Ny...
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Ny...

    Jag är ny i gruppen. Kanske lite sent påkommet att börja =)... Fick höra bara för ett litet tag sen att denna sida var super mysig, så jag tänkte jag skulle prova på =). Fick mitt första barn Melvin 071203 & har nyligen fått lilla Meja född 090217.
  2. 1
    Ny... Jag är ny i gruppen. Kanske lite sent påkommet att börja =)... Fick höra bara för ett litet tag sen att denna sida var super mysig, så jag tänkte jag skulle prova på =). Fick mitt första barn Melvin 071203 & har nyligen fått lilla Meja född 090217.
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Hej och välkommen!

    Här är trevligt - men det verkar som de flesta av oss är här mindre och mindre sedan vi börjat jobba, barnen blivit större eller vad nu skälen är.

    Min Linnea är född 071226 och är givetvis världens mysigaste...
  4. 2
    Hej och välkommen!

    Här är trevligt - men det verkar som de flesta av oss är här mindre och mindre sedan vi börjat jobba, barnen blivit större eller vad nu skälen är.

    Min Linnea är född 071226 och är givetvis världens mysigaste...
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Välkommen hit! Här är jättetrevligt fast väldigt lite aktivitet nu för tiden. Jag fick en liten Tella 071201 och har sen tidigare en Melvin(!) och en Måns.

    Kram!
    /Malin
  6. 3
    Välkommen hit! Här är jättetrevligt fast väldigt lite aktivitet nu för tiden. Jag fick en liten Tella 071201 och har sen tidigare en Melvin(!) och en Måns.

    Kram!
    /Malin
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Välkommen hit, bättre sent än aldrig! Häftigt att redan ha fått nummer två, hoppas det går bra!

    Själv heter jag Malin, fick en Felix den 25 november -07.
  8. 4
    Välkommen hit, bättre sent än aldrig! Häftigt att redan ha fått nummer två, hoppas det går bra!

    Själv heter jag Malin, fick en Felix den 25 november -07.
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Välkommen hit ! Kul att du har hittat hit ! Jag har en liten Majken som är född i slutet av november 07..och en Bosse som är född -03 ! Ja, vi är ett himla trevligt gäng här ...hoppas att du ska trivas !!
  10. 5
    Välkommen hit ! Kul att du har hittat hit ! Jag har en liten Majken som är född i slutet av november 07..och en Bosse som är född -03 ! Ja, vi är ett himla trevligt gäng här ...hoppas att du ska trivas !!
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Välkommen! Tyvärr är vi inte lika aktiva här längre, men det skrivs en rad då och då, och det är alltid en snäll och varm stämning här.

    Jag fick tvillingpojkar i slutet av november och har en 03:a sedan innan.

    Hoppas du ska trivas med oss!
  12. 6
    Välkommen! Tyvärr är vi inte lika aktiva här längre, men det skrivs en rad då och då, och det är alltid en snäll och varm stämning här.

    Jag fick tvillingpojkar i slutet av november och har en 03:a sedan innan.

    Hoppas du ska trivas med oss!
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    hej hej och välkommen! Det är aldrig försent att komma hit.. hihi..

    Jag fick wiktor den 26 december 07 och sen har jag en william född februari 03
  14. 7
    hej hej och välkommen! Det är aldrig försent att komma hit.. hihi..

    Jag fick wiktor den 26 december 07 och sen har jag en william född februari 03
  15. Medlem sedan
    May 2007
    #8
    Välkommen! Det är aldrig för sent att börja, men sedan är frågan hur stor aktivitet det är! Jag går ofta in och läser och skriver om jag har något på hjärtat eller om jag på något sätt kan hjälpa någon.

    Min Anton är född 23 december. En go och glad kille, vi är hemma fortfarande och umgås med andra mammor på vardagarna och går på öppna förskolan!
  16. 8
    Välkommen! Det är aldrig för sent att börja, men sedan är frågan hur stor aktivitet det är! Jag går ofta in och läser och skriver om jag har något på hjärtat eller om jag på något sätt kan hjälpa någon.

    Min Anton är född 23 december. En go och glad kille, vi är hemma fortfarande och umgås med andra mammor på vardagarna och går på öppna förskolan!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar