Vart ska vi åka?
Resesnack
  1. Irenne
    #1

    Vart ska vi åka?

    Jag ska vara ensam med tre barn 6-8 år veckan efter midsommar och är sugen på att hitta på att åka bort en sväng. Men jag vill att det ska var hyfsat lätt och smidigt Vi får nog hålla oss i Sverige även om det hade varit optimalt men en charter resa till en all inclusive anläggning! Men utbudet har ju hunnit bli rätt begränsat, det som finns kvar är rätt dyrt och barnen är inte sugna på att "bara bada" (jag vet itne var de har fått den bilden av charter ssemestrar ifrån )
    Så därför undrar jag om någon har förslag på ett bra ställe inom Sverige, eller möjligtvis våra grannländer, som är smidigt att ta sig till och runt, där det finns lite varierat utbud av aktiviteter som passar barn i den åldern, badmöjligheter är ett måste!, så man kan roa sig en vecka utan att bli less och ja det funkar smidigt att åka själv och vara själv med tre barn som inte alla är mina egna. Sen får det ju gärna inte vara alltför dyrt förstås!
    Alla tips mottas tacksamt!
  2. 1
    Vart ska vi åka? Jag ska vara ensam med tre barn 6-8 år veckan efter midsommar och är sugen på att hitta på att åka bort en sväng. Men jag vill att det ska var hyfsat lätt och smidigt Vi får nog hålla oss i Sverige även om det hade varit optimalt men en charter resa till en all inclusive anläggning! Men utbudet har ju hunnit bli rätt begränsat, det som finns kvar är rätt dyrt och barnen är inte sugna på att "bara bada" (jag vet itne var de har fått den bilden av charter ssemestrar ifrån )
    Så därför undrar jag om någon har förslag på ett bra ställe inom Sverige, eller möjligtvis våra grannländer, som är smidigt att ta sig till och runt, där det finns lite varierat utbud av aktiviteter som passar barn i den åldern, badmöjligheter är ett måste!, så man kan roa sig en vecka utan att bli less och ja det funkar smidigt att åka själv och vara själv med tre barn som inte alla är mina egna. Sen får det ju gärna inte vara alltför dyrt förstås!
    Alla tips mottas tacksamt!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    hyra stuga på Åland kanske?
  4. 2
    hyra stuga på Åland kanske?
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Ta färjan från Göteborg över till Fredrikshavn i Danmark. Campingstugor finns på de flesta campingar och brukar inte vara så jättedyrt.

    Eller åk ner till Skåne och campa eller bo i campingstugor.

    Eller bo på lantgård i någon trevlig trakt.
  6. 3
    Ta färjan från Göteborg över till Fredrikshavn i Danmark. Campingstugor finns på de flesta campingar och brukar inte vara så jättedyrt.

    Eller åk ner till Skåne och campa eller bo i campingstugor.

    Eller bo på lantgård i någon trevlig trakt.

Liknande trådar

  1. Vart bor ni om 15 år?
    By anchita in forum Ordet är fritt
    Svar: 62
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 21:37
  2. dag 29 vart dag 1
    By lillatina in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 23:59
  3. Vart hittar man vilka filmer nån vart
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 22:02
  4. Vart ska vi åka??
    By Rabarber in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 07:58
  5. nu vart det min tur
    By leoleo in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 11:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar