Opererad..
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Opererad..

    Ja, inte var det slut på eländet, inte än iaf.. men snart.. :P

    I veckan när jag var inne på uppföljning med ett sista ul för att kolla att allt såg bra ut och att hcg fortsatt sjunka så såg det visst inte så bra ut, han hittade ett utomkvedshavandeskap som suttit i äggledaren som nu spruckit (tacka fan för att jag haft ont, inte så konstigt!!)
    Så det var bara att bli inlagd på stört på avdelningen för operation dan efter. Som tur va räckte det med en titthålsoperation. de rensade bort allt som inte skulle vara där (hade tydligen blödit en hel del) samt tog bort ena äggledaren.
    Alltså jag har inget emot sjukhus, så länge jag slipper sova på dem, och varför VARFÖR kom nån smart person på dessa flersalar? Första natten var OK, då var vi två som sov där, jag och en gammal dam, hon var tyst som en mus förutom när hon fes... hehe..

    Natt nummer två var vi fyra på rummet.. jag lovar, de var inne minst en gång i timmen och kollade till nån av oss el gav nån medicin osv osv.. har aldrig sovit så dåligt.. Till slut kunde man ju inte ens somna om igen... utan låg bara och väntade på morgonen..

    Iaf så är jag hemma idag igen och känner mig lite bättre efter att ha fått sova i egen säng inatt.. Men fy man ha ju ont nästan överallt.

    Och nu så tänker jag kräva att få vara frisk länge!!!
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Opererad.. Ja, inte var det slut på eländet, inte än iaf.. men snart.. :P

    I veckan när jag var inne på uppföljning med ett sista ul för att kolla att allt såg bra ut och att hcg fortsatt sjunka så såg det visst inte så bra ut, han hittade ett utomkvedshavandeskap som suttit i äggledaren som nu spruckit (tacka fan för att jag haft ont, inte så konstigt!!)
    Så det var bara att bli inlagd på stört på avdelningen för operation dan efter. Som tur va räckte det med en titthålsoperation. de rensade bort allt som inte skulle vara där (hade tydligen blödit en hel del) samt tog bort ena äggledaren.
    Alltså jag har inget emot sjukhus, så länge jag slipper sova på dem, och varför VARFÖR kom nån smart person på dessa flersalar? Första natten var OK, då var vi två som sov där, jag och en gammal dam, hon var tyst som en mus förutom när hon fes... hehe..

    Natt nummer två var vi fyra på rummet.. jag lovar, de var inne minst en gång i timmen och kollade till nån av oss el gav nån medicin osv osv.. har aldrig sovit så dåligt.. Till slut kunde man ju inte ens somna om igen... utan låg bara och väntade på morgonen..

    Iaf så är jag hemma idag igen och känner mig lite bättre efter att ha fått sova i egen säng inatt.. Men fy man ha ju ont nästan överallt.

    Och nu så tänker jag kräva att få vara frisk länge!!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Men ajajajaj! Det måste ju gjort jätteont. Såg de inte det på första Ul? att det satt i äggledaren menar jag.
  4. 2
    Men ajajajaj! Det måste ju gjort jätteont. Såg de inte det på första Ul? att det satt i äggledaren menar jag.
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Nä men oj Helena. Otur du har må jag säga. Stora kramen och hoppas du kryar på dig snabbt.
  6. 3
    Nä men oj Helena. Otur du har må jag säga. Stora kramen och hoppas du kryar på dig snabbt.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Jag lovar, det gjorde det, jätte jätteont... antar att det är svårt att upptäcka i början då allt är så smått?
  8. 4
    Jag lovar, det gjorde det, jätte jätteont... antar att det är svårt att upptäcka i början då allt är så smått?
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    ja nu känns det som om jag gjort mitt för ett tag framåt. Tack för kramen!
  10. 5
    ja nu känns det som om jag gjort mitt för ett tag framåt. Tack för kramen!
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Men fy! Vad du ska drabbas Hopps du mår bättre och håller tummarna att du och hela familjen får vara frisk läääänge nu. Stor kram!
  12. 6
    Men fy! Vad du ska drabbas Hopps du mår bättre och håller tummarna att du och hela familjen får vara frisk läääänge nu. Stor kram!
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7
    Näää... Fy fasen vad jobbigt.
  14. 7
    Näää... Fy fasen vad jobbigt.

Liknande trådar

  1. Nu är jag opererad!
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-06-25, 09:02
  2. Opererad.
    By ar72 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 21:34
  3. Jag är opererad!
    By Hildegard in forum Ordet är fritt
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 15:19
  4. Opererad.
    By Väntar&Väntar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 08:51
  5. Så var jag opererad...
    By Bebissugen! in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar