Skryt!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Skryt!

    Jag måste bara få skryta lite!

    Om 3 veckor är det ett år sedan jag skrev in mig på viktväktarna!
    Och på denna tiden har jag lyckats gå ner 27,7 kilo och tappa 106,8 cm totalt! (mätt på vad, knä, lår, höft, midja, byst, överarm och hals)!

  2. 1
    Skryt! Jag måste bara få skryta lite!

    Om 3 veckor är det ett år sedan jag skrev in mig på viktväktarna!
    Och på denna tiden har jag lyckats gå ner 27,7 kilo och tappa 106,8 cm totalt! (mätt på vad, knä, lår, höft, midja, byst, överarm och hals)!

  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    HURRA hurra va duktig du är vännen..jag får ta tag i min vikt när denna grav är över då jädran skall jag skriva in mig på viktväktarna hoppas att gå ner 20kg då.. för jag är ju färdig med barnföddandet efter detta... Fast jag tränar lite fortfarande med e börjar säga stopp uchh de e lite tråkigt och tung för mig.. men men
    Kram på er i sommar värmen
    Åsa Och T
  4. 2
    HURRA hurra va duktig du är vännen..jag får ta tag i min vikt när denna grav är över då jädran skall jag skriva in mig på viktväktarna hoppas att gå ner 20kg då.. för jag är ju färdig med barnföddandet efter detta... Fast jag tränar lite fortfarande med e börjar säga stopp uchh de e lite tråkigt och tung för mig.. men men
    Kram på er i sommar värmen
    Åsa Och T
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Grattis! Visst är det skönt när det börjar hända saker!? Har själv gått ner 46 kg sen Filippa föddes för 13 månader sen! Nu har jag 12 sega kilon att bråka med och sen är det hårdträning för att forma kroppen som gäller. Kul med sånt på sommaren...
  6. 3
    Grattis! Visst är det skönt när det börjar hända saker!? Har själv gått ner 46 kg sen Filippa föddes för 13 månader sen! Nu har jag 12 sega kilon att bråka med och sen är det hårdträning för att forma kroppen som gäller. Kul med sånt på sommaren...
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Åh tack så mkt!

    Kram kram
  8. 4
    Åh tack så mkt!

    Kram kram
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    WOW 46 kilo!!!! GRATTIS!
    Ja, jag har beräknat att jag ska vara tvåsiffrig till november, senast, vilket innebär att jag med all säkerhet (förhoppningsvis) är i målvikt senast i juni nästa år. Och då har jag gått ner 62 kilo! så vi är väl ganska snarlika!

    Grymt bra jobbat av dig. Jag är imponerad!
  10. 5
    WOW 46 kilo!!!! GRATTIS!
    Ja, jag har beräknat att jag ska vara tvåsiffrig till november, senast, vilket innebär att jag med all säkerhet (förhoppningsvis) är i målvikt senast i juni nästa år. Och då har jag gått ner 62 kilo! så vi är väl ganska snarlika!

    Grymt bra jobbat av dig. Jag är imponerad!
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6
    F*n vad du är duktig gumman! Toppen! hoppas du mår bra!-det är viktigast!♥ KRAM
  12. 6
    F*n vad du är duktig gumman! Toppen! hoppas du mår bra!-det är viktigast!♥ KRAM
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7

    duktigt!

    Vad duktig du är! Önskar jag kunde hitta min motivation att få bort de sista kilona
    Förra gången gick jag ner 30 kg till A fyllde ett år, denna gång har det blivit 13-14 kg... Eftersom jag kan ha de flesta av mina kläder så försvann motivationen, tyvärr
    Men du är duktig du som kämpar på! Heja, heja! Du lär nå dina mål du!
  14. 7
    duktigt! Vad duktig du är! Önskar jag kunde hitta min motivation att få bort de sista kilona
    Förra gången gick jag ner 30 kg till A fyllde ett år, denna gång har det blivit 13-14 kg... Eftersom jag kan ha de flesta av mina kläder så försvann motivationen, tyvärr
    Men du är duktig du som kämpar på! Heja, heja! Du lär nå dina mål du!
  15. Medlem sedan
    Nov 2007
    #8
    tusen tack! kram jag mår prima!
  16. 8
    tusen tack! kram jag mår prima!
  17. Medlem sedan
    Nov 2007
    #9
    tack gumman! Men 14 kg är ju inte fy skam! Det andra kommer så småningom, man behöver ju inte stressa. Kram
  18. 9
    tack gumman! Men 14 kg är ju inte fy skam! Det andra kommer så småningom, man behöver ju inte stressa. Kram
  19. Medlem sedan
    Oct 2007
    #10
    Åhh grattis
    Måste också passa på att skryta, sen joel föddes så har jag lyckats att gå ner från 93 till 66! Men 6 kg kvar! moha
  20. 10
    Åhh grattis
    Måste också passa på att skryta, sen joel föddes så har jag lyckats att gå ner från 93 till 66! Men 6 kg kvar! moha
  21. Medlem sedan
    Nov 2007
    #11
    Hurra!!! va duktigt du har varit
    kram
  22. 11
    Hurra!!! va duktigt du har varit
    kram

Liknande trådar

  1. Skryt, skryt, skryt
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2010-06-23, 07:52
  2. Skryt!
    By rubyblue in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-05-16, 06:26
  3. Skryt
    By melkev in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 10:24
  4. skryt skryt -not
    By ia-fia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 19:18
  5. Skryt!
    By tårtmamman in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar