Ansökan
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2008
    #1

    Ansökan

    jag ansöker härmed om dispans för att jag numera pga ålder måste ha skor som är så fula att det väcker anstöt hos andra, eller kan vi bestämma att"människor i fula skor får härmed bara åka in till stan den och den tiden?
  2. 1
    Ansökan jag ansöker härmed om dispans för att jag numera pga ålder måste ha skor som är så fula att det väcker anstöt hos andra, eller kan vi bestämma att"människor i fula skor får härmed bara åka in till stan den och den tiden?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Du kan kanse ha sådana blå skoskydd över skorna, så folk slipper se hur fula de är ?
  4. 2
    Du kan kanse ha sådana blå skoskydd över skorna, så folk slipper se hur fula de är ?
  5. Medlem sedan
    May 2008
    #3
    ja! toppenidè!!!
  6. 3
    ja! toppenidè!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    du ska inta ansöka om dispens utan bara ta dem och ha dem och knata stolt i dem
  8. 4
    du ska inta ansöka om dispens utan bara ta dem och ha dem och knata stolt i dem
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Det finns ju foträta skor som inte är fula Måste vara jobbigt för folk som hävdar att de "bara" kan ha typ klättersandaler. Hur gör man på vintern t ex?
  10. 5
    Det finns ju foträta skor som inte är fula Måste vara jobbigt för folk som hävdar att de "bara" kan ha typ klättersandaler. Hur gör man på vintern t ex?
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    då går man i gympadojjor elelr kängor som är stooora, hitta ett par vita snygga på sportaffären men de är tunga så till hundpromenaderna på vintern had ejag dem ananrs var det sportskor som gällde även när det var massa snö
  12. 6
    då går man i gympadojjor elelr kängor som är stooora, hitta ett par vita snygga på sportaffären men de är tunga så till hundpromenaderna på vintern had ejag dem ananrs var det sportskor som gällde även när det var massa snö
  13. Medlem sedan
    May 2008
    #7
    hehe, ärligt talat så har jag inga klättersandaler,tycker bara att det är ett så roligt inlägg,jag flinar fortfarande, kram på dig!
  14. 7
    hehe, ärligt talat så har jag inga klättersandaler,tycker bara att det är ett så roligt inlägg,jag flinar fortfarande, kram på dig!
  15. Medlem sedan
    Jan 2001
    #8
    och då snackar jag om ecccogympadojjor som jag köper för 1200kr och använder typ vareviga dag så det blir att köpa nytt par varje år ungefär......tyvärr de senaste eccogympisarna jag köpte som är fjolårets modell 2008 (nyare modell av mina gmala från 2007) smala och klämmer så jag måste använda mina gamla lite till och från.....det är skitjobbigt med breda svullna fötter.......

    visst har jag velat ha fina sandaletter med lite klack men det finns inte i stjärnorna at tjag kan få på mig sådana och ajg ahr testat hundratals de senaste typ 2åren och jag ahr ledsant....jag kör med karborresandlaer och är stolt!!
  16. 8
    och då snackar jag om ecccogympadojjor som jag köper för 1200kr och använder typ vareviga dag så det blir att köpa nytt par varje år ungefär......tyvärr de senaste eccogympisarna jag köpte som är fjolårets modell 2008 (nyare modell av mina gmala från 2007) smala och klämmer så jag måste använda mina gamla lite till och från.....det är skitjobbigt med breda svullna fötter.......

    visst har jag velat ha fina sandaletter med lite klack men det finns inte i stjärnorna at tjag kan få på mig sådana och ajg ahr testat hundratals de senaste typ 2åren och jag ahr ledsant....jag kör med karborresandlaer och är stolt!!
  17. Medlem sedan
    Jan 2001
    #9
    hahahaha bra att du flinar! så ska det vara kram på dig med
  18. 9
    hahahaha bra att du flinar! så ska det vara kram på dig med
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Vaddå ålder? Har åldern med att göra vad man har för skor? Jag har 12 cm höga Christain Boutini idag:-9
  20. 10
    Vaddå ålder? Har åldern med att göra vad man har för skor? Jag har 12 cm höga Christain Boutini idag:-9
  21. Medlem sedan
    Jan 2001
    #11
    helvete!!! 12 cm!!!!! då står du på näsan lätt
  22. 11
    helvete!!! 12 cm!!!!! då står du på näsan lätt
  23. Medlem sedan
    May 2008
    #12
    Näe,det var ju bara lite skoj, själv har jag problem med en höft,det gör att jag inte kan välja vilka skor jag vill längre,och det är jag säkert inte ensam om., men dom här stilpolisinläggen har gjort mig på grymt bra humör! ha en bra dag!!
  24. 12
    Näe,det var ju bara lite skoj, själv har jag problem med en höft,det gör att jag inte kan välja vilka skor jag vill längre,och det är jag säkert inte ensam om., men dom här stilpolisinläggen har gjort mig på grymt bra humör! ha en bra dag!!
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13
    jag med jag skrattar fortfarande åt sprengjas inlägg
  26. 13
    jag med jag skrattar fortfarande åt sprengjas inlägg
  27. Medlem sedan
    Aug 2003
    #14
    Jaaa, vilken bra idé! Och jag som är fet ska hålla mig inne på sommaren.
  28. 14
    Jaaa, vilken bra idé! Och jag som är fet ska hålla mig inne på sommaren.
  29. Medlem sedan
    May 2008
    #15
    Nja,det blir väl ändå lite tråkigt? har en klubb:vi som badar i vassen! kom med vetja!
  30. 15
    Nja,det blir väl ändå lite tråkigt? har en klubb:vi som badar i vassen! kom med vetja!
  31. Medlem sedan
    Apr 2008
    #16
    Ja, och så är det fult med shorts på vuxna kvinnor.
  32. 16
    Ja, och så är det fult med shorts på vuxna kvinnor.
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    Nix men när jag ahde mina gula vagabond ballerina vrickade jag
  34. 17
    Nix men när jag ahde mina gula vagabond ballerina vrickade jag
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18
    Ha det så roligt i dina skor:-)
  36. 18
    Ha det så roligt i dina skor:-)
  37. Medlem sedan
    Aug 2003
    #19
    Vilken bra klubb blir medlem genast Ser mig själv gömma mig i vassen med alla hemska vattenspindlar.
    Nä nu ska jag ta mina bekväma sandaler o förflytta mig ut. Folk kommer nig fly i ren förfäran när jag kommer
  38. 19
    Vilken bra klubb blir medlem genast Ser mig själv gömma mig i vassen med alla hemska vattenspindlar.
    Nä nu ska jag ta mina bekväma sandaler o förflytta mig ut. Folk kommer nig fly i ren förfäran när jag kommer
  39. Medlem sedan
    May 2008
    #20
    Eh,vadå för vattenspindlar,gulp... rys rys men när jag kommer mid min blommiga balkongbadräkt så försvinner dom nog..
  40. 20
    Eh,vadå för vattenspindlar,gulp... rys rys men när jag kommer mid min blommiga balkongbadräkt så försvinner dom nog..

Liknande trådar

  1. Ny ansökan
    By Blomma2 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-07, 21:44
  2. Lss-ansökan.
    By Maja Gräddnos in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 13:00
  3. LSS-ansökan?
    By -sl- in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-09, 20:20
  4. vb ansökan
    By lotten242 in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 09:03
  5. Ansökan
    By Mammadoc in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 08:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar