Ultraljud idag :=)
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Ultraljud idag :=)

    Ska få se den lilla/lille i magen och Robin är förväntansfull och längtar tills han får se bilderna sen. Jag hoppas på att få många fina bilder, tänkte scrapbooka lite med dom sen. Är ju flera måndader sedan jag han/orkade med sånt.

    I övrigt så är min sjuåring glad över att det i morgon är skolavslutning och ett sommarlov är på G Han längtar tills hösten med så att han inte längre räknas som "liten etta-gluttare" i skolan :=) Dom är väl för härliga våra "små" barn som börjar bli så stora...

    Kram på er ! Ha en bra dag.
  2. 1
    Ultraljud idag :=) Ska få se den lilla/lille i magen och Robin är förväntansfull och längtar tills han får se bilderna sen. Jag hoppas på att få många fina bilder, tänkte scrapbooka lite med dom sen. Är ju flera måndader sedan jag han/orkade med sånt.

    I övrigt så är min sjuåring glad över att det i morgon är skolavslutning och ett sommarlov är på G Han längtar tills hösten med så att han inte längre räknas som "liten etta-gluttare" i skolan :=) Dom är väl för härliga våra "små" barn som börjar bli så stora...

    Kram på er ! Ha en bra dag.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Vad spännande, och vad roligt med ett syskon! Jag har nog inte sagt grattis förut, så jag får passa på att göra det nu!
    Önskar att jag också någon gång kommer att få skriva att Robbie ska bli storebror, men det verkar svårt att få till, särskilt nu när jag bara kan träffa mannen varannan helg sen i höstas *S*

    Robbie har inte riktigt tagit in än att det är avslutning på torsdag, det har varit så fullspikat sista veckorna med utflykter och teman och fester av olika slag. Ikväll är vi inbjudna på "Bokstavsfest" i klassen och det är väldigt hemligt vad som kommer att hända, vi har bara fått instruktioner om att han ska ha svarta byxor och vit skjorta

    /Åsa med Robbie
  4. 2
    Vad spännande, och vad roligt med ett syskon! Jag har nog inte sagt grattis förut, så jag får passa på att göra det nu!
    Önskar att jag också någon gång kommer att få skriva att Robbie ska bli storebror, men det verkar svårt att få till, särskilt nu när jag bara kan träffa mannen varannan helg sen i höstas *S*

    Robbie har inte riktigt tagit in än att det är avslutning på torsdag, det har varit så fullspikat sista veckorna med utflykter och teman och fester av olika slag. Ikväll är vi inbjudna på "Bokstavsfest" i klassen och det är väldigt hemligt vad som kommer att hända, vi har bara fått instruktioner om att han ska ha svarta byxor och vit skjorta

    /Åsa med Robbie
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Å, så mysigt

    Det är kul med ultraljud och ännu roligare med bebis såkalrt
  6. 3
    Å, så mysigt Det är kul med ultraljud och ännu roligare med bebis såkalrt
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Grattis!!
    Härligt med en ny liten familjemedlem. Hoppas att bilderna blev fina.

    Lycka till Anna-68 m Nova
  8. 4
    Grattis!!
    Härligt med en ny liten familjemedlem. Hoppas att bilderna blev fina.

    Lycka till Anna-68 m Nova

Liknande trådar

  1. Ultraljud idag
    By Helena78 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 09:09
  2. Ultraljud idag!!
    By -Liza- in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 11:20
  3. 4D ultraljud idag..
    By -Emla- in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 12:02
  4. Ultraljud idag!
    By aviga ellen in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 07:18
  5. ultraljud idag!
    By plotta in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 15:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar