Det var inte i går!
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Det var inte i går!

    Och inte i förrgår heller
    Blir nästan mörkrädd när jag tänker på hur tiden springer i väg!
    Här har vi haft födelsedagsbaluns nu: Min mamma 60, min pappa 66, jag 40 (eller var det 27!?) Melker 11 dårå, Eskil 9 och Alvida 3!!! Hela familjen (inkl min bror m familj) var i Turkiet en vecka, och kom i torsdags. Helt underbart såklart.
    Vi har flyttat från landet, och bor nu precis i utkanten av stan. Killarna har bytt skola, och det gick såå bra! Ingen längtar tillbaka för fem öre. Nu bor vi lite trångt i ett parhus, Alvida har klädkammaren som sitt krypin, men det går över förväntan.

    Annars knallar det på med jämna plågor här hos oss... men HÄR händer det grejor ser jag; nya syskon och bebisar på G SKOJ! Grattis till alla berörda!
    Och grattis alla nyblivna 11-åringar såklart.

    /Anna
    *** Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete ***
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~
    Anna med majbarnen Melker 98, Eskil 00 & Alvida 06
  2. 1
    Det var inte i går! Och inte i förrgår heller
    Blir nästan mörkrädd när jag tänker på hur tiden springer i väg!
    Här har vi haft födelsedagsbaluns nu: Min mamma 60, min pappa 66, jag 40 (eller var det 27!?) Melker 11 dårå, Eskil 9 och Alvida 3!!! Hela familjen (inkl min bror m familj) var i Turkiet en vecka, och kom i torsdags. Helt underbart såklart.
    Vi har flyttat från landet, och bor nu precis i utkanten av stan. Killarna har bytt skola, och det gick såå bra! Ingen längtar tillbaka för fem öre. Nu bor vi lite trångt i ett parhus, Alvida har klädkammaren som sitt krypin, men det går över förväntan.

    Annars knallar det på med jämna plågor här hos oss... men HÄR händer det grejor ser jag; nya syskon och bebisar på G SKOJ! Grattis till alla berörda!
    Och grattis alla nyblivna 11-åringar såklart.

    /Anna
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    Hej ANNA!

    Det var som sagt inte igår! Vad roligt att höra från er!

    Jag är numera sjukskriven (sen igår) känns både bra och trist... Men det är bara att acceptera, jag kan inte jobba med mina fogar!
  4. 2
    Hej ANNA!

    Det var som sagt inte igår! Vad roligt att höra från er!

    Jag är numera sjukskriven (sen igår) känns både bra och trist... Men det är bara att acceptera, jag kan inte jobba med mina fogar!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    åh din stackare... been there och vet hur det känns
  6. 3
    åh din stackare... been there och vet hur det känns
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    HEJ!
    Vad kul att se dig igen. Ja, vi hänger kvar, en hel del. Nu är vi dessutom ihopslagna med övriga 98r. Det skiljer inte så mkt på dem längre *ler*

    Hoppas du kikar in lite oftare nu när du hittat hit igen.
    *kram*

    Charlotte med Alexander, Paulina & Isabelle
  8. 4
    HEJ!
    Vad kul att se dig igen. Ja, vi hänger kvar, en hel del. Nu är vi dessutom ihopslagna med övriga 98r. Det skiljer inte så mkt på dem längre *ler*

    Hoppas du kikar in lite oftare nu när du hittat hit igen.
    *kram*

    Charlotte med Alexander, Paulina & Isabelle
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5

    Hej ANNA!

    Det var som sagt inte igår! Vad roligt att höra från er!

    Jag är numera sjukskriven (sen igår) känns både bra och trist... Men det är bara att acceptera, jag kan inte jobba med mina fogar!
    Förstår att det är med blandade känslor. Har man så jäkla ont att man knappt kan stå och gå är det ju i princip omöjligt att jobba, men tiden kan ju bli väääldigt seg när man inte kan göra så mycket mer än att bara vänta...
    Kul med bebis Vad säger tjejerna?
    Eskil tycker vi ska ha en bebis igen, men det är han nog ensam om Iofs kan jag tänka mig att Alvida skulle tycka att det var supermysigt.
    Men NEJ tack säger jag
    *** Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete ***
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~
    Anna med majbarnen Melker 98, Eskil 00 & Alvida 06
  10. 5
    Hej ANNA!

    Det var som sagt inte igår! Vad roligt att höra från er!

    Jag är numera sjukskriven (sen igår) känns både bra och trist... Men det är bara att acceptera, jag kan inte jobba med mina fogar!
    Förstår att det är med blandade känslor. Har man så jäkla ont att man knappt kan stå och gå är det ju i princip omöjligt att jobba, men tiden kan ju bli väääldigt seg när man inte kan göra så mycket mer än att bara vänta...
    Kul med bebis Vad säger tjejerna?
    Eskil tycker vi ska ha en bebis igen, men det är han nog ensam om Iofs kan jag tänka mig att Alvida skulle tycka att det var supermysigt.
    Men NEJ tack säger jag
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    #6
    Nej, det skiljer ju mindre o mindre på dem ju äldre de blir, fast samtidigt blir ju också personligheterna skarpare.
    Kommer nog förbi och kollar då o då

    Kram
  12. 6
    Nej, det skiljer ju mindre o mindre på dem ju äldre de blir, fast samtidigt blir ju också personligheterna skarpare.
    Kommer nog förbi och kollar då o då

    Kram
  13. Medlem sedan
    Dec 1998
    #7
    Hej Anna, det var inte i förrgår som sagt

    Kul att höra av dig!
  14. 7
    Hej Anna, det var inte i förrgår som sagt

    Kul att höra av dig!

Liknande trådar

  1. Inte några långa pass idag inte
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 20:59
  2. Jag vill inte snacka skit, absolut inte
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 13:37
  3. Brittan SJUNGER inte LIVE, OK eller inte
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 20:59
  4. Nej, vill inte, hoppas inte, får inte
    By Es mamma in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-27, 22:27
  5. Kryper inte, står inte, går inte, MEN...
    By -Annie- in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 10:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar