Grupplista för dig som vill
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Grupplista för dig som vill

    Om du vill är du hjärtligt välkommen att skriva upp dig på den här grupplistan.
    Du gör det snabbt och enkelt genom att posta ditt namn och eventuellt en kort presentation som svar på det här inlägget.

    Ditt svar syns bara i platt visningsläge, och vill du se vilka andra som har skrivit upp sig så växlar du också över till platt visningsläge.

    Du kan självklart delta i samtalen utan att skriva upp dig på grupplistan.

    Värme och omtanke önskar vi alla er som går i väntans tider.

    ps BF-lista brukar läggas upp av er i gruppen när datumen är klara, men vill ni ha hjälp med det så kontakta bara någon av Affs värdar! ds
    Senast redigerad av Eventa Aff den 2009-11-18 klockan 09:54.
  2. 1
    Grupplista för dig som vill Om du vill är du hjärtligt välkommen att skriva upp dig på den här grupplistan.
    Du gör det snabbt och enkelt genom att posta ditt namn och eventuellt en kort presentation som svar på det här inlägget.

    Ditt svar syns bara i platt visningsläge, och vill du se vilka andra som har skrivit upp sig så växlar du också över till platt visningsläge.

    Du kan självklart delta i samtalen utan att skriva upp dig på grupplistan.

    Värme och omtanke önskar vi alla er som går i väntans tider.

    ps BF-lista brukar läggas upp av er i gruppen när datumen är klara, men vill ni ha hjälp med det så kontakta bara någon av Affs värdar! ds
  3. Skruddeluttan
    #2
    "Lillstrumpa" kan jag kalla mig så länge. Väntar min trea 100303. Har två söner. -04 och -06. Har försökt några månader och är så glad att det äntligen gick som det skulle! :-)
  4. 2
    "Lillstrumpa" kan jag kalla mig så länge. Väntar min trea 100303. Har två söner. -04 och -06. Har försökt några månader och är så glad att det äntligen gick som det skulle! :-)
  5. Lillstrumpa
    #3
    Gud, så tokigt! Skriver Lillstrumpa i inlägget, men inte i signaturen... Gravidhjärna redan? ;-)

    Lillstrumpa är det! :-)
  6. 3
    Gud, så tokigt! Skriver Lillstrumpa i inlägget, men inte i signaturen... Gravidhjärna redan? ;-)

    Lillstrumpa är det! :-)
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Hej hopp!

    Anmäler mig här fast det känns lite tidigt allt ännu... BF har jag för mig blev 4/3.

    Har en dotter som är 1½, så jag finns även i december-07-gruppen.
  8. 4
    Hej hopp!

    Anmäler mig här fast det känns lite tidigt allt ännu... BF har jag för mig blev 4/3.

    Har en dotter som är 1½, så jag finns även i december-07-gruppen.
  9. Medlem sedan
    Mar 2009
    #5
    Jag fick ett plus på min födelsedag!!
    Nr.3 påväg...
  10. 5
    Jag fick ett plus på min födelsedag!!
    Nr.3 påväg...
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    puppe81 så kallar jag mig här inne, gjorde det även i ankomst sep 05 när jag fick min dotter. Väntar 2:an och hoppas på att allt ska gå vägen. Denna lilla e planerad. Mår illa och e trött så gott som konstant
  12. 6
    puppe81 så kallar jag mig här inne, gjorde det även i ankomst sep 05 när jag fick min dotter. Väntar 2:an och hoppas på att allt ska gå vägen. Denna lilla e planerad. Mår illa och e trött så gott som konstant
  13. Lillstrumpa
    #7
    Får ta bort mig från listan. Jag fick missfall i lördags...
  14. 7
    Får ta bort mig från listan. Jag fick missfall i lördags...
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Skriver upp mig på listan!

    BF 100312 med 3:an.

    Har 2 underbara barn födda -03 och -06.

    /LillaF
  16. 8
    Skriver upp mig på listan!

    BF 100312 med 3:an.

    Har 2 underbara barn födda -03 och -06.

    /LillaF
  17. Anonym
    #9
    Hej!
    Jag är gärna med i den här grupplistan.
    Hälsningar Viktoria759
  18. 9
    Hej!
    Jag är gärna med i den här grupplistan.
    Hälsningar Viktoria759
  19. Medlem sedan
    Jul 2009
    #10
    hej mitt namn är linda, jag och min sambo väntar vårt första barn.
  20. 10
    hej mitt namn är linda, jag och min sambo väntar vårt första barn.
  21. Medlem sedan
    Jul 2009
    #11
    Hej alla

    Emma heter jag och är nu i vecka 7 (om jag förstått räkningen rätt). Detta är vår första så allt är nytt och nästan lite svårt att förstå.
  22. 11
    Hej alla

    Emma heter jag och är nu i vecka 7 (om jag förstått räkningen rätt). Detta är vår första så allt är nytt och nästan lite svårt att förstå.
  23. Medlem sedan
    Jul 2009
    #12
    En sak till - vad är platt visningsläge?
  24. 12
    En sak till - vad är platt visningsläge?
  25. Medlem sedan
    Jul 2009
    #13
    Hittade det nu
  26. 13
    Hittade det nu
  27. Medlem sedan
    Apr 2003
    #14
    Hej!
    Anmäler mig till grupplistan. Väntar mitt andra barn i slutet av mars om allt går för sig. Har ett utomkvedshavandeskap bakom mig och har försökt i över två år att få syskon och äntligen har det lyckats.
  28. 14
    Hej!
    Anmäler mig till grupplistan. Väntar mitt andra barn i slutet av mars om allt går för sig. Har ett utomkvedshavandeskap bakom mig och har försökt i över två år att få syskon och äntligen har det lyckats.
  29. Medlem sedan
    Sep 2007
    #15
    Hej Victoria här. Har två fina pojkar och vi väntar ett syskon i mars. Lite nervöst, känns som om det blir en STOR familj
  30. 15
    Hej Victoria här. Har två fina pojkar och vi väntar ett syskon i mars. Lite nervöst, känns som om det blir en STOR familj
  31. Medlem sedan
    Aug 2009
    #16

    Halloj!

    Kallar mig SecretSanta så länge, att det ska vara så svårt att hitta vettiga användarnamn!

    Jag ochmin sambo väntar vårat första barn i slutet på mars. Gick in i v. 8 idag om jag räknat rätt och ska på inskrivningsmöte imorgon.

    Sköt om er!
  32. 16
    Halloj! Kallar mig SecretSanta så länge, att det ska vara så svårt att hitta vettiga användarnamn!

    Jag ochmin sambo väntar vårat första barn i slutet på mars. Gick in i v. 8 idag om jag räknat rätt och ska på inskrivningsmöte imorgon.

    Sköt om er!
  33. Anonym
    #17
    Carina Johansson
    42 år och väntar mitt andra barn
  34. 17
    Carina Johansson
    42 år och väntar mitt andra barn
  35. Medlem sedan
    Sep 2006
    #18
    Hej, väntar mitt andra barn som är beräknat till 31/3. Har en 2-åring som är född 31 maj -07.
  36. 18
    Hej, väntar mitt andra barn som är beräknat till 31/3. Har en 2-åring som är född 31 maj -07.
  37. Medlem sedan
    Feb 2007
    #19

    Nybesök på AFF

    Hej jag väntar mitt andra barn 2 mars 2010. Jag har en dotter sedan tidigare som är född juni 06.

    Har funnits på AFF tidigare men aldrig skrivit för jag har haft lite svårt att förstå hur det är upplagt. Ser att det ändrat sig lite igen men om någon vill lotsa mig rätt i gruppen tar jag gärna emot det!
  38. 19
    Nybesök på AFF Hej jag väntar mitt andra barn 2 mars 2010. Jag har en dotter sedan tidigare som är född juni 06.

    Har funnits på AFF tidigare men aldrig skrivit för jag har haft lite svårt att förstå hur det är upplagt. Ser att det ändrat sig lite igen men om någon vill lotsa mig rätt i gruppen tar jag gärna emot det!
  39. Medlem sedan
    Jul 2009
    #20
    Hej allihop!
    Jag heter Linda och min sambo och jag väntar första 6e mars. Mår hur bra som helst och de har sparkat som bara den i 6 veckor nu.
  40. 20
    Hej allihop!
    Jag heter Linda och min sambo och jag väntar första 6e mars. Mår hur bra som helst och de har sparkat som bara den i 6 veckor nu.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Grupplista för dig som vill
    By Elloro Aff in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-08-04, 20:55
  2. Grupplista för dig som vill
    By marib in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 04:07
  3. Grupplista för dig som vill
    By marib in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 14:49
  4. Grupplista för dig som vill
    By Eventa Aff in forum _0906 Junibarn
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 12:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar