Hilda i spegeln
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Hilda i spegeln

    Spegeln är nya favoriten. Första skrattet kom idag. Tidigare har det varit småskratt som övergått i gråt, därför lite svårt att urskilja vilket som egentligen är vad. Men så kom det idag, när jag höll henne framför spegeln. Hon tittar och ler och försöker sträcka sig efter den andra bebisen.. Och så kom det, ett ljuvligt litet skratt

    Efter blöjbyte ställer jag henne alltid upp på skötbordet och då ser hon sig själv i spegeln. Blir alltid en stund ståendes vinglandes och flinandes mot sig själv, så söt!


    Vi började med miniform i fredags, och Lilla tjejen har helt klart lugnat ner sig. Nu vet vi ju inte om hon lugnat sig pga miniformen eller pga att 8veckorskrisen gått över. Det är iaf lugnt och skönt här hemma, en nöjd Hilda som helst vill stå eller sitta upp och titta framåt och som ler riktigt mycket och pratar en hel del.
    Jättestor skillnad mot hur det var för bara några dagar sedan..
    **************************
    Hilda 24/3- 09
  2. 1
    Hilda i spegeln Spegeln är nya favoriten. Första skrattet kom idag. Tidigare har det varit småskratt som övergått i gråt, därför lite svårt att urskilja vilket som egentligen är vad. Men så kom det idag, när jag höll henne framför spegeln. Hon tittar och ler och försöker sträcka sig efter den andra bebisen.. Och så kom det, ett ljuvligt litet skratt

    Efter blöjbyte ställer jag henne alltid upp på skötbordet och då ser hon sig själv i spegeln. Blir alltid en stund ståendes vinglandes och flinandes mot sig själv, så söt!


    Vi började med miniform i fredags, och Lilla tjejen har helt klart lugnat ner sig. Nu vet vi ju inte om hon lugnat sig pga miniformen eller pga att 8veckorskrisen gått över. Det är iaf lugnt och skönt här hemma, en nöjd Hilda som helst vill stå eller sitta upp och titta framåt och som ler riktigt mycket och pratar en hel del.
    Jättestor skillnad mot hur det var för bara några dagar sedan..
  3. Medlem sedan
    Jul 2008
    #2
    Hihi, känner igen det där med spegeln, Riyo skrattar dock inte åt spegelbilden, pratar en massa med killen han ser.

    Visst är det ljuvligt när de skrattar, man kan sitta hur länge som helst och försöka få fram det där kluckande skrattet, mys.
  4. 2
    Hihi, känner igen det där med spegeln, Riyo skrattar dock inte åt spegelbilden, pratar en massa med killen han ser.

    Visst är det ljuvligt när de skrattar, man kan sitta hur länge som helst och försöka få fram det där kluckande skrattet, mys.
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    va gulligt. Himla rolig bebis där i spegeln.
    Flora brukar mest se helt chockad ut när jag håller henne framför spegeln.
  6. 3
    va gulligt. Himla rolig bebis där i spegeln.
    Flora brukar mest se helt chockad ut när jag håller henne framför spegeln.

Liknande trådar

  1. tittade mig i spegeln för
    By oja39 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2020-08-13, 11:41
  2. Är de jag i spegeln?
    By Lindajohannesson in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-04, 21:57
  3. Såg mig i spegeln
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 21:43
  4. Såg mig i spegeln
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-01, 16:55
  5. Såg mig själv i spegeln
    By Mamma Erik in forum Mammasnack
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 13:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar