Jag överlevde dagen:)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 1997
    #1

    Jag överlevde dagen:)

    Nu blev de bara 3 timmar å vi får se om de var ett dumt val att börja jobba redan.
    Lite mer ont har jag men de kan ju bero på annat medNåja allt visar sig med tiden å dom är fullt medveten om att de bara är test hur jag pallar.Nästa v kör vi hela v så nu är de bara hålla tummarna att de går .....(Som de såg ut på shemmat så var vi även nästa v 1 extra på mitt ställe så de går nog BRA)
  2. 1
    Jag överlevde dagen:) Nu blev de bara 3 timmar å vi får se om de var ett dumt val att börja jobba redan.
    Lite mer ont har jag men de kan ju bero på annat medNåja allt visar sig med tiden å dom är fullt medveten om att de bara är test hur jag pallar.Nästa v kör vi hela v så nu är de bara hålla tummarna att de går .....(Som de såg ut på shemmat så var vi även nästa v 1 extra på mitt ställe så de går nog BRA)
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Då håller jag tummarna för att det ska gå bra!
  4. 2
    Då håller jag tummarna för att det ska gå bra!
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Det måste vara jätteskönt att komma igång igen. Jag håller tummarna för att det ska gå bra att jobba.
  6. 3
    Det måste vara jätteskönt att komma igång igen. Jag håller tummarna för att det ska gå bra att jobba.
  7. Medlem sedan
    Dec 1997
    #4
    Tack de var snällt kan behövas
  8. 4
    Tack de var snällt kan behövas
  9. Medlem sedan
    Dec 1997
    #5
    Jo de är skönt nu har jag ju igen anning hur lång /kort tid de blir efftersom vi inte hunnit prata om de än.Jag vet att jag har jobb till v28 i alla fall.(då stäger *mitt * ställe för semmestern)Då beror de om jag behövs på dom andra 2 ställena( vilket jag tror å hoppas att jag gör)OM jag nu håller....Jag tar inte ut nå i förskott utan tar de som de kommer
  10. 5
    Jo de är skönt nu har jag ju igen anning hur lång /kort tid de blir efftersom vi inte hunnit prata om de än.Jag vet att jag har jobb till v28 i alla fall.(då stäger *mitt * ställe för semmestern)Då beror de om jag behövs på dom andra 2 ställena( vilket jag tror å hoppas att jag gör)OM jag nu håller....Jag tar inte ut nå i förskott utan tar de som de kommer

Liknande trådar

  1. Överlevde den här dagen!
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2017-08-18, 15:28
  2. Jag överlevde dagen
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 20:47
  3. Jag överlevde dagen!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 21:01
  4. Jag överlevde dagen
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 22:11
  5. Överlevde dagen!!!
    By Therese & 3 små barn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 16:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar