Första vändningen
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Första vändningen

    Ååååå va häftigt, igår vände sig Martin från mage till rygg för första gången jag blev så glatt överraskad och är bara tvungen att berätta för er!! Som tur var hade min sambo just kommit hem från jobbet så vi fick se det bägge två
  2. 1
    Första vändningen Ååååå va häftigt, igår vände sig Martin från mage till rygg för första gången jag blev så glatt överraskad och är bara tvungen att berätta för er!! Som tur var hade min sambo just kommit hem från jobbet så vi fick se det bägge två
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Glömde ju skriva att han blev 2-månader förra veckan, jag kom på att jag inte har någon aning om när såna här utvecklingsstadier kommer, måste läsa om boken jag har för att slippa bli så överraskad nästa gång
  4. 2
    Glömde ju skriva att han blev 2-månader förra veckan, jag kom på att jag inte har någon aning om när såna här utvecklingsstadier kommer, måste läsa om boken jag har för att slippa bli så överraskad nästa gång
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Vad Kul! Och att ni båda fick uppleva det tillsammans Är det första barnet?
  6. 3
    Vad Kul! Och att ni båda fick uppleva det tillsammans Är det första barnet?
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Vad kul! Det är nog ganska tidigt tror jag. Duktig kille! Min etta var 4 månader när han vände sig första gången.
    Lyckat att båda fick se det
  8. 4
    Vad kul! Det är nog ganska tidigt tror jag. Duktig kille! Min etta var 4 månader när han vände sig första gången.
    Lyckat att båda fick se det
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Vad roligt och stort att ni fick dela detta! Jättekul!

    Och här är en länk som jag fick av en vän med en slags sammanfattning av utvecklingsfaser/språng. Har inte hunnit läsa den än så om du vill ha en kortare variant än boken så får du ta den i oläst skick: http://www.familjeliv.se/Foralder/Wiki/a190.html
  10. 5
    Vad roligt och stort att ni fick dela detta! Jättekul!

    Och här är en länk som jag fick av en vän med en slags sammanfattning av utvecklingsfaser/språng. Har inte hunnit läsa den än så om du vill ha en kortare variant än boken så får du ta den i oläst skick: http://www.familjeliv.se/Foralder/Wiki/a190.html
  11. Medlem sedan
    Sep 2008
    #6
    Vad häftigt det måste ha känts! Man, i alla fall jag, blir ju så mesigt stolt då jag ser de nya sakerna den lilla gör. Igår te.x kom första riktiga leendet. Tårar och skratt kom från mig på en gång. Man blir ju så stolt och glad då utvecklingen blir så markant.

    Kram
  12. 6
    Vad häftigt det måste ha känts! Man, i alla fall jag, blir ju så mesigt stolt då jag ser de nya sakerna den lilla gör. Igår te.x kom första riktiga leendet. Tårar och skratt kom från mig på en gång. Man blir ju så stolt och glad då utvecklingen blir så markant.

    Kram
  13. Medlem sedan
    Sep 2008
    #7
    Ja det är första barnet...så allt är ju extra spännande
  14. 7
    Ja det är första barnet...så allt är ju extra spännande
  15. Medlem sedan
    Sep 2008
    #8
    Jätteroligt (vad glad man blir hela dagen för en så "liten" sak) och det var bara tur att Miguel hann hem...
  16. 8
    Jätteroligt (vad glad man blir hela dagen för en så "liten" sak) och det var bara tur att Miguel hann hem...
  17. Medlem sedan
    Sep 2008
    #9
    Verkar ju jättebra, ska spara den och kolla när jag får lite tid över. Tack
  18. 9
    Verkar ju jättebra, ska spara den och kolla när jag får lite tid över. Tack
  19. Medlem sedan
    Sep 2008
    #10
    Javisst blir man stolt!! Härligt att hon ler stort Martin har lagt sig till med ett snett leende, han ser mest ut som han försöker flirta
  20. 10
    Javisst blir man stolt!! Härligt att hon ler stort Martin har lagt sig till med ett snett leende, han ser mest ut som han försöker flirta

Liknande trådar

  1. första vändningen
    By amaria8 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-29, 20:56
  2. Första vändningen
    By nadinne in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 17:00
  3. Senaste vändningen
    By Embers in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 20:49
  4. Vändningen...
    By Anna-Lisa in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 14:57
  5. första vändningen. :)
    By mimiototte in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 13:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar