Har du planerat semestern?

Visa resultat för omröstning: Har du planerat semestern?

Antal röster 2085. Den här omröstningen är stängd
  • Ja

    599 28.73%
  • Delvis

    855 41.01%
  • Nej

    631 30.26%
Månadens fråga
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Har du planerat semestern?

    Har du planerat semestern?
  2. 1
    Har du planerat semestern? Har du planerat semestern?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    ja vi är klara med semester planerna och allt är bokat och klart så skönt
  4. 2
    ja vi är klara med semester planerna och allt är bokat och klart så skönt
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Jadå det har vi gjort sedan ett bra tag tillbaka och vi längtar efter den nu
  6. 3
    Jadå det har vi gjort sedan ett bra tag tillbaka och vi längtar efter den nu
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4

    Semester....

    Vi vet att vi ska till Kolmården men det är bar i 2 dgr vet ej vad vi ska göra sen.
    Har du tips? Vi har en dotter på 2 år.
    Vill åka till Gotland men det kostar 2000kr bara att ta över bilen det är ju hutlöst!!
    M.v.h fantasilös för tillfället...
  8. 4
    Semester.... Vi vet att vi ska till Kolmården men det är bar i 2 dgr vet ej vad vi ska göra sen.
    Har du tips? Vi har en dotter på 2 år.
    Vill åka till Gotland men det kostar 2000kr bara att ta över bilen det är ju hutlöst!!
    M.v.h fantasilös för tillfället...
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5

    Delvis

    Vi har planerat semestern, delvis. Vi vet när vi har semester och vad vi vill göra, sommarstuga, hälsa på hos farmor o farfar, vara värdpar och lillen brudnäbb på fasterns bröllop och ut och vandra samt hinna med att fixa i trädgården.

    Min man har tagit ut pappaledighet i två månader o semester i en direkt därefter, själv är jag arbetssökande men ska ta ut obetald semester under en månad när maken har pappaledighet o en månads mammaledighet när maken har semester, på så sätt får vi två månaders semester gemensamt och min man har dessutom en extra månad att spendera själv med lillkillen.
  10. 5
    Delvis Vi har planerat semestern, delvis. Vi vet när vi har semester och vad vi vill göra, sommarstuga, hälsa på hos farmor o farfar, vara värdpar och lillen brudnäbb på fasterns bröllop och ut och vandra samt hinna med att fixa i trädgården.

    Min man har tagit ut pappaledighet i två månader o semester i en direkt därefter, själv är jag arbetssökande men ska ta ut obetald semester under en månad när maken har pappaledighet o en månads mammaledighet när maken har semester, på så sätt får vi två månaders semester gemensamt och min man har dessutom en extra månad att spendera själv med lillkillen.
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6

    Semester

    Ja,vi vet att vi ska åka till Kålmården,vilket vår son på 4 år längtar efter. Sen funderar vi på en norrlands resa och ev en Norge resa.... " Men, sommaren är kort...."
  12. 6
    Semester Ja,vi vet att vi ska åka till Kålmården,vilket vår son på 4 år längtar efter. Sen funderar vi på en norrlands resa och ev en Norge resa.... " Men, sommaren är kort...."

Liknande trådar

  1. Har ni planerat semestern?
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 13:14
  2. Bus planerat?
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 08:45
  3. Har ni planerat?
    By ejjvi in forum Hem & fritid
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 10:02
  4. OK nu har jag planerat
    By hazelnut in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 09:31
  5. Har planerat
    By Semlan in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 06:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar