Samlingsinlägg
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Samlingsinlägg

    Vill bara passa på att gratta ALLA barn och mammor som fyllt/fyller år nu i sommar! Har inte ork/tid/intresse att vara här så mycket längre...är nybliven singel...bröt upp med min exman efter 10 år nu i våras (3 år som gifta resterande som förlovade)....känslorna hade försvunnit, poff, borta....håller fortfarande på med flytt...exmaken flyttar in i sin lght idag, precis bredvid den jag bott i en månad nu...men jag har inte fått packat upp nåt i min nästan då han har massa lådor i mitt förråd för att underlätta inför idag. Så det är väldigt rörigt än. Och huset ska lämnas till nya ägarna på fredag och då ska vi hunnit tömma allt...men jag tog min tillflykt till min nya kärlek igårkväll då jag är ledig idag, behövde få andas lite. Ja...jag blev träffad av blixten för en månad sen, så tätt inpå separationen...men vad gör man!? Han är 5 år yngre, bor i Gbg Norra skärgård (på Rörö), jobbar på sjöräddningen, är TOTALT lik mig på nästan ALLT! Ibland så det är skrämmande faktiskt....vi säger samma meningar samtidigt, har samma "åkommor" (skadat samma knä, brutit samma nyckelben då vi föddes osv), vi gillar samma mat, har samma åsikter, tänker samma tankar, har samma humor och skrattar alltid massor ihop osv osv....ja lite läskigt ibland som sagt! Men samtidigt underbart! Mår så bra med honom, även om det är en jobbig bit att pendla hit ut (ca 1½-2 timmar med alla färjor som ska stämma). Känns som om vi kännt varann i ett år redan, en riktig själsfrände!

    Ja nu vet ni hur jag har det iaf! Hoppas ni alla har det bra och får en fin sommar! Kram på er!
  2. 1
    Samlingsinlägg Vill bara passa på att gratta ALLA barn och mammor som fyllt/fyller år nu i sommar! Har inte ork/tid/intresse att vara här så mycket längre...är nybliven singel...bröt upp med min exman efter 10 år nu i våras (3 år som gifta resterande som förlovade)....känslorna hade försvunnit, poff, borta....håller fortfarande på med flytt...exmaken flyttar in i sin lght idag, precis bredvid den jag bott i en månad nu...men jag har inte fått packat upp nåt i min nästan då han har massa lådor i mitt förråd för att underlätta inför idag. Så det är väldigt rörigt än. Och huset ska lämnas till nya ägarna på fredag och då ska vi hunnit tömma allt...men jag tog min tillflykt till min nya kärlek igårkväll då jag är ledig idag, behövde få andas lite. Ja...jag blev träffad av blixten för en månad sen, så tätt inpå separationen...men vad gör man!? Han är 5 år yngre, bor i Gbg Norra skärgård (på Rörö), jobbar på sjöräddningen, är TOTALT lik mig på nästan ALLT! Ibland så det är skrämmande faktiskt....vi säger samma meningar samtidigt, har samma "åkommor" (skadat samma knä, brutit samma nyckelben då vi föddes osv), vi gillar samma mat, har samma åsikter, tänker samma tankar, har samma humor och skrattar alltid massor ihop osv osv....ja lite läskigt ibland som sagt! Men samtidigt underbart! Mår så bra med honom, även om det är en jobbig bit att pendla hit ut (ca 1½-2 timmar med alla färjor som ska stämma). Känns som om vi kännt varann i ett år redan, en riktig själsfrände!

    Ja nu vet ni hur jag har det iaf! Hoppas ni alla har det bra och får en fin sommar! Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Men vännen då! Det var mycket som du går genom just nu.

    Massor med kramar!!!!
  4. 2
    Men vännen då! Det var mycket som du går genom just nu.

    Massor med kramar!!!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    åh en tvillingsjäl :)

    Vad glad jag blir för din skull!
    Hoppas allt flytt-stök snart är över och GLAD SOMMAR!!!

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  6. 3
    åh en tvillingsjäl :) Vad glad jag blir för din skull!
    Hoppas allt flytt-stök snart är över och GLAD SOMMAR!!!

Liknande trådar

  1. Samlingsinlägg!
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 13:15
  2. Hej! (samlingsinlägg)
    By Tus in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 15:06
  3. Samlingsinlägg...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 12:21
  4. Samlingsinlägg
    By Sanna med Paula & Simon in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 22:25
  5. Typ samlingsinlägg
    By Grubblaren in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 16:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar