Pustar ut efter studenten!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Pustar ut efter studenten!

    Nu är det slut på stressen för nu har sonen tagit studenten!
    Vansinnigt snygg i sin Tiger-kostym och fin studentmössa ja till och med hårdkokta mamma Bea fällde en stolt tår när han stod på flaket och sjöng av livsglädje!
    Mottagningen gick bra, och maten räckte gott och väl, vi fick en hel studentmösse-tårta över - men den gav vi bort idag till nästa studentmottagning,en släktings.
    Vägde iallfall mitt i stohejet in mig i fredags, och blev nästan full i skratt....
    Efter en liten utvikning på ett par veckor så är jag tillbaka på PRICK 3 kilo över målvikten, de 3 kilona jag har haft med mig i 1 ½ år nu,snacka om att kroppen bestämt sig för en målvikt själv!Det positiva i det hela är att jag faktiskt målviktar för första gången i mitt vuxna liv även om de där 3 kilona gott kunde försvinna också tycker jag!
    Och vet ni vad löpträningsnarkomanen Bea gjorde efter dessa fullpackade dagar?När hon kom hem från mottagningen idag drog hon på sig ett par mjukisbyxor, tittade ut på ösregnet, åt jordgubbar, och STÄLLDE in sitt planerade löppass!!!
    Har aldrig hänt,men nu behöver jag vila känner jag!
    Kram,Bea
  2. 1
    Pustar ut efter studenten! Nu är det slut på stressen för nu har sonen tagit studenten!
    Vansinnigt snygg i sin Tiger-kostym och fin studentmössa ja till och med hårdkokta mamma Bea fällde en stolt tår när han stod på flaket och sjöng av livsglädje!
    Mottagningen gick bra, och maten räckte gott och väl, vi fick en hel studentmösse-tårta över - men den gav vi bort idag till nästa studentmottagning,en släktings.
    Vägde iallfall mitt i stohejet in mig i fredags, och blev nästan full i skratt....
    Efter en liten utvikning på ett par veckor så är jag tillbaka på PRICK 3 kilo över målvikten, de 3 kilona jag har haft med mig i 1 ½ år nu,snacka om att kroppen bestämt sig för en målvikt själv!Det positiva i det hela är att jag faktiskt målviktar för första gången i mitt vuxna liv även om de där 3 kilona gott kunde försvinna också tycker jag!
    Och vet ni vad löpträningsnarkomanen Bea gjorde efter dessa fullpackade dagar?När hon kom hem från mottagningen idag drog hon på sig ett par mjukisbyxor, tittade ut på ösregnet, åt jordgubbar, och STÄLLDE in sitt planerade löppass!!!
    Har aldrig hänt,men nu behöver jag vila känner jag!
    Kram,Bea
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hehe lite skön läsning faktiskt,,,,att du drog på dig mysbyxorna och ställde in ditt löppass
  4. 2
    Hehe lite skön läsning faktiskt,,,,att du drog på dig mysbyxorna och ställde in ditt löppass
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Låter helt okej och skönt ändå att det är över! Studenten... det känns lååångt tills dess! Min storkille börjar ju förskoleklassen i augusti.

    Låter som om din skalle och din kropp inte är ense om målvikten!
  6. 3
    Låter helt okej och skönt ändå att det är över! Studenten... det känns lååångt tills dess! Min storkille börjar ju förskoleklassen i augusti.

    Låter som om din skalle och din kropp inte är ense om målvikten!

Liknande trådar

  1. Rättigheter efter studenten?
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-04-19, 08:07
  2. Pustar ut efter 8-årskalaset här....
    By Triss in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-04, 13:26
  3. Efter studenten...
    By ~Tiny~ in forum Tonåringar
    Svar: 67
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 09:32
  4. pustar efter kalaset
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 22:58
  5. Efter helgen pustar jag ut
    By susun in forum Bokstavsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 17:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar