Har en liten fråga :)
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Har en liten fråga :)

    Hej på er

    Är inte så aktiv här inne längre, hinner tyvärr inte
    Men ser att det e fler som inte hinner

    Hoppas ni har det bra!

    Tänkte höra med er om ALLA majblommor går nu?
    Lovis hon vägrar släppa taget om sin gåvagn & dyl. Står själv gör hon ibland tills hon kommer på att hon inte håller i sig
    Jag har ingen brådska alls egentligen, var mest lite nyfiken om Lovis va sist med att gå?

    Hoppas ni får en underbar sommar!
    Själv ska jag vara mammaledig tills Lovis skolas in den 1 september

    Kram Anna
  2. 1
    Har en liten fråga :) Hej på er

    Är inte så aktiv här inne längre, hinner tyvärr inte
    Men ser att det e fler som inte hinner

    Hoppas ni har det bra!

    Tänkte höra med er om ALLA majblommor går nu?
    Lovis hon vägrar släppa taget om sin gåvagn & dyl. Står själv gör hon ibland tills hon kommer på att hon inte håller i sig
    Jag har ingen brådska alls egentligen, var mest lite nyfiken om Lovis va sist med att gå?

    Hoppas ni får en underbar sommar!
    Själv ska jag vara mammaledig tills Lovis skolas in den 1 september

    Kram Anna
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Inte ännu,
    Frida vill inte riktigt börja gå ännu, hon har just lärt sig krypa på alla fyra och övar flitigt. Men om det ska gå riktigt fort så masar hon sig fram på magen fortfarande. Hon börjar försöka att dra sig upp i stående med hjälp av handtaget till den undre ungnen, så det är nog inte så långt borta att hon vill börja gå nu.
  4. 2
    Inte ännu,
    Frida vill inte riktigt börja gå ännu, hon har just lärt sig krypa på alla fyra och övar flitigt. Men om det ska gå riktigt fort så masar hon sig fram på magen fortfarande. Hon börjar försöka att dra sig upp i stående med hjälp av handtaget till den undre ungnen, så det är nog inte så långt borta att hon vill börja gå nu.
  5. S-mamman
    #3
    Vide har precis börjat gå lite mer på eget initiativ, innan kunde han ta ett par steg men sen satte han sig ner. Nu kan han nog gå bort emot 10 steg i taget. Han kryper dock gärna också, men gåendet lossnar mer och mer.

    Sina första egna steg tog Vide inte innan strax före han fyllde 1 år, han är mycket mer försiktig än sina syskon som gick vid 9-10 mån. Ganska skönt med en lite försiktigare kille, måste jag säga.
  6. 3
    Vide har precis börjat gå lite mer på eget initiativ, innan kunde han ta ett par steg men sen satte han sig ner. Nu kan han nog gå bort emot 10 steg i taget. Han kryper dock gärna också, men gåendet lossnar mer och mer.

    Sina första egna steg tog Vide inte innan strax före han fyllde 1 år, han är mycket mer försiktig än sina syskon som gick vid 9-10 mån. Ganska skönt med en lite försiktigare kille, måste jag säga.
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    hej anna

    Först vill jag tacka för dina ord om en fin sommar jag hoppas du får en du med..

    Tindra hon har ju gått sedan hon va 8½ månad tids nog kommer hon släppa taget er lilla lovisa...

    Självkommer jag vara föräldraledig och sjuksriven nu eftersom jag är gravid igen..

    kram på er åsa
  8. 4
    hej anna

    Först vill jag tacka för dina ord om en fin sommar jag hoppas du får en du med..

    Tindra hon har ju gått sedan hon va 8½ månad tids nog kommer hon släppa taget er lilla lovisa...

    Självkommer jag vara föräldraledig och sjuksriven nu eftersom jag är gravid igen..

    kram på er åsa
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Hej gumman!
    Vi är nog lika upptagna allesammans! Dessutom är det ju sommar nu och då har man inte tid att sitta vid datorn.
    Och nu är ju alla majblommor superaktiva så då hinner man inte pga det!

    Freja går med gåvagn och dylikt, men vägrar släppa. Hon går när hon håller en i bara en hand... hon står upp själv utan stöd, dansar och klappar händer, men så fort hon ska förflytta sig framåt så sätter hon sig ner

    Själv är jag mammaledig tom den 17 aug, inskolningen påbörjads den 3 aug!
    Ha en skön sommar gumman.

    kram Kim o freja
  10. 5
    Hej gumman!
    Vi är nog lika upptagna allesammans! Dessutom är det ju sommar nu och då har man inte tid att sitta vid datorn.
    Och nu är ju alla majblommor superaktiva så då hinner man inte pga det!

    Freja går med gåvagn och dylikt, men vägrar släppa. Hon går när hon håller en i bara en hand... hon står upp själv utan stöd, dansar och klappar händer, men så fort hon ska förflytta sig framåt så sätter hon sig ner

    Själv är jag mammaledig tom den 17 aug, inskolningen påbörjads den 3 aug!
    Ha en skön sommar gumman.

    kram Kim o freja
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6

    Tack för alla era svar :)

    Bara för det så gick hon i torsdags! *s*
    Flera gånger och flera steg!

    Men det var nog bara en uppvisning för mormor.....för hon har inte tagit ett steg till sen dess! Haha!
    Men jag antar att det lossnar nu och då är det full fart som gäller

    Kram på er!!
  12. 6
    Tack för alla era svar :) Bara för det så gick hon i torsdags! *s*
    Flera gånger och flera steg!

    Men det var nog bara en uppvisning för mormor.....för hon har inte tagit ett steg till sen dess! Haha!
    Men jag antar att det lossnar nu och då är det full fart som gäller

    Kram på er!!

Liknande trådar

  1. En liten, liten fråga!
    By Smilan in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-06-26, 23:26
  2. Måste bara fråga en liten fråga :)
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 06:33
  3. En liten liten fråga
    By Ordentlig in forum Etik & moral
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 23:49
  4. en liten fråga
    By missbelliz in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 11:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar