Hemska jag
_0810 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Hemska jag

    Usch vad jag känner mig hemsk. Igår trillade Agnes ner från sängen. Jag vände mig om i två sekunder och då stöp hon framåt och landade på pannan. Hon var så ledsen och jag var så rädd.... Storasyster fick henne att skratta efter ett tag men vi blev båda livrädda...så gör inte som jag...ha koll! Det går så fort nu och våra småttingar utvecklas med blixtens hastighet. Grinden till trappan har åkt upp, kattens leksaksmöss har samlats ihop (stackarn) och allt farligt i gåstolshöjd är undanföst...och ändå så blir det en säng som blir första olyckan...
  2. 1
    Hemska jag Usch vad jag känner mig hemsk. Igår trillade Agnes ner från sängen. Jag vände mig om i två sekunder och då stöp hon framåt och landade på pannan. Hon var så ledsen och jag var så rädd.... Storasyster fick henne att skratta efter ett tag men vi blev båda livrädda...så gör inte som jag...ha koll! Det går så fort nu och våra småttingar utvecklas med blixtens hastighet. Grinden till trappan har åkt upp, kattens leksaksmöss har samlats ihop (stackarn) och allt farligt i gåstolshöjd är undanföst...och ändå så blir det en säng som blir första olyckan...
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    ja, det är en mardröm man inte vill uppleva. Förstår att du blev jätterädd. Man vet ju inte om bebisen skadade sig.

    Jag måste också börja tänka mig för, Jag lägger Ebba i vår dubbelsäng när jag byter om etc.
    Jag får sluta med det innan något händer, det är ju som du säger, dom utveckas i expressfart nu, kan och lär sig saker hela tiden.

    hoppas att ni mår bra nu.
  4. 2
    ja, det är en mardröm man inte vill uppleva. Förstår att du blev jätterädd. Man vet ju inte om bebisen skadade sig.

    Jag måste också börja tänka mig för, Jag lägger Ebba i vår dubbelsäng när jag byter om etc.
    Jag får sluta med det innan något händer, det är ju som du säger, dom utveckas i expressfart nu, kan och lär sig saker hela tiden.

    hoppas att ni mår bra nu.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Vännen, inte är du hemsk. Hur mycket du än försöker, så stöter sig de små någon gång. Du kan inte finnas överallt jämnt. Men visst är det otäckt när de små slår sig. Vilken tur att hon inte slog sig värre, lilla gumman!
    Vågar inte ha Emma på sängen alls dagtid (vår säng), hon är så vild och kryper mot kanten och vill ner... med huvudet före FÖRSTÅS

    Emma slår ofta hakan i golvet då hon kryper och snubblar i egna ben, hon har så bråttom. Ibland tar det ont och hon gråter en stund, ibland kryper hon bara vidare.
    Nu sitter hon i pojkarnas rum med pappa och ropar ÄITI (mamma). HÄRLIGT!!!
    Men så hemsk snuva hon har, det bara rinner och hon får knappt luft... hoppas det går över snart.

    Ha en mysig dag med Agnes!
    KRAMIS
  6. 3
    Vännen, inte är du hemsk. Hur mycket du än försöker, så stöter sig de små någon gång. Du kan inte finnas överallt jämnt. Men visst är det otäckt när de små slår sig. Vilken tur att hon inte slog sig värre, lilla gumman!
    Vågar inte ha Emma på sängen alls dagtid (vår säng), hon är så vild och kryper mot kanten och vill ner... med huvudet före FÖRSTÅS

    Emma slår ofta hakan i golvet då hon kryper och snubblar i egna ben, hon har så bråttom. Ibland tar det ont och hon gråter en stund, ibland kryper hon bara vidare.
    Nu sitter hon i pojkarnas rum med pappa och ropar ÄITI (mamma). HÄRLIGT!!!
    Men så hemsk snuva hon har, det bara rinner och hon får knappt luft... hoppas det går över snart.

    Ha en mysig dag med Agnes!
    KRAMIS
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    Sånt händer, tyvärr, även hur mycket man än tycker sig ha koll så är de små liven snabbare än blixten. Du har INTE gjort något fel, så du ska inte skuldbelägga dig själv!!!
    Jag låter Sigge somna i vår säng och buntar upp på sidorna men han har blivit så himla rörlig (rullar åt alla håll) så jag måste nog börja lyfta över honom direkt till sin säng när han somnat.
    Kram på er & en x-tra till lillgumman =)
  8. 4
    Sånt händer, tyvärr, även hur mycket man än tycker sig ha koll så är de små liven snabbare än blixten. Du har INTE gjort något fel, så du ska inte skuldbelägga dig själv!!!
    Jag låter Sigge somna i vår säng och buntar upp på sidorna men han har blivit så himla rörlig (rullar åt alla håll) så jag måste nog börja lyfta över honom direkt till sin säng när han somnat.
    Kram på er & en x-tra till lillgumman =)

Liknande trådar

  1. Hemska hemska hemska morgon!
    By carolin.hevelius in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 06:44
  2. hemska hemska olycka!
    By Moa m. BellanBus in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 07:32
  3. Hemska hemska jag *skäms*
    By Anomym för tillfället. in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 22:29
  4. Hemska, hemska kräksjuka
    By Nefertari in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 15:19
  5. Hemska hemska mardröm!! *mår dåligt*
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 15:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar