Skitfråga
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Skitfråga

    Jag har inte bajsat på nästan en vecka, hur många katrinplommon tror ni jag hinner äta innan det smäller? Jag har ätit typ halva påsen nu...
  2. 1
    Skitfråga Jag har inte bajsat på nästan en vecka, hur många katrinplommon tror ni jag hinner äta innan det smäller? Jag har ätit typ halva påsen nu...
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Jag röstar på....13 till!
  4. 2
    Jag röstar på....13 till!
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Fem och sedan kommer du att få ont i magen resten av dagen.
  6. 3
    Fem och sedan kommer du att få ont i magen resten av dagen.
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    Tyvärr fick vi inget svar på den frågan nu, för nu ska jag tydligen äta middag på verandan. Men jag lovar att fortsätta trycka i mig plommon sedan, och återkomma med resultatet.
  8. 4
    Tyvärr fick vi inget svar på den frågan nu, för nu ska jag tydligen äta middag på verandan. Men jag lovar att fortsätta trycka i mig plommon sedan, och återkomma med resultatet.
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    stackars dig..
  10. 5
    stackars dig..
  11. Medlem sedan
    Apr 2009
    #6
    Äsch, det är inte så farligt. Jag är gravid, så magen är stor och svullen oavsett.
  12. 6
    Äsch, det är inte så farligt. Jag är gravid, så magen är stor och svullen oavsett.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Nästa gång så vänta inte en vecka innan du sätter igång, det låter inte sunt
  14. 7
    Nästa gång så vänta inte en vecka innan du sätter igång, det låter inte sunt
  15. Medlem sedan
    Apr 2009
    #8
    Jag vet, men jag har liksom lyckats förtränga det fram till nu.
  16. 8
    Jag vet, men jag har liksom lyckats förtränga det fram till nu.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    det är nästan en imponerande bedrift...
  18. 9
    det är nästan en imponerande bedrift...
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Köp en påse diotrelli eller det stavas, men var försiktig för man får ont i magen:-8
  20. 10
    Köp en påse diotrelli eller det stavas, men var försiktig för man får ont i magen:-8
  21. Medlem sedan
    Nov 2004
    #11
    Du måste dricka mkt Cola också, sedan äta lite linfrön o sedan ska du motionera en hel del, då kommer magen att säga kaboom! Laxoberal är annars droppar du köper på apoteket o tar ca 12 st o efter 8 tim bajsar du. Rejält! Gör inte som jag o strunta i att läsa hela bruksanvisningen så att när de första 12 dropparna inte funkade (efter förlossningen) tog jag efter någon timme 15 droppar till. Det var inte bra. Inte bra alls. Kl 3 på natten satt jag på toalettstolen o flaskmatade en bebis medan jag skrek:
    - XX, kabooom, kaboom! Skynda dej o kom!
    Man vill ju gärna ha en binda för muttöppningen första ggr man kaboomar efter en förlossning för man är ju livrädd för att paketet ska trilla ut. Jag hade heller inte skitit på 5 dar o tagit KLyx o resulax utan resultat, samt ätit linfrön så tänderna bågnade.
    Men laxoberal hjälpte på den värsta bajsproppen minsann.
  22. 11
    Du måste dricka mkt Cola också, sedan äta lite linfrön o sedan ska du motionera en hel del, då kommer magen att säga kaboom! Laxoberal är annars droppar du köper på apoteket o tar ca 12 st o efter 8 tim bajsar du. Rejält! Gör inte som jag o strunta i att läsa hela bruksanvisningen så att när de första 12 dropparna inte funkade (efter förlossningen) tog jag efter någon timme 15 droppar till. Det var inte bra. Inte bra alls. Kl 3 på natten satt jag på toalettstolen o flaskmatade en bebis medan jag skrek:
    - XX, kabooom, kaboom! Skynda dej o kom!
    Man vill ju gärna ha en binda för muttöppningen första ggr man kaboomar efter en förlossning för man är ju livrädd för att paketet ska trilla ut. Jag hade heller inte skitit på 5 dar o tagit KLyx o resulax utan resultat, samt ätit linfrön så tänderna bågnade.
    Men laxoberal hjälpte på den värsta bajsproppen minsann.
  23. Medlem sedan
    Nov 2007
    #12

    Inga i världen kommer räcka om

    det blir lika illa för dig som för mig för flera år sen:jag bajade inte på NIO dar! Fick ta till lavemang av den äkta sorten. Då vet man vad man gör resten av dagen!
    Hoppas det löser sig-bokstavligt talat!
  24. 12
    Inga i världen kommer räcka om det blir lika illa för dig som för mig för flera år sen:jag bajade inte på NIO dar! Fick ta till lavemang av den äkta sorten. Då vet man vad man gör resten av dagen!
    Hoppas det löser sig-bokstavligt talat!
  25. Medlem sedan
    Oct 2006
    #13
    Starkt kaffe, riktigt starkt. Behövs inte så mkt, socker går bra men ta ingen mjölk.
    Funkade varje gång
  26. 13
    Starkt kaffe, riktigt starkt. Behövs inte så mkt, socker går bra men ta ingen mjölk.
    Funkade varje gång

Liknande trådar

  1. En skitfråga
    By Solile in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-14, 19:38
  2. En skitfråga...
    By skruttans mor in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 16:28
  3. Skitfråga...
    By stello in forum _0806 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 17:33
  4. Skitfråga
    By Anonym in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 16:47
  5. Ny skitfråga
    By VargaBus in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 10:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar