dagis dags..
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    dagis dags..

    Hej på er allihoppa!!

    Wiktor hade sin första dag på förskolan idag. Inskolningen är på 3 dagar, så jag var där med honom mellan 9.30-14 idag. Gick hyffsat bra.. han åt inte så mycket och sov inte alls, men annars gick det fint.. ! De är dock ganska många barn just nu fram till sommaren. 18st. till hösten flyttar 4 upp till nästa avdelning så de blir totalt 14.

    Känns lite skönt att få återgå till jobbet. har ju skött det ändå under min ledighet, men det blir ju sisådär med att jobba hemifrån tycker jag. Näpp, nu ska jag sitta på kontoret å få saker gjorda.. inte uppskjutna!!

    Har laddat upp ett par bilder på min store kille.. jaaa, jag vet.. han är långhårig också, men jag vill verkligen inte klippa bort de små lockarna..!! ;-D

    kram från oss...
    ♥(¯`°•.¸ ♥♥¸.•°´¯)♥(¯`°•.¸ ♥♥¸.•°´¯)♥
    Anna m William-feb03 & Wiktor-dec07
  2. 1
    dagis dags.. Hej på er allihoppa!!

    Wiktor hade sin första dag på förskolan idag. Inskolningen är på 3 dagar, så jag var där med honom mellan 9.30-14 idag. Gick hyffsat bra.. han åt inte så mycket och sov inte alls, men annars gick det fint.. ! De är dock ganska många barn just nu fram till sommaren. 18st. till hösten flyttar 4 upp till nästa avdelning så de blir totalt 14.

    Känns lite skönt att få återgå till jobbet. har ju skött det ändå under min ledighet, men det blir ju sisådär med att jobba hemifrån tycker jag. Näpp, nu ska jag sitta på kontoret å få saker gjorda.. inte uppskjutna!!

    Har laddat upp ett par bilder på min store kille.. jaaa, jag vet.. han är långhårig också, men jag vill verkligen inte klippa bort de små lockarna..!! ;-D

    kram från oss...
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Jag jobbade också lite när jag var hemma, men det var så skönt att få jobba på jobbet och kunna koncentrera sig ordentligt.
    Den absolut största fördelen för mig är att jag har blivit så mycket effektivare när jag är på jobbet och lämnar det när jag går hem.

    Hos oss gör de så att de flyttar upp barn till nästa avdelning så hos de minsta blir det inte fler barn även om de förbereder för hösten. Det tycker jag är bra för de större barnen kan lättare hantera lite större grupper.
  4. 2
    Jag jobbade också lite när jag var hemma, men det var så skönt att få jobba på jobbet och kunna koncentrera sig ordentligt.
    Den absolut största fördelen för mig är att jag har blivit så mycket effektivare när jag är på jobbet och lämnar det när jag går hem.

    Hos oss gör de så att de flyttar upp barn till nästa avdelning så hos de minsta blir det inte fler barn även om de förbereder för hösten. Det tycker jag är bra för de större barnen kan lättare hantera lite större grupper.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    åå va söt han e ...särskilt glass bilden! jag skulle inte heller vilja sätta saxen i lockarna...min kille har knappt nå hår alls han
  6. 3
    åå va söt han e ...särskilt glass bilden! jag skulle inte heller vilja sätta saxen i lockarna...min kille har knappt nå hår alls han

Liknande trådar

  1. Snart dags för dagis.
    By myet in forum _1005 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-13, 13:31
  2. När det väl är dags för dagis
    By Greengable in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 09:42
  3. Dags för blöjfritt på dagis
    By Tindragull in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 09:56
  4. Ja då va de dags att gå ner till dagis..
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 13:23
  5. snart dags för dagis
    By Maria med Felicia05 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar