Lördag!
Vikt
  1. Ann-Louise
    #1

    Lördag!

    En BRA o effektiv sådan! Nej, har inte lagat så fasligt mkt mat, men jag har både tränat o städat hela huset! O än är jag inte klar, ska dammtorka golven o ev stryka tvätt oxå......

    -5.30-7.30; stavgång 10 km med kompis -japp, jag har _EN_ kompis som med ett leende ger sig ut tiiiidigt o går! Även en lördag!

    -9; frukost; Allevogröt med minimjölk o jordgubbar. Örtte. ½ dinkelknäcke, som jag i sin tur delade i 3 små bitar; ena med liten bit ost 15%, ena med rökt skinka, ena med äggvita, samtliga med blandgrönt. 3-4 vindruvor dessutom. Kändes som en stor frukost, haha!

    -13; mellis/lunch; Nutrilett shokladshake

    -15.15-16.15; styrketräning överkropp/mage nere i källaren, inkl uppvärmning o stretch. Första ggn jag styrketränat på evigheters evighet! Ska göra detta varannan dag fram till Cypern o hoppas några små muskler letar sig fram!

    -16.30; lunch/middag; lövbiff, rödvinsås/lite beasås, wokgrönsaker palsternacka/rotselleri/morot/paprika/zuccini/lök/rapsolja. Sallad på blandgrönt/tomat/gurka/rödlök/fetaost. GOTT!!!!!!! Kändes som om jag åt _massor_ , fast halva tallriken var sallad, 1/4 grönsakerna o 1/4 kött/sås!

    -ca kl 20.21; kvällis; Nutrilett chokladshake. Kankse även en te under kvällen.


    Har som sagt städat, tvättat, fixat, handlat, tränat 2 ggr, fixat en potatissallad inför morgondagen...... Ja jösses vilken effektiv dag! Dessutom har jag kommat en film med döttrarna så jag har dessutom hunnit sitta ner i några minuter, haha! Nej, nu ska jag stoppa 2 tjejer i säng, dammtorka golven o ev stryka -hm, tveksamt att jag stryker, dråsar nog ner i soffan o kollar Lynley istället! Återkommer ikväll!

    Just ja! Vikten minusnollkommaynkaettkilo sen igår! 55,2 idag!
  2. 1
    Lördag! En BRA o effektiv sådan! Nej, har inte lagat så fasligt mkt mat, men jag har både tränat o städat hela huset! O än är jag inte klar, ska dammtorka golven o ev stryka tvätt oxå......

    -5.30-7.30; stavgång 10 km med kompis -japp, jag har _EN_ kompis som med ett leende ger sig ut tiiiidigt o går! Även en lördag!

    -9; frukost; Allevogröt med minimjölk o jordgubbar. Örtte. ½ dinkelknäcke, som jag i sin tur delade i 3 små bitar; ena med liten bit ost 15%, ena med rökt skinka, ena med äggvita, samtliga med blandgrönt. 3-4 vindruvor dessutom. Kändes som en stor frukost, haha!

    -13; mellis/lunch; Nutrilett shokladshake

    -15.15-16.15; styrketräning överkropp/mage nere i källaren, inkl uppvärmning o stretch. Första ggn jag styrketränat på evigheters evighet! Ska göra detta varannan dag fram till Cypern o hoppas några små muskler letar sig fram!

    -16.30; lunch/middag; lövbiff, rödvinsås/lite beasås, wokgrönsaker palsternacka/rotselleri/morot/paprika/zuccini/lök/rapsolja. Sallad på blandgrönt/tomat/gurka/rödlök/fetaost. GOTT!!!!!!! Kändes som om jag åt _massor_ , fast halva tallriken var sallad, 1/4 grönsakerna o 1/4 kött/sås!

    -ca kl 20.21; kvällis; Nutrilett chokladshake. Kankse även en te under kvällen.


    Har som sagt städat, tvättat, fixat, handlat, tränat 2 ggr, fixat en potatissallad inför morgondagen...... Ja jösses vilken effektiv dag! Dessutom har jag kommat en film med döttrarna så jag har dessutom hunnit sitta ner i några minuter, haha! Nej, nu ska jag stoppa 2 tjejer i säng, dammtorka golven o ev stryka -hm, tveksamt att jag stryker, dråsar nog ner i soffan o kollar Lynley istället! Återkommer ikväll!

    Just ja! Vikten minusnollkommaynkaettkilo sen igår! 55,2 idag!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Oj ja det var verkligen en effektiv och bra dag
  4. 2
    Oj ja det var verkligen en effektiv och bra dag
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Effektiv dag du haft Jättebra jobbat
  6. 3
    Effektiv dag du haft Jättebra jobbat

Liknande trådar

  1. Lördag:
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-13, 21:32
  2. LÖRDAG:
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 08:11
  3. God lördag!
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 20:40
  4. LÖRDAG:
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 22:19
  5. På Lördag 14.15...
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 14:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar