Freja 1 år!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Freja 1 år!

    Ja kära vänner! Då är jag också med en 1 åring!

    Vid den här tiden för ett år sedan stod jag i duschen på BB och lilla Freja mös i pappas famn.

    Tänk vad tiden går fort! Ett helt år har redan gått sen den stora dagen! Tänk så mycket jag vet idag som jag inte hade en aning om för ett år sedan.

    Vilken fin och underbart härlig liten tjej som skulle förgylla våra liv!
    En sprudlande härlig liten busunge som ÄLSKAR sin pappa överallt annat.
    Är mammig när det gäller läggdags och vid förkylningar
    En sötnöt som snackar oavbrutet. hihi

    10 tänder har hon hunnit få, hon kryper runt och ställer sig mot allt, hon släpper mer och mer taget om det hn håller i och det är nog bara en tidsfråga innan hon börjar gå.
    Hon äter allt, är nästan alltid glad, och ÄLSKAR att flörta med ALLA. Är man i stan så vinkas det flitigt till allt och alla.

    Jag är verkligen överycklig en dag som denna! Även om jag har fällt en och annan tår. Som imorse när vi sjöng för henne. Min lilla bebis har blivit en stor liten tjej

    ikväll vankas det tårtkalas med farmor, och på lördag ska vi ha stort kalas för släkt och vänner.

    Kram från Kim o Freja
  2. 1
    Freja 1 år! Ja kära vänner! Då är jag också med en 1 åring!

    Vid den här tiden för ett år sedan stod jag i duschen på BB och lilla Freja mös i pappas famn.

    Tänk vad tiden går fort! Ett helt år har redan gått sen den stora dagen! Tänk så mycket jag vet idag som jag inte hade en aning om för ett år sedan.

    Vilken fin och underbart härlig liten tjej som skulle förgylla våra liv!
    En sprudlande härlig liten busunge som ÄLSKAR sin pappa överallt annat.
    Är mammig när det gäller läggdags och vid förkylningar
    En sötnöt som snackar oavbrutet. hihi

    10 tänder har hon hunnit få, hon kryper runt och ställer sig mot allt, hon släpper mer och mer taget om det hn håller i och det är nog bara en tidsfråga innan hon börjar gå.
    Hon äter allt, är nästan alltid glad, och ÄLSKAR att flörta med ALLA. Är man i stan så vinkas det flitigt till allt och alla.

    Jag är verkligen överycklig en dag som denna! Även om jag har fällt en och annan tår. Som imorse när vi sjöng för henne. Min lilla bebis har blivit en stor liten tjej

    ikväll vankas det tårtkalas med farmor, och på lördag ska vi ha stort kalas för släkt och vänner.

    Kram från Kim o Freja
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Grattis lilla Freja på 1 år dagen hoppas att du får en minnesfulldag med massor av skoj och kärlek....

    Kram Åsa och Tindra
  4. 2
    Grattis lilla Freja på 1 år dagen hoppas att du får en minnesfulldag med massor av skoj och kärlek....

    Kram Åsa och Tindra
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Grattis på 1-års dagen!!! Filippa hälsar å hoppas att du får mååånga roliga presenter
  6. 3
    Grattis på 1-års dagen!!! Filippa hälsar å hoppas att du får mååånga roliga presenter
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    grattis!

    Ja, ett år går fort - och nu har vi busfrön
  8. 4
    grattis! Ja, ett år går fort - och nu har vi busfrön
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5

    Grattis Freja!

    Hoppas tårtan var smaskens och presenterna roliga!
    Mamma till två underbara söner. Stora E född -02 och lilla E född 23 maj -08
  10. 5
    Grattis Freja! Hoppas tårtan var smaskens och presenterna roliga!

Liknande trådar

  1. Freja 1 år!
    By Malmborg in forum _0806 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 20:14
  2. Freja är här!!!
    By Wimse in forum _0705 Majbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 22:17
  3. Freja!
    By Anna m J&A in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-29, 13:45
  4. Freja?
    By Helena med Evelina in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 06:55
  5. nu kan Freja oxå
    By Lappis m A, A & F in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 07:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar