ogravid igen då...
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    ogravid igen då...

    japp, nu har hcg börjat sjunka, och eftersom jag fortfarande haft småblödningar så kom det väl inte som nån nyhet.. Nu vill jag bara att det ska komma igång ordentligt så att man kan börja om på nytt,

    Vi väntar nog en månad som de rekommenderar och sen kör vi igång igen..

    Men å andra sidan hinner jag, gå på möhippa imorrn, gå på bröllop nästa helg, gå på 30 fest och sen på en till möhippa och hinna fylla 30 själv och sen åka till thailand och dricka smarriga drinkar för att komma hem och vara tärna på nästa bröllop, så visst känns det som att sommaren blir heeelt ok ändå, även om jag såklart tycker det känns lite snopet.. men jag har ju inte riktigt vågat tro på det här redan från början just eftersom jag haft blödningar... Så det känns Ok ändå...
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    ogravid igen då... japp, nu har hcg börjat sjunka, och eftersom jag fortfarande haft småblödningar så kom det väl inte som nån nyhet.. Nu vill jag bara att det ska komma igång ordentligt så att man kan börja om på nytt,

    Vi väntar nog en månad som de rekommenderar och sen kör vi igång igen..

    Men å andra sidan hinner jag, gå på möhippa imorrn, gå på bröllop nästa helg, gå på 30 fest och sen på en till möhippa och hinna fylla 30 själv och sen åka till thailand och dricka smarriga drinkar för att komma hem och vara tärna på nästa bröllop, så visst känns det som att sommaren blir heeelt ok ändå, även om jag såklart tycker det känns lite snopet.. men jag har ju inte riktigt vågat tro på det här redan från början just eftersom jag haft blödningar... Så det känns Ok ändå...
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    får se va det leder till så Helena. Tråkit såklart att bäbis inte stannade (om det nu verkligen ÄR så) men ja... det är ju bra att vert såhär tidit ändå och att du fått alla varningstecken.
    Vi längtar tillsammans med er, efter ett friskt barn när tiden är rätt.
    KRAM
  4. 2
    får se va det leder till så Helena. Tråkit såklart att bäbis inte stannade (om det nu verkligen ÄR så) men ja... det är ju bra att vert såhär tidit ändå och att du fått alla varningstecken.
    Vi längtar tillsammans med er, efter ett friskt barn när tiden är rätt.
    KRAM
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Ja hellre mf i v. 6 än i v 26 liksom...

    Och det känna ju ändå rätt skönt att man redan har två fina barn, hade nog varit värre om det var första barnen som dröjde eller blev mf..
    Tack för kramen..
  6. 3
    Ja hellre mf i v. 6 än i v 26 liksom...

    Och det känna ju ändå rätt skönt att man redan har två fina barn, hade nog varit värre om det var första barnen som dröjde eller blev mf..
    Tack för kramen..
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4
    NEJ!

    Jättetråkigt, jag vet precis hur det känns. Kram på dig!

    Hur går det med sommarstugeköpandet?
  8. 4
    NEJ!

    Jättetråkigt, jag vet precis hur det känns. Kram på dig!

    Hur går det med sommarstugeköpandet?
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    har jag glömt tala om det vi är numera landställeägare.. Fatta den vuxenpoängen!! haha...

    Så just nu så går jag och funderar på hur jag ska måla om och vad jag ska ha för matta i vardagsrummet osv osv...
    (och vart jag ska hitta alla pengar jag behöver!)
  10. 5
    har jag glömt tala om det vi är numera landställeägare.. Fatta den vuxenpoängen!! haha...

    Så just nu så går jag och funderar på hur jag ska måla om och vad jag ska ha för matta i vardagsrummet osv osv...
    (och vart jag ska hitta alla pengar jag behöver!)
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    Men så onödigt :-( ! Du får se till att njuta av en ogravid sommar och kompensera med en väldigt gravid höst och vinter och vår.

    kram!

    trodde förresten att jag skulle se dig på parsleys kundkväll igår, men det gjorde jag ju inte.
  12. 6
    Men så onödigt :-( ! Du får se till att njuta av en ogravid sommar och kompensera med en väldigt gravid höst och vinter och vår.

    kram!

    trodde förresten att jag skulle se dig på parsleys kundkväll igår, men det gjorde jag ju inte.
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Nej så tråkigt. Har inte varit inne på ett tag och så läste jag först glada nyheten och nu den tråkiga! Hoppas det tar sig snart igen.
    kram
  14. 7
    Nej så tråkigt. Har inte varit inne på ett tag och så läste jag först glada nyheten och nu den tråkiga! Hoppas det tar sig snart igen.
    kram

Liknande trådar

  1. Ogravid
    By Melvin och bebisen in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-29, 14:26
  2. Ogravid igen då....
    By -Helena m AoM- in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 20:15
  3. Ogravid?
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-25, 13:17
  4. Ogravid!!
    By Diesel in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-01, 16:34
  5. Så ogravid...
    By spiff_05 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 08:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar