Ludvig har börjat på dagis
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Ludvig har börjat på dagis

    i mån var det dax för inskolning av min lilla prins........15 mån gammal,han tycker att det är SÅ kul(så länge han ser vart jag är någonstans) Det lär bli värre nästa v när jag ska börja lämna.......
    Allt gick så fort,var ju helt inställd på att han skulle börja i aug,men så fick plats 25 maj,vårt första hands val vågade inte tacka nej så nu blev det såhär.......
  2. 1
    Ludvig har börjat på dagis i mån var det dax för inskolning av min lilla prins........15 mån gammal,han tycker att det är SÅ kul(så länge han ser vart jag är någonstans) Det lär bli värre nästa v när jag ska börja lämna.......
    Allt gick så fort,var ju helt inställd på att han skulle börja i aug,men så fick plats 25 maj,vårt första hands val vågade inte tacka nej så nu blev det såhär.......
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Skönt att det går så bra!Det kommer säkert går bra i slutändan även om de gärna blir lite ledsna när man lämnar dem i början.Klart man ska tacka ja till sit första handsval ju!
  4. 2
    Skönt att det går så bra!Det kommer säkert går bra i slutändan även om de gärna blir lite ledsna när man lämnar dem i början.Klart man ska tacka ja till sit första handsval ju!
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Skönt att det går så bra och att han trivs! Det kommer nog gå jättebra, då hittar han ju bättre och har börjat lära känna kompisar och pedagoger!
  6. 3
    Skönt att det går så bra och att han trivs! Det kommer nog gå jättebra, då hittar han ju bättre och har börjat lära känna kompisar och pedagoger!

Liknande trådar

  1. Ludvig har börjat på dagis
    By Sofia m Ludvig in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 09:51
  2. Ludvig ska börja på dagis
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 20:49
  3. Ludvig ska börja på dagis
    By Sofia m Ludvig in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 18:18
  4. Dagis har börjat!
    By Karen m 3 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 20:50
  5. N har börjat dagis!
    By Miqa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 12:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar