Hepp!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2001
    #1

    Hepp!

    Eftersom ett par utav er som vill hänga med och picknicka har fått förhinder helgen 13-14 så tycker jag att vi gör som Frida sa och tar den 28 istället (för då förstod jag det rätt va?).

    Och så får vi hoppas att vädret är schysst och att så många som möjligt kan komma. Jag skriver upp det i min kalender nu i alla fall. Vilken tid ska vi säga 10? 11?
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  2. 1
    Hepp! Eftersom ett par utav er som vill hänga med och picknicka har fått förhinder helgen 13-14 så tycker jag att vi gör som Frida sa och tar den 28 istället (för då förstod jag det rätt va?).

    Och så får vi hoppas att vädret är schysst och att så många som möjligt kan komma. Jag skriver upp det i min kalender nu i alla fall. Vilken tid ska vi säga 10? 11?
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Ja! jag är där då! Guuud så skojj det ska bli!

    28/6 kl 11.00!
  4. 2
    Ja! jag är där då! Guuud så skojj det ska bli!

    28/6 kl 11.00!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Kommer !!! Har skrivit det i almanackan nu. Åh vad roligt ! !
  6. 3
    Kommer !!! Har skrivit det i almanackan nu. Åh vad roligt ! !
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4
    Jag kommer! Är där vid 10 så hinner dom springa lite innan det är dags för mat
  8. 4
    Jag kommer! Är där vid 10 så hinner dom springa lite innan det är dags för mat
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Vi kommer! 10 blir jättebra! Så kul!!
  10. 5
    Vi kommer! 10 blir jättebra! Så kul!!
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    Alltså klockan 10 är lite tidigt för oss men jag ska försöka komma dit till dess
  12. 6
    Alltså klockan 10 är lite tidigt för oss men jag ska försöka komma dit till dess
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7

    Vi kommer

    Vi kommer.
    Får mannen i familjen följa med också eller är det en bara mammor träff?
    Annci med Elvira-03 + Harry & Dante 12/1-06
  14. 7
    Vi kommer Vi kommer.
    Får mannen i familjen följa med också eller är det en bara mammor träff?
  15. Medlem sedan
    Jul 2005
    #8
    Jacob och jag kommer! Kl 10 blir perfekt! Vad nice det ska bli att träffa er alla!
    Kram
  16. 8
    Jacob och jag kommer! Kl 10 blir perfekt! Vad nice det ska bli att träffa er alla!
    Kram
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9
    Klart mannen kan följa med om han vill det.
  18. 9
    Klart mannen kan följa med om han vill det.
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10
    Min man följer med största sannolikhet med!
  20. 10
    Min man följer med största sannolikhet med!
  21. Medlem sedan
    Apr 2005
    #11
    Min med, och hans 2 barn..
  22. 11
    Min med, och hans 2 barn..
  23. Medlem sedan
    Jul 2005
    #12
    Kul jag kommer nog också vore kul att träffa alla!
  24. 12
    Kul jag kommer nog också vore kul att träffa alla!
  25. Medlem sedan
    Aug 2005
    #13
    Vi kommer inte Jag måste tyvärr inse att jag är för dålig. Var hos BM igår och mina värden är i botten och jag orkar verkligen ingenting längre. Mår bara illa och får i mig hälften av vad Mimmi äter. Ska få komma till en dietist nästa vecka och få lite hjälp. Bläää, så himla trist. Man blir deppig oxå av att inte orka göra några roliga saker och vara mer eller mindre isolerad. Usch, vad jag klagar, men jag vet ju att bebben mår bra och det här är sista gången jag är gravid, så jag försöker hålla ut och ta en dag i taget. Snart oktober, snart oktober, snart oktober

    Hoppas ni får jättemysigt! Jag är sååå avis och hade sett fram emot det här. Men jag hoppas på picknick nästa sommar och då ska jag ta med resultatet av den här jobbiga tiden. Tänk va mysigt det kommer bli!

    Kramar till er alla och ha en skön sommar!!
  26. 13
    Vi kommer inte Jag måste tyvärr inse att jag är för dålig. Var hos BM igår och mina värden är i botten och jag orkar verkligen ingenting längre. Mår bara illa och får i mig hälften av vad Mimmi äter. Ska få komma till en dietist nästa vecka och få lite hjälp. Bläää, så himla trist. Man blir deppig oxå av att inte orka göra några roliga saker och vara mer eller mindre isolerad. Usch, vad jag klagar, men jag vet ju att bebben mår bra och det här är sista gången jag är gravid, så jag försöker hålla ut och ta en dag i taget. Snart oktober, snart oktober, snart oktober

    Hoppas ni får jättemysigt! Jag är sååå avis och hade sett fram emot det här. Men jag hoppas på picknick nästa sommar och då ska jag ta med resultatet av den här jobbiga tiden. Tänk va mysigt det kommer bli!

    Kramar till er alla och ha en skön sommar!!
  27. Medlem sedan
    May 2001
    #14
    Åh vad jobbigt för dig. Minns hur det var när du väntade Mimmi
    Hoppas att det blir bättre så du inte behöver gå och må dåligt hela tiden.
    Hade varit kul att träffa er på söndag men förstår att du inte alls orkar.
    Massa kramar
  28. 14
    Åh vad jobbigt för dig. Minns hur det var när du väntade Mimmi
    Hoppas att det blir bättre så du inte behöver gå och må dåligt hela tiden.
    Hade varit kul att träffa er på söndag men förstår att du inte alls orkar.
    Massa kramar
  29. Medlem sedan
    Aug 2001
    #15
    Usch!
    Jättetråkigt att ni inte kommer men jag förstår att du inte orkar. Skulle inte jag heller göra om jag var tvungen att må så där, jag tycker det är hemskt att du ska behöva göra det!!
    Men som du säger, i oktober kommer resultatet och då kommer det förhoppningsvis vara värt det!
    Du får vila i solen hemma med din familj så ses vi en annan gång!

    Kram!
  30. 15
    Usch!
    Jättetråkigt att ni inte kommer men jag förstår att du inte orkar. Skulle inte jag heller göra om jag var tvungen att må så där, jag tycker det är hemskt att du ska behöva göra det!!
    Men som du säger, i oktober kommer resultatet och då kommer det förhoppningsvis vara värt det!
    Du får vila i solen hemma med din familj så ses vi en annan gång!

    Kram!
  31. Medlem sedan
    Aug 2005
    #16
    Tack Hoppas ni får supermysigt nu! Jag har en kräkdag idag, så det hade inte gått alls att ta sig iväg Hoppas vi ses snart! Kram kram
  32. 16
    Tack Hoppas ni får supermysigt nu! Jag har en kräkdag idag, så det hade inte gått alls att ta sig iväg Hoppas vi ses snart! Kram kram
  33. Medlem sedan
    Aug 2005
    #17
    Nä, det känns inge kul alls, men vad gör man. Idag har jag hängt över toan hela morgonen, så det blir bara att ta det lugnt idag. Hoppas ni får kul idag nu! Är så avis på er... Vi ses en annan gång! Kram kram
  34. 17
    Nä, det känns inge kul alls, men vad gör man. Idag har jag hängt över toan hela morgonen, så det blir bara att ta det lugnt idag. Hoppas ni får kul idag nu! Är så avis på er... Vi ses en annan gång! Kram kram

Liknande trådar

  1. Hepp hepp,torsdagsmaten!
    By compax in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 18:25
  2. Hepp
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 22:15
  3. hepp
    By styrox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 19:59
  4. Hepp Hepp
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-03, 16:00
  5. Hepp hepp, Annikas fråga flyttas upp!
    By ellenw in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 02:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar