Länge sedan
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Länge sedan

    jag skrev någonting här! Det är mycket som händer här hemma nu.
    Klara skolas in hos dagmamma, jag ska börja jobba och mitt i allt så har vi bestämt oss för att sälja vårat hus och leta nytt på ett annat område.
    Banken är jätte hårda i dagens läge och kräver att man säljer först köper sen.
    Det fungerar för oss eftersom vi i värsta fall om vi inte hittar något nytt i tid kan bo tillfälligt hos pers föräldrar. Dom kräver också 10% kontant vilket också löser sig då vi kommer gå med vinst ur hus försäljningen.
    vi har hittat ett intressant hus så förhoppningsvis går allt i lås.
    Nu ligger vårat hus ute på hemnet och den 8/1 har vi första visningen .............spännande
    Ha det bra alla :-)
    *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
    http://quintuz.blogspot.com/
    *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
  2. 1
    Länge sedan jag skrev någonting här! Det är mycket som händer här hemma nu.
    Klara skolas in hos dagmamma, jag ska börja jobba och mitt i allt så har vi bestämt oss för att sälja vårat hus och leta nytt på ett annat område.
    Banken är jätte hårda i dagens läge och kräver att man säljer först köper sen.
    Det fungerar för oss eftersom vi i värsta fall om vi inte hittar något nytt i tid kan bo tillfälligt hos pers föräldrar. Dom kräver också 10% kontant vilket också löser sig då vi kommer gå med vinst ur hus försäljningen.
    vi har hittat ett intressant hus så förhoppningsvis går allt i lås.
    Nu ligger vårat hus ute på hemnet och den 8/1 har vi första visningen .............spännande
    Ha det bra alla :-)
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    Lycka till hoppas att allt går bra med husfösäljningen. Bra att banken säger att man måste sälja först det är så många som står med 2 hus idag.
  4. 2
    Lycka till hoppas att allt går bra med husfösäljningen. Bra att banken säger att man måste sälja först det är så många som står med 2 hus idag.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Spännande! Hoppas att allt går i lås och att ni får äckligt mycket för ert hus och får det andra "billigt".

    Lycka till med allt!
  6. 3
    Spännande! Hoppas att allt går i lås och att ni får äckligt mycket för ert hus och får det andra "billigt".

    Lycka till med allt!
  7. maylin
    #4

    Hej

    Jag håller tummarna att allt går bra med husförsäljningen för er! Hoppas många vill ha det så buden blir höga.

    Vi har ju letat hus länge nu. Vi har bara en hyreslägenhet så det går smidigt att bara säga upp och flytta.
    Jag har hittat ett mysigt hus, men maken tycker att det är för mycket att göra på det, så vi letar vidare. Men vilket hus man än köper vill man ju eller behöver fixa lite i alla fall.

    Man måste ju inte göra allt på en gång. Priset skulle säkert gå att pruta ner mer för det har stått tomt länge. Jag har inte tummen mitt i handen, så jag skulle kunna göra mycket själv på huset. Jag längtar efter att få ett hus och gör det till "mitt".
  8. 4
    Hej Jag håller tummarna att allt går bra med husförsäljningen för er! Hoppas många vill ha det så buden blir höga.

    Vi har ju letat hus länge nu. Vi har bara en hyreslägenhet så det går smidigt att bara säga upp och flytta.
    Jag har hittat ett mysigt hus, men maken tycker att det är för mycket att göra på det, så vi letar vidare. Men vilket hus man än köper vill man ju eller behöver fixa lite i alla fall.

    Man måste ju inte göra allt på en gång. Priset skulle säkert gå att pruta ner mer för det har stått tomt länge. Jag har inte tummen mitt i handen, så jag skulle kunna göra mycket själv på huset. Jag längtar efter att få ett hus och gör det till "mitt".
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Vad kul!

    Roligt när det händer lite!

    Men ni ska väl inte ha visning 8 januari???
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  10. 5
    Vad kul! Roligt när det händer lite!

    Men ni ska väl inte ha visning 8 januari???

Liknande trådar

  1. Länge sedan
    By citrellie in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 09:26
  2. Länge sedan...
    By Smulanifalun in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 13:56
  3. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  4. Länge sedan...
    By AnkieE in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 10:15
  5. Länge sedan jag var här!
    By Dollyw in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 06:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar