TREVLIG MIDSOMMAR
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    TREVLIG MIDSOMMAR

    Passar på att önska alla en trevlig midsommar och håller tummarna att vi åtminstone får lite uppehållsväder så att vi kan vara ute och dansa kring midsommarstången

    Här blir det en lugn midsommar hemma men kanske ett besök på 4H-gården om vädret tillåter. Hur som helst så ser jag verkligen fram emot nypotatis, matjessill, gräddfil, gräslök, jordgubbar och glass...mums

    Idag har vi firat Tuwas storasyster som fyller 6 år och det blev en toppendag trots tunga regnmoln på morgonen. Tuwa var lite avis på alla presenter men fick hjälpa till att öppna och godtog den nödlösningen

    kram
    MammaMu till fem prinsessor
  2. 1
    TREVLIG MIDSOMMAR Passar på att önska alla en trevlig midsommar och håller tummarna att vi åtminstone får lite uppehållsväder så att vi kan vara ute och dansa kring midsommarstången

    Här blir det en lugn midsommar hemma men kanske ett besök på 4H-gården om vädret tillåter. Hur som helst så ser jag verkligen fram emot nypotatis, matjessill, gräddfil, gräslök, jordgubbar och glass...mums

    Idag har vi firat Tuwas storasyster som fyller 6 år och det blev en toppendag trots tunga regnmoln på morgonen. Tuwa var lite avis på alla presenter men fick hjälpa till att öppna och godtog den nödlösningen

    kram
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Grattis till sexåringen

    i efterskott!!

    Vi tog med husvagnen och parkerade den hemma hos farmor och farfar och firade med alla makens syskon med familjer. 9 barn + två stycken magbarn som kan komma ut när som helst. Fullt ös mao! Vi satt ute och åt och hade en hel del sol! En jättetrevlig midsommarhelg har vi haft!

    Nu har ju vädret stabiliserats så sol och vindstilla har vi här. Stora följde med kompis till havet, mellan leker med en kompis i uterummet och lillan sover. Så just nu är här väldigt lugnt och skönt! Ska ut och sätta mig i en solstol tror jag!

    kram Lima
  4. 2
    Grattis till sexåringen i efterskott!!

    Vi tog med husvagnen och parkerade den hemma hos farmor och farfar och firade med alla makens syskon med familjer. 9 barn + två stycken magbarn som kan komma ut när som helst. Fullt ös mao! Vi satt ute och åt och hade en hel del sol! En jättetrevlig midsommarhelg har vi haft!

    Nu har ju vädret stabiliserats så sol och vindstilla har vi här. Stora följde med kompis till havet, mellan leker med en kompis i uterummet och lillan sover. Så just nu är här väldigt lugnt och skönt! Ska ut och sätta mig i en solstol tror jag!

    kram Lima
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Härlig midsommarhelg med andra ord

    Idag har jag varit på stranden med minstingarna i hela tre timmar och bara njutit. Sååå härligt att få sitta vid havet och bara slappa medan barnen leker och har kul i vattnet

    Tyvärr tar det på krafterna så ikväll är jag heeelt slut!

    kram
  6. 3
    Härlig midsommarhelg med andra ord

    Idag har jag varit på stranden med minstingarna i hela tre timmar och bara njutit. Sååå härligt att få sitta vid havet och bara slappa medan barnen leker och har kul i vattnet

    Tyvärr tar det på krafterna så ikväll är jag heeelt slut!

    kram

Liknande trådar

  1. Trevlig midsommar!
    By kmcb in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-25, 12:39
  2. Trevlig MIdsommar
    By Birks & Kalles mamma in forum _99 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 10:56
  3. Trevlig midsommar!
    By Ikwood in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-23, 21:56
  4. Trevlig midsommar!
    By RHWH med 2 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-23, 21:46
  5. Trevlig midsommar på er!
    By Maria m V-05 & H-07 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-22, 12:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar