek, det var iaf det vi köpte till Theo efter 12"
    Nu har han en 20" sedan förra året...
    Tuva har fortfarande 12"
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Man tackar!

    Ja efter lite surfande insåg jag att 14 tum inte ens finns... Och jo, jag tipsade mina päron om att det är rea på Cykelringen NU, så vi får väl se.
    En viktig egenskap hittade jag på Sportsons hemsida, vikten. Den är ju rätt viktig...

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  8. 4
    Man tackar! Ja efter lite surfande insåg jag att 14 tum inte ens finns... Och jo, jag tipsade mina päron om att det är rea på Cykelringen NU, så vi får väl se.
    En viktig egenskap hittade jag på Sportsons hemsida, vikten. Den är ju rätt viktig...

    //A
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5

    Nä, jag upptäckte det med.

    Och har meddelat önskemålen till mina päron.
    16'', tuff, gärna ite bmxstuk men med pakethållare och randig! För hon tycker ju att ALLA färger är finast. Utom brunt och grått...
    Just nu är fröken inne i en period när det är helt omöjligt att VÄLJA...

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  10. 5
    Nä, jag upptäckte det med. Och har meddelat önskemålen till mina päron.
    16'', tuff, gärna ite bmxstuk men med pakethållare och randig! För hon tycker ju att ALLA färger är finast. Utom brunt och grått...
    Just nu är fröken inne i en period när det är helt omöjligt att VÄLJA...

    //A

Liknande trådar

  1. Storlek på cykel?
    By Ina m 2 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 22:07
  2. vilken storlek på cykel?
    By gräddnos in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 10:17
  3. Vilken storlek cykel?
    By Minama in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 18:05
  4. Storlek på cykel
    By Sussie m.O-02&Is-04 in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 23:06
  5. Storlek på cykel??
    By Christine in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 08:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar