Jag vet att det inte är ngt att haka upp sig på o att det inte är ngt att "räkna", o det gör jag heller inte. Dock har min speciaitetsvaghet varit att "hitta" anledningar att småfuska med ungarnas gotte etc, o tidigare då jag testat kur har jag gärna velat tugga o då valt in allevogröten oftare, el barer som inte mättar så bra osv. Den här kurperioden ville jag verkligen så mkt jag bara kunde hålla mig till 5 påsar pulver no matter what typ, o då blev det mer en humoristisk grej att peka på de "missar" jag gjorde dvs dom faaaasansfulla 10 kcal-paprikabitarna o den jättejättestora glassdroppen! Jag driver lite med mig själv typ.

Nej jag är övertygad om att min kommentar om droppe glass på inget vis har med ätstörning att göra o jag grämer mig inte det minsta över droppen o jag har inte alls försökt räkna kcal på den heller, haha, utan ville väl mest skriva hur duktigt jag ändå avstått alla frestelser ATT smaka. Denna lilla droppe var ett rejält undantag o däför tyckte jag att det var kul att berätta om den, jag hade ju likosm ingen pannkakstugga att avslöja el annat smaskigt!