er ft favoritparfym? köpsugen...IMT
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1
    I en värld av illusioner
  2. 1
    er ft favoritparfym? köpsugen...IMT IMT
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Clean - höll ett tag, men nu är jag trött på den.
    Acqua di gio från Armani - klassiker som jag nu återvänt till...
  4. 2
    Clean - höll ett tag, men nu är jag trött på den.
    Acqua di gio från Armani - klassiker som jag nu återvänt till...
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    jag hade också clean förut, men tröttnade jag med. aaah, aqua di gio..superklassiker! den hade jag glömt!
  6. 3
    jag hade också clean förut, men tröttnade jag med. aaah, aqua di gio..superklassiker! den hade jag glömt!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Elizabeth Arden 5th Avenue After five är min favorit och nu provade jag Elizabeth Arden Mediterranean häromdagen. Det blir nog sommarens nya...
  8. 4
    Elizabeth Arden 5th Avenue After five är min favorit och nu provade jag Elizabeth Arden Mediterranean häromdagen. Det blir nog sommarens nya...
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    aha, den första har jag inte luktat på men Mediterreanen (stavning?) har en vänninna, underbar!
  10. 5
    aha, den första har jag inte luktat på men Mediterreanen (stavning?) har en vänninna, underbar!
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6

    Jag har inte tröttnat på..

    ..Cleanvarianterna ännu trots att jag kört med dom sen de lanserades. Just nu är favoriterna Simply soap, warm cotton, fresh shower samt frash laundry. Som kvällsdoft är nog favoriten gucci by gucci tätt följd av Intrusion (Oscar de la renta). tyvärr börjar den sistnämda bli svår att få tag på. Om någon sett den i någon webshop får ni gärna hojta till för det börjar sina i flaskan. Diamonds hänge rockså med fortfarande liksom D&G the one.
  12. 6
    Jag har inte tröttnat på.. ..Cleanvarianterna ännu trots att jag kört med dom sen de lanserades. Just nu är favoriterna Simply soap, warm cotton, fresh shower samt frash laundry. Som kvällsdoft är nog favoriten gucci by gucci tätt följd av Intrusion (Oscar de la renta). tyvärr börjar den sistnämda bli svår att få tag på. Om någon sett den i någon webshop får ni gärna hojta till för det börjar sina i flaskan. Diamonds hänge rockså med fortfarande liksom D&G the one.
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    Simply soap har jag inte testat, finns den på nätet månne? gucci by gucci är suverän! Oscar de la renta´s, är den tung? Många tips, tackar!
  14. 7
    Simply soap har jag inte testat, finns den på nätet månne? gucci by gucci är suverän! Oscar de la renta´s, är den tung? Många tips, tackar!
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    Diamonds lät underbar! Beskrivning - En underbar doft av hallon, fresia, ros, vanilj och patchouli.

    Mmm, jag kan känna den!
  16. 8
    Diamonds lät underbar! Beskrivning - En underbar doft av hallon, fresia, ros, vanilj och patchouli.

    Mmm, jag kan känna den!
  17. Medlem sedan
    Oct 2003
    #9
    Prescriptives Calyx är min absoluta favoritparfym. Den är lite svår att få tag på i Sverige, brukar köpa den när jag är i USA. Åhlens och NK tror jag dock brukar ha den. Jag tröttnar aldrig på den, har haft den från och till i 15-20 år.
  18. 9
    Prescriptives Calyx är min absoluta favoritparfym. Den är lite svår att få tag på i Sverige, brukar köpa den när jag är i USA. Åhlens och NK tror jag dock brukar ha den. Jag tröttnar aldrig på den, har haft den från och till i 15-20 år.
  19. Medlem sedan
    Apr 2000
    #10
    DKNY - be deliscious (den gröna) och fresh blossom (den nya)

    Cliniques Happy

    Tommy Hilfiger Girl

    Alla fyra är lätta dofter
  20. 10
    DKNY - be deliscious (den gröna) och fresh blossom (den nya)

    Cliniques Happy

    Tommy Hilfiger Girl

    Alla fyra är lätta dofter
  21. Medlem sedan
    Jun 2004
    #11
    Green Tea från L'Occitane, DKNY - Be Delicious (den gröna) m a o friska, fräscha dofter.
  22. 11
    Green Tea från L'Occitane, DKNY - Be Delicious (den gröna) m a o friska, fräscha dofter.
  23. Medlem sedan
    Dec 2006
    #12
    Just nu använder jag mest Jean Paul Gaultiers Classique.
  24. 12
    Just nu använder jag mest Jean Paul Gaultiers Classique.
  25. Medlem sedan
    Sep 2002
    #13
    chance -Chanel och Eau de merveille -Hermes
  26. 13
    chance -Chanel och Eau de merveille -Hermes
  27. Medlem sedan
    May 2008
    #14
    Midnight poison från Christian Dior använder jag även nu på sommaren, älskar riktigt kryddiga dofter.
    Annars har nästan Narciso Rodriguez For Her blivit "min" doft.
    Och så Coco från Chanel förstås men den känns om att jag måste vara fin i håret och ha välputsade skor innan jag tar på mig den - lite krävande doft det där.
  28. 14
    Midnight poison från Christian Dior använder jag även nu på sommaren, älskar riktigt kryddiga dofter.
    Annars har nästan Narciso Rodriguez For Her blivit "min" doft.
    Och så Coco från Chanel förstås men den känns om att jag måste vara fin i håret och ha välputsade skor innan jag tar på mig den - lite krävande doft det där.
  29. Medlem sedan
    Sep 2002
    #15
    Finns L'Occitane i SV nu?
  30. 15
    Finns L'Occitane i SV nu?
  31. Medlem sedan
    Jun 2004
    #16
    Versace Bright Crystal! *imt*
  32. 16
    Versace Bright Crystal! *imt*
  33. Medlem sedan
    Feb 2001
    #17
    Aqua Woman av Rochas. Luktade pà ett prov pà en grön och fräsch Bulgari, blir kanske nästa.
  34. 17
    Aqua Woman av Rochas. Luktade pà ett prov pà en grön och fräsch Bulgari, blir kanske nästa.
  35. Medlem sedan
    Dec 2007
    #18

    Poison,

    gillar kryddiga dofter. Blomdofter går fetbort för mig.
  36. 18
    Poison, gillar kryddiga dofter. Blomdofter går fetbort för mig.
  37. Medlem sedan
    Aug 2003
    #19
    Poison! Åh, nostalgi! jag gillar också kryddiga lite murriga dofter, de växer på en! Tack för tipsen
  38. 19
    Poison! Åh, nostalgi! jag gillar också kryddiga lite murriga dofter, de växer på en! Tack för tipsen
  39. Medlem sedan
    Aug 2003
    #20
    Ah, har inte hört talas om den, kanske inte så konstigt :P Är den kryddig, blommig eller annat?
  40. 20
    Ah, har inte hört talas om den, kanske inte så konstigt :P Är den kryddig, blommig eller annat?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Favoritparfym?
    By garions in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-12-25, 16:51
  2. Favoritparfym?
    By FruPeru in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 07:40
  3. Er favoritparfym??
    By mia m elin o lina in forum _03 Vårbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 13:53
  4. Vilken är din favoritparfym?
    By Annika in forum Hem & fritid
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 13:32
  5. vilken är din favoritparfym?
    By tina m filip + bf 21/8 in forum Hem & fritid
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 14:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar