Tindra har blivit kär!!!
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Tindra har blivit kär!!!

    Första kärleken (förutom en konstig skräck-kärlek som hon har till min lillebror) blev minsann en fransos som heter Bertrand! Han var en av entertainmentpersonalen på hotellet när vi var på semester och Tindra föll som en fura!

    Har era haft nån förälskelse än?
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Tindra har blivit kär!!! Första kärleken (förutom en konstig skräck-kärlek som hon har till min lillebror) blev minsann en fransos som heter Bertrand! Han var en av entertainmentpersonalen på hotellet när vi var på semester och Tindra föll som en fura!

    Har era haft nån förälskelse än?
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Hampus är kär i lite olika...från dag till dag...Han ha en tjejkompis på samma område,som också går på samma dagis.Det två leker jämt.Har fårga om han är kär i henne,men det är han inte!

    Däremot så ha han ennan tjej på dagis som han brukar pussa.Och pussas man betyder det att man är kär,enligt honom..Ganska gulligt tycker jag!
  4. 2
    Hampus är kär i lite olika...från dag till dag...Han ha en tjejkompis på samma område,som också går på samma dagis.Det två leker jämt.Har fårga om han är kär i henne,men det är han inte!

    Däremot så ha han ennan tjej på dagis som han brukar pussa.Och pussas man betyder det att man är kär,enligt honom..Ganska gulligt tycker jag!
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Va sött!! Här har vi inte haft någon riktig kärlek än tror jag.. Leon pratar om att han är kär i den och den på dagis men det varierar från dag till dag och jag tror inte att han fått det verkliga magpirret än. Hur var semestern annars? Hade ni det bra? *kram*
  6. 3
    Va sött!! Här har vi inte haft någon riktig kärlek än tror jag.. Leon pratar om att han är kär i den och den på dagis men det varierar från dag till dag och jag tror inte att han fått det verkliga magpirret än. Hur var semestern annars? Hade ni det bra? *kram*
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Theo är kär

    i Willy Wonka!!
  8. 4
    Theo är kär i Willy Wonka!!
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5
    Thea är kär i sin pappa och grät stora stora tårar när vi skulle gifta sig, för då kunde ju inte HON gifta sig med pappa...

    Annars är hon lite lite kär i grannpojken Otto som är 8 år och har sammetögon!
  10. 5
    Thea är kär i sin pappa och grät stora stora tårar när vi skulle gifta sig, för då kunde ju inte HON gifta sig med pappa...

    Annars är hon lite lite kär i grannpojken Otto som är 8 år och har sammetögon!
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6

    Nämen då vad sött!

    Kär i pappa! Såklart!

    Sött att hon är kär i grannpojken också!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  12. 6
    Nämen då vad sött! Kär i pappa! Såklart!

    Sött att hon är kär i grannpojken också!
  13. Medlem sedan
    Oct 2004
    #7

    *asg*

    Han verkar vara en riktig lustigkurre din Theo!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  14. 7
    *asg* Han verkar vara en riktig lustigkurre din Theo!
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8

    Det kommer...

    förut hade Tindra bara lite sådär att den och den var söt... Men nu minsann pirrade det till ordentligt!

    Semestern var helt underbar! Mycket sol, bad, äventyr och vila!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  16. 8
    Det kommer... förut hade Tindra bara lite sådär att den och den var söt... Men nu minsann pirrade det till ordentligt!

    Semestern var helt underbar! Mycket sol, bad, äventyr och vila!
  17. Medlem sedan
    Oct 2004
    #9

    Sötisen!

    Vad gulligt att han har nån att pussa på ju!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  18. 9
    Sötisen! Vad gulligt att han har nån att pussa på ju!
  19. Medlem sedan
    Jul 2009
    #10
    min dotter saga har varit kär i samma pojke på dagis sen början av detta året och de har varit ihop och inte varit ihop under detta året
  20. 10
    min dotter saga har varit kär i samma pojke på dagis sen början av detta året och de har varit ihop och inte varit ihop under detta året
  21. hennazus
    #11
    Simon har redan planerat att gifta sig med Mika som går i samma grupp på dagis.
  22. 11
    Simon har redan planerat att gifta sig med Mika som går i samma grupp på dagis.

Liknande trådar

  1. hur mår Tindra?
    By johveg in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-30, 17:58
  2. Tindra
    By HeLenAoMagnus in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-10-25, 22:10
  3. Tindra är här!
    By Lillstrumpan in forum _1007 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 20:20
  4. Tindra har blivit mörkrädd...
    By Tindragull in forum _0407 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 15:55
  5. Tindra är oxå här!
    By Sweet<3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 09:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar