Dålig aptit vid förkylning?
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Dålig aptit vid förkylning?

    Hej!
    Tänkte bara fråga om era små tappar aptiten fullständigt vid förkylning? Theo har inte gjort det förut men denna veckan har varit hopplös. Han har bara ätit välling och sen igår vägrat även det. Vill att han ska bli bra nu innan värmen slår till på allvar i helgen!!!

    Kramar
  2. 1
    Dålig aptit vid förkylning? Hej!
    Tänkte bara fråga om era små tappar aptiten fullständigt vid förkylning? Theo har inte gjort det förut men denna veckan har varit hopplös. Han har bara ätit välling och sen igår vägrat även det. Vill att han ska bli bra nu innan värmen slår till på allvar i helgen!!!

    Kramar
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Min son 3 år är likadan vid förkylning eller sjukdom..han vägrar äta vanlig mat utan bara välling.Men vet du de är ingen fara så länge dom äter något och välling är bra näring och dessutom är de vätska. Min son har hjärtfel så när han inte äter blev jag så orolig tog upp detta med hans kardiolog/barnskötare som sa att vällingen innehåller massor av bra näring ochvätska så så länge han äter de är de ingen fara.. så du kan vara lugn.. när han börjar bli bättre vill han ha annat..

    Kram Åsa
  4. 2
    Min son 3 år är likadan vid förkylning eller sjukdom..han vägrar äta vanlig mat utan bara välling.Men vet du de är ingen fara så länge dom äter något och välling är bra näring och dessutom är de vätska. Min son har hjärtfel så när han inte äter blev jag så orolig tog upp detta med hans kardiolog/barnskötare som sa att vällingen innehåller massor av bra näring ochvätska så så länge han äter de är de ingen fara.. så du kan vara lugn.. när han börjar bli bättre vill han ha annat..

    Kram Åsa

Liknande trådar

  1. Dålig aptit!
    By mamma35 in forum _1105 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-24, 03:11
  2. Dålig aptit vid förkylning?
    By lotwe in forum _0806 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-29, 22:07
  3. Dålig aptit
    By Stoapb in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 09:49
  4. Förkylning & ingen aptit...
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 19:49
  5. Dålig aptit?
    By Volpino in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 14:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar