Hur klipper man ut??
Ordet är fritt
  1. MaryT
    #1

    Hur klipper man ut??

    Jag laddade hem PhotoFiltre. Nu vill jag skära ut ett huvud ur en bild. Men jag är kass och vet inte hur man gör. Hur gör man, hur gör man?
  2. 1
    Hur klipper man ut?? Jag laddade hem PhotoFiltre. Nu vill jag skära ut ett huvud ur en bild. Men jag är kass och vet inte hur man gör. Hur gör man, hur gör man?
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    photofiltre känner jag inte till men i photoshop så är det lasso som gäller....
    Markera med magnetic lasso och sen korrigera med vanligt lasso och när man markerat det som ska markeras så trycker man ctrl+x, och sen ctrl+v där det ska klistras in.
  4. 2
    photofiltre känner jag inte till men i photoshop så är det lasso som gäller....
    Markera med magnetic lasso och sen korrigera med vanligt lasso och när man markerat det som ska markeras så trycker man ctrl+x, och sen ctrl+v där det ska klistras in.
  5. MaryT
    #3
    Ok, tack!...det finns lasso här också, men bara ett T-lasso (???). Aja...jag får prova mig fram lite
  6. 3
    Ok, tack!...det finns lasso här också, men bara ett T-lasso (???). Aja...jag får prova mig fram lite

Liknande trådar

  1. Näe, nu går jag och klipper mig!
    By emmaf in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-02, 22:04
  2. Hur klipper man?
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 16:36
  3. Ny frisörfråga - var klipper du dig?
    By Evie in forum Hem & fritid
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 18:34
  4. hur ofta klipper ni er?
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 14:05
  5. Du som klipper dig hos frisör
    By Sniffo in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 17:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar