Jordgubbar?
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Jordgubbar?

    Idag åt jag nog lite för många jordgubbar för Oscar verkade ha ont i magen efter jag hade ammat honom. Visst kan dem reagera på jordgubbar? Eller minns jag fel?
    /Uwis med barnen Linus -00, Ida -03 och Oscar -08
  2. 1
    Jordgubbar? Idag åt jag nog lite för många jordgubbar för Oscar verkade ha ont i magen efter jag hade ammat honom. Visst kan dem reagera på jordgubbar? Eller minns jag fel?
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Jo visst kan dom reagera på jordgubbar men om jag inte minns fel brukar det va med lite prickar. Jag är lite kluven med det dr med jordgubbar, har för mig att jag läst nån stans att man inte ska ge jjordgubbar innan ett års ålder men HIPP har en dessert som r från 6 månader som det är jordgubbar i. Provade lite till Elias men började grubbla lite så jag slängde burken. Han reagera iaf inte på det han fick.

    Kram Kram
  4. 2
    Jo visst kan dom reagera på jordgubbar men om jag inte minns fel brukar det va med lite prickar. Jag är lite kluven med det dr med jordgubbar, har för mig att jag läst nån stans att man inte ska ge jjordgubbar innan ett års ålder men HIPP har en dessert som r från 6 månader som det är jordgubbar i. Provade lite till Elias men började grubbla lite så jag slängde burken. Han reagera iaf inte på det han fick.

    Kram Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Han hade jätteont i magen igår, men det kanske inte var jordgubbarna då? Konstigt att dem har det i en dessert egentligen..
  6. 3
    Han hade jätteont i magen igår, men det kanske inte var jordgubbarna då? Konstigt att dem har det i en dessert egentligen..

Liknande trådar

  1. Jordgubbar då?
    By johi in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 11:13
  2. 8 kg jordgubbar
    By Malla in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 21:33
  3. Jordgubbar
    By Cissi med G och A in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 19:13
  4. Hur var det med jordgubbar?
    By Anna-78 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 19:07
  5. Jordgubbar
    By Leeia in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar