Bröllop på lördag
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Bröllop på lördag

    Nu är det bara 2 dagar kvar till min kompis gifter sig. Jag har köpt en ny klänning som faktiskt trollar bort några av mina graviditetskilon! Och ett par nya skor som är så fina. De kommer att bli mina favvoskor i sommar.
    En kompis som är frisör ska fixa hår o smink på mig så jag kommer att bli en helt annan person än den mysbyxklädda tjockisen jag brukar vara till vardags.
    Jag har längtat efter att få gå på bröllop i flera år. Senaste gången var ett mycket stillsamt bröllop och jag var höggravid med Love och hade sån foglossning så jag grinade på kvällen.
    Det har varit olika bud om vilka som hinner första av oss i bekantskapskretsen och det blev en av mina bästa kompisar- Så kul!! Synd att jag inte kan dricka nåt bara........ Ebba vill fortfarande inte nåt annat än amma. Min mamma kommer att vara hemma hos oss med Ebba och fjag år åka hem några gånger och amma helt enkelt. Det tar max 15 min att köra från festlokalen så det är överkomligt.
    Fast det skulle vara kul om det sker ett mirakel och hon låter min mamma mata henne med gröt eller flaska......
    Anna m goa barna Love (maj -06) + Ebba (nov -08)
  2. 1
    Bröllop på lördag Nu är det bara 2 dagar kvar till min kompis gifter sig. Jag har köpt en ny klänning som faktiskt trollar bort några av mina graviditetskilon! Och ett par nya skor som är så fina. De kommer att bli mina favvoskor i sommar.
    En kompis som är frisör ska fixa hår o smink på mig så jag kommer att bli en helt annan person än den mysbyxklädda tjockisen jag brukar vara till vardags.
    Jag har längtat efter att få gå på bröllop i flera år. Senaste gången var ett mycket stillsamt bröllop och jag var höggravid med Love och hade sån foglossning så jag grinade på kvällen.
    Det har varit olika bud om vilka som hinner första av oss i bekantskapskretsen och det blev en av mina bästa kompisar- Så kul!! Synd att jag inte kan dricka nåt bara........ Ebba vill fortfarande inte nåt annat än amma. Min mamma kommer att vara hemma hos oss med Ebba och fjag år åka hem några gånger och amma helt enkelt. Det tar max 15 min att köra från festlokalen så det är överkomligt.
    Fast det skulle vara kul om det sker ett mirakel och hon låter min mamma mata henne med gröt eller flaska......
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Ha så kul! Vad roligt att klä upp sig och gå på fest, strunt samma att du inte kan dricka, huvudsaken är ju att du är där, inte minst för din kompis. Fast jag ska hålla en extra tumme för att din dotter tar flaska, eller att du åtminstone inte behöver åka hem så många gånger för att amma.
    Se till att roa dig för mig med;-)
  4. 2
    Ha så kul! Vad roligt att klä upp sig och gå på fest, strunt samma att du inte kan dricka, huvudsaken är ju att du är där, inte minst för din kompis. Fast jag ska hålla en extra tumme för att din dotter tar flaska, eller att du åtminstone inte behöver åka hem så många gånger för att amma.
    Se till att roa dig för mig med;-)
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Å vad roligt!

    Vad kul att du hittat kläder som du trivs i, gör sån skillnad när man känner sig bekväm!
    Jag håller tummarna för att miraklet med maten sker, annars är det ju skönt att ni kan lösa det ändå.

    Jag ska på personalfest imorgon Det ska bli superkul Det är på mitt gamla jobb, där jag numera jobbar lite extra. Det är verkligen ett härligt gäng, så det ska bli kul.
    Vi ska åka nån båt(som jag inte minns vad den heter) och äta tacos. Tänkte nog ta mig ett glas vi eller två

    Hoppas vi båda får en jättekul lördag!!
  6. 3
    Å vad roligt! Vad kul att du hittat kläder som du trivs i, gör sån skillnad när man känner sig bekväm!
    Jag håller tummarna för att miraklet med maten sker, annars är det ju skönt att ni kan lösa det ändå.

    Jag ska på personalfest imorgon Det ska bli superkul Det är på mitt gamla jobb, där jag numera jobbar lite extra. Det är verkligen ett härligt gäng, så det ska bli kul.
    Vi ska åka nån båt(som jag inte minns vad den heter) och äta tacos. Tänkte nog ta mig ett glas vi eller två

    Hoppas vi båda får en jättekul lördag!!

Liknande trådar

  1. Bröllop
    By Annika9 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-19, 08:48
  2. Ska på bröllop på lördag...
    By Majsan in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 11:02
  3. Bröllop på lördag
    By Ballerina in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 10:55
  4. Gå på bröllop/bjuda på bröllop
    By Gizmoo in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 17:24
  5. bröllop på lördag
    By villrådig in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 18:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar