Två barn har frågat efter mitt barn.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Två barn har frågat efter mitt barn.

    Han är hos en tredje. Det är härligt att veta att ens barn har kompisar!!
    Jag duger! Nä f*n jag är bättre än så! Jag är jag och jag är bra!
  2. 1
    Två barn har frågat efter mitt barn. Han är hos en tredje. Det är härligt att veta att ens barn har kompisar!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    Två barn har också frågat

    efter mitt barn. Ja, inte idag, men det senaste året.....

    Jaja, det är som det är och det går rätt bra.

    Förstår att du tycker det är härligt
  4. 2
    Två barn har också frågat efter mitt barn. Ja, inte idag, men det senaste året.....

    Jaja, det är som det är och det går rätt bra.

    Förstår att du tycker det är härligt
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Samma här! Det är väl ungefär två gånger detta läsår som min dotter blivit tillfrågad om hon vill komma och leka. Tack och lov brukar det inte bli nej så ofta då hon själv frågar, så det får man väl vara glad för!
  6. 3
    Samma här! Det är väl ungefär två gånger detta läsår som min dotter blivit tillfrågad om hon vill komma och leka. Tack och lov brukar det inte bli nej så ofta då hon själv frågar, så det får man väl vara glad för!
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4
    Så jobbigt i hjärtat om man vet att det är så. Vet du varför det är så att det finns få kompisar?
  8. 4
    Så jobbigt i hjärtat om man vet att det är så. Vet du varför det är så att det finns få kompisar?
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    Men din tjej är inte så stor va? Min yngsta, som ska fylla sex, har inte heller kommit igång med ruljansen "springa och ringa på kompisar".
  10. 5
    Men din tjej är inte så stor va? Min yngsta, som ska fylla sex, har inte heller kommit igång med ruljansen "springa och ringa på kompisar".
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6

    Ja, det

    vet jag.
    Huvudsaken är att han är nöjd, och det är han. Hade han inte varit det så hade det varit hemskt jobbigt.......
  12. 6
    Ja, det vet jag.
    Huvudsaken är att han är nöjd, och det är han. Hade han inte varit det så hade det varit hemskt jobbigt.......
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7

    Ja, det är

    absolut en sak att vara glad över
    Det som är jobbigt är om barnet inte är nöjd med situationen. är barnet det så får man lägga sina egna känslor åt sidan. Och det är inte alltid så lätt, i synnerhet inte när jag alltid haft ett stort behov av att ha kompisar. Men jag har fått lära mig att man kan vara nöjd även utan att leka mycket på sin fritid med kompisar.
  14. 7
    Ja, det är absolut en sak att vara glad över
    Det som är jobbigt är om barnet inte är nöjd med situationen. är barnet det så får man lägga sina egna känslor åt sidan. Och det är inte alltid så lätt, i synnerhet inte när jag alltid haft ett stort behov av att ha kompisar. Men jag har fått lära mig att man kan vara nöjd även utan att leka mycket på sin fritid med kompisar.
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8
    Bra! Att han är nöjd. Nöjt barn=nöjd mamma. Även om man säkerligen kan blöda i hjärtat ändå
  16. 8
    Bra! Att han är nöjd. Nöjt barn=nöjd mamma. Även om man säkerligen kan blöda i hjärtat ändå
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9

    Fast det blöder

    inte längre
    Det har gjort lite ibland, men nu gör det inte det. Jag har accepterat att han är som han är och att man inte måste leka ofta för att ha ett bra liv.
    Det HAR varit lite jobbigt, det har det, men det har ändå varit ok.

    Jag är glad för din skull iallafall, för jag förstår hur du menar med att du är glad över att han är efterfrågad
  18. 9
    Fast det blöder inte längre
    Det har gjort lite ibland, men nu gör det inte det. Jag har accepterat att han är som han är och att man inte måste leka ofta för att ha ett bra liv.
    Det HAR varit lite jobbigt, det har det, men det har ändå varit ok.

    Jag är glad för din skull iallafall, för jag förstår hur du menar med att du är glad över att han är efterfrågad

Liknande trådar

  1. Ett fjärde barn efter tre barn tätt?
    By Kanske en halvsladd in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-19, 08:51
  2. Mitt barn :)
    By Sannja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 18:11
  3. Har frågat inne på barn som yrke.
    By Trebarnsmor in forum Bokstavsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 06:19
  4. Mitt barn och hans barn.
    By Gråter in forum Styvfamiljer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 17:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar