Vällingrekord
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Vällingrekord

    Det måste vara någon tillväxtperiod här med nu, för aldrig innan har Sophia ätit så mkt innan sängdags som ikväll. Inom två timmar ungefär har hon smällt i sig ca 310ml havrevälling, först 200ml och sen ca 1½ timme senare 110ml till. Vissa kvällar har jag svårt att få i henne ens 100ml... så nu får vi hoppas att hon sover läääänge

    Nu ska morsan som är utan sambo ikväll bli lite barnslig och bänka sig vid datorn och spela Sims 3 Hej hopp!
  2. 1
    Vällingrekord Det måste vara någon tillväxtperiod här med nu, för aldrig innan har Sophia ätit så mkt innan sängdags som ikväll. Inom två timmar ungefär har hon smällt i sig ca 310ml havrevälling, först 200ml och sen ca 1½ timme senare 110ml till. Vissa kvällar har jag svårt att få i henne ens 100ml... så nu får vi hoppas att hon sover läääänge

    Nu ska morsan som är utan sambo ikväll bli lite barnslig och bänka sig vid datorn och spela Sims 3 Hej hopp!
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Oj jösses! Du får rapportera hur sömnen blev efter denna dosen!!!

    Hur har det gått förresten att sluta amma?
  4. 2
    Oj jösses! Du får rapportera hur sömnen blev efter denna dosen!!!

    Hur har det gått förresten att sluta amma?
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Hon vaknade efter ca 2 timmar och åt ca 100ml ersättning SEN sov hon till 07

    Det har gått jättebra att sluta amma, över förväntan! Kunde sluta helt efter bara två veckor ungefär och det har inte läckt eller varit några problem. Det enda är Sophias mage som inte riktigt är i balans, lite hård till och från, men hon verkar inte ha ont i magen utan det är bara ibland just när hon ska bajsa som hon kan bli lite ledsen. Men hon får katrinplommonpuré och Bifidus och lite sånt då och då så det är hanterbart
  6. 3
    Hon vaknade efter ca 2 timmar och åt ca 100ml ersättning SEN sov hon till 07

    Det har gått jättebra att sluta amma, över förväntan! Kunde sluta helt efter bara två veckor ungefär och det har inte läckt eller varit några problem. Det enda är Sophias mage som inte riktigt är i balans, lite hård till och från, men hon verkar inte ha ont i magen utan det är bara ibland just när hon ska bajsa som hon kan bli lite ledsen. Men hon får katrinplommonpuré och Bifidus och lite sånt då och då så det är hanterbart
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    päronpuré är bra också. Själv blandar jag hälften av storasysters fullkornsvälling om han blir för hård.
  8. 4
    päronpuré är bra också. Själv blandar jag hälften av storasysters fullkornsvälling om han blir för hård.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar